Wielrennen op tv
Vanochtend Vive le Velo van dinsdag 21 juli gekeken en bijna weer in slaap gevallen. Niks nieuws en slaapverwekkend. Oude koeien uit de sloot waren er genoeg.
We thought that we had the answers
It was the questions we had wrong
U2-11 O'Clock Tick Tock
It was the questions we had wrong
U2-11 O'Clock Tick Tock
-
- Forum-lid HC
die Rob Harmelink kan ik echt niet naar kijken. Dan zet ik hem echt over. Meest verschrikkelijke man op TV. Ik zou niet weten wie daar in de buurt komt
Ik heb dat een beetje met Jan Boskamp , van mij mag Gert Jacobs weer op zijn stoel gaan zitten......wasbeer2006 schreef:die Rob Harmelink kan ik echt niet naar kijken. Dan zet ik hem echt over. Meest verschrikkelijke man op TV. Ik zou niet weten wie daar in de buurt komt
- daniel1975
- Forum-lid HC
Van mij niet; die is minimaal zo irritant met zijn zogenaamd leuk anecdotes. Nee, doe dan gewoon een serieuze liefhebber of kenner bij. Ik vind TdJ er dit jaar in z'n totaliteit echt wel op vooruit gegaan!ProTon schreef:Ik heb dat een beetje met Jan Boskamp , van mij mag Gert Jacobs weer op zijn stoel gaan zitten......wasbeer2006 schreef:die Rob Harmelink kan ik echt niet naar kijken. Dan zet ik hem echt over. Meest verschrikkelijke man op TV. Ik zou niet weten wie daar in de buurt komt
Less is bore
+1daniel1975 schreef:Van mij niet; die is minimaal zo irritant met zijn zogenaamd leuk anecdotes. Nee, doe dan gewoon een serieuze liefhebber of kenner bij. Ik vind TdJ er dit jaar in z'n totaliteit echt wel op vooruit gegaan!ProTon schreef:Ik heb dat een beetje met Jan Boskamp , van mij mag Gert Jacobs weer op zijn stoel gaan zitten......wasbeer2006 schreef:die Rob Harmelink kan ik echt niet naar kijken. Dan zet ik hem echt over. Meest verschrikkelijke man op TV. Ik zou niet weten wie daar in de buurt komt
Gisteravond was ook weer een leuke editie, kan die Tom Waes wel waarderen, maakt erg leuke en interessante programma's
-
- Forum-lid
nu op Omroep Friesland rechtstreeks de profronde van Surhuisterveen
- robbebopper
- Forum-lid HC
De aanleiding voor zijn verwarring was minder humoristisch. Greg van Avermaet lag namelijk op kop in de wedstrijd (maar niemand die het zag omdat er geen verbinding was met de helikopter) en werd door een motor van de organisatie van de weg gereden.
http://www.ad.nl/ad/nl/1018/Wielrennen/ ... nnen.dhtml
Dus, dubbele flater van de organisatie van deze "Classico" (afschaffen die handel, het is ieder jaar huilen met de pet op).
http://www.ad.nl/ad/nl/1018/Wielrennen/ ... nnen.dhtml
Dus, dubbele flater van de organisatie van deze "Classico" (afschaffen die handel, het is ieder jaar huilen met de pet op).
Nu! laatste kilometers Vanmarcke in London BBC1
edit: helaas, niet gelukt.
overigens weer een paar rare motormomenten
edit: helaas, niet gelukt.
overigens weer een paar rare motormomenten