Deelnemers stellen zich voor en een uitgebreid scala aan andere onderwerpen.

Vandaag gefietst in 2007?

paulito
Forum-lid

paulito 16 dec 2007 17:08

Vandaag voor de tweede maal in 3 dagen op de mtb. Ruim twee uur door de Bree'se bossen, nagenoeg alleen maar singletrack. Lekker tempo kunnen rijden, afwisselend met technische stukken. Met dit weer zou ik dagelijks op de fiets willen klimmen.
race: S-Works Tarmac \'06
mtb : Specialized Epic comp \'04

herera
Forum-lid

Gebruikersavatar herera 16 dec 2007 17:11

Na al dat gemodder van de laatste weken in het bos, 80km op de racer.. Nondeju.. was toch wel ekkes fris! Had me lekker ingepakt maar toch nog bevrore teentjes.. vooral lekker als je daarna onder warme de douche stapt..aii!!
"Waar een wil is is een weg, waar een weg is wil ik fietsen."

teamorange
Forum-lid

teamorange 16 dec 2007 17:32

44 km - toertocht MTB - Beerse ! Was eerst van plan naar Hoogerheide te gaan maar deze tocht reed door een stukje natuurgebied dat enkel voor vandaag was opengesteld en waarschijnlijk voor de laatse keer toegankelijk voor MTB' ers dus dat wou ik niet missen... echt goed geamuseerd!
Nieuwe handschoenen van BBB ...geen bevroren vingertoppen meer!!
Als je alles kan met je fiets is het een goeie ....

waterman
Forum-lid

waterman 16 dec 2007 18:00

Na 3 maanden niet aktief, ben ik afgelopen week in een sportschool krachttraining
gestart. Vanmorgen een uurtje fitness en op de roeitrainer. S'middags dan
een heerlijk rondje op de racer. Wat een prachtige dag. Eerste kwartier voelde
het heel koud, maar eenmaal het kacheltje op gang, was het super fietsen.
Rustig aan gereden, conditie was toch een eindje gezakt na die maanden.

maurice
Forum-lid

Gebruikersavatar maurice 16 dec 2007 18:28

Vandaag een goed uur en een kwartier gefietst. Na een half uur bleek ik me toch te warm te hebben aangekleed en toen ik na thuiskomst m'n jasje wist ik het zeker: drijfnat!
Maar wel lekker gefietst.
Niets is wat het lijkt..

noppie
Forum-lid

noppie 16 dec 2007 18:38

[quote="Zorro"][quote="Noppie"]Vandaag was het klote. Ik had materiaalpech. Mijn cassetehuis draaide mee zodra er geen druk meer op de pedalen was.[/quote]

Hey Noppie,

Hopelijk niet TE ver van huis toen het gebeurde? Idee wat er aan de hand was?

Mvg, Zorro[/quote]

Ongeveer 5km van huis, als ik dan een stukje achteruit ging kreeg ik weer grip. Zo ben ik naar het clubhuis gefietst, daar was helaas geen reserve wiel aanwezig. De mannen zijn toen zonder mij vetrokken. Na een bakkie koffie in het clubhuis mijn vriendin gebeld, die heeft een reserve wiel gebracht. daarna toch nog een tochtje van ongeveer 55km in m'n ééntje gefietst. Het leed was dus te overzien.
kiekeboe

paulusr3
Forum-lid

paulusr3 16 dec 2007 21:25

Vandaag lekker met het vrouwtje rondje Lanaken-Voerstreek(75km) gedaan, met "espressobreak" bij haar ouders, die in Remersdaal wonen.
Rekening houdend met de wind, heen via Visé-Val d'Dieu-Aubel, terug via Gulpdal-Reymerstock-Margraten.

Was fris, maar lekker....
raso ssr: http://www.ifrider.com/belgian-ssr/" onclick="window.open(this.href);return false;
Ti Deluxe: http://www.ifrider.com/laser-etched-ti-deluxe-29er/" onclick="window.open(this.href);return false;

remon@
Forum-lid

remon@ 16 dec 2007 21:49

Vandaag heerlijk de Delflandse route gereden. Koud, maar wel heerlijk. Heerlijk zonnetje erbij, gewoon genieten.
En als je dan zo fiets langs de weilanden en het riet zo met de zon op de achtergrond en het bevroren wit-uitgeslagen gras dan denk ie wel van Potverdomme wat is Nederland toch prachtig!!!!!!!!
Even wat gegeten op een bruggetje en weer terug. Een pitstop langs moeders voor een kopje thee en lekker naar huis.
Schitterende dag, schitterend Nederland!!!

MvrG Rémon

spietpiet
Forum-lid

spietpiet 16 dec 2007 21:50

[quote="Noppie"]Vandaag was het klote. Ik had materiaalpech. Mijn cassetehuis draaide mee zodra er geen druk meer op de pedalen was.[/quote]

Je bent niet de enige vandaag.... :)

http://forum.fiets.nl/topic.asp?TID=19842

remon@
Forum-lid

remon@ 16 dec 2007 21:51

Het is dat ik geen foto toestel bij me had!

mikebiker
Forum-lid

mikebiker 16 dec 2007 22:21

[quote="GastheerG"][quote="Remon@"]........
En als je dan zo fiets langs de weilanden en het riet zo met de zon op de achtergrond en het bevroren wit-uitgeslagen gras dan denk ie wel van Potverdomme wat is Nederland toch prachtig!!!!!!!!
........................
Schitterende dag, schitterend Nederland!!![/quote]

HELEMAAL WAAR! [/quote]

Idd, wij ook geweldige tocht gehad vandaag: met z'n drieen de groene en rode route in de bossen van nijmegen/groesbeek gefietst (nog een vierde musketier kwam bij onze groep en had bij steile afdaling niet werkende remmen, liep maar net goed af!).
Was lekker koud, maar met heerlijk winterzonnetje. Met goede kleding was 't goed te doen. 'T was genieten in onze eigen heuvels!!!
Groet,
Mike

Plaats reactie