Actiefoto's
Wij hebben zondags de Haut Var langs zien komen. En we hebben nog een stukje meegereden met 20 man van Francaise des Jeux die daar ook aan het trainen waren op dinsdag. Verder heb ik nog enkele profs zien trainen van Rabobank en Agritubel.
Kopgroep in Haut Var
Francaise des Jeux
Kopgroep in Haut Var
Francaise des Jeux
Waarom fietsen die mannen nog steeds zonder helm???
Laatst ook weer een foto van het Lotto team met Thomas Dekker zonder helm. Net zoals een stuk of 10 wielertoeristen die ik weer zonder helm afgelopen zondag zag fietsen. Denk eens na! Ik snap dat niet sorry.
(laten we de discussie hier niet gaan voeren, verkeerde topic, maar ik moest het toch even kwijt)
Laatst ook weer een foto van het Lotto team met Thomas Dekker zonder helm. Net zoals een stuk of 10 wielertoeristen die ik weer zonder helm afgelopen zondag zag fietsen. Denk eens na! Ik snap dat niet sorry.
(laten we de discussie hier niet gaan voeren, verkeerde topic, maar ik moest het toch even kwijt)
-
- Forum-lid
Moustache schreef:Waarom fietsen die mannen nog steeds zonder helm???
Ik zie weer een ploeg zonder helm
(maar idd dit is niet het tpoic om het daarover te hebben)
En FreakyOlivier hoe kom jij zo tussen die ploeg te fietsen???
Ride with the wind. Op een Kuota Kharma Evo 2014.
-
- Forum-lid
BMiller schreef:
Awel Ik woon niet te ver van gent en ik weet al een paar jaar dat ze in de holiday in verblijven als het openingsweekend hier in belgie plaats vind...
Heb dan op de site van quick step gevonden dat ze rond 10 uur zouden vertrekken om het parcours te verkennen.
Dus heb ik mijn stoute schoenen aangetrokken en daar ging ik!
Ik was er rond 9.30 en tegen 10 uur zijn ze dus ook wel degelijk vertrokken!
Ben gewoon gevolgd en ze hadden er hun plezier in want op de hellingen probeerden ze me eraf te krijgen wat hun uiteindelijk niet gelukt is hehe!
Heb onderweg van de ploegleiding complimenten gekregen dat ik het goed deed, dat ik mooi op de fiets zit, ze trokken paar foto's van mij en als kers op de taart kreeg ik nog een koersbidon van de ploegleiding!
Heb dan achteraf nog op de foto geweest met wouter weyland en kevin van impe!
Een dag om nooit te vergeten!!
FreakyOlivier schreef:BMiller schreef:
Awel Ik woon niet te ver van gent en ik weet al een paar jaar dat ze in de holiday in verblijven als het openingsweekend hier in belgie plaats vind...
Heb dan op de site van quick step gevonden dat ze rond 10 uur zouden vertrekken om het parcours te verkennen.
Dus heb ik mijn stoute schoenen aangetrokken en daar ging ik!
Ik was er rond 9.30 en tegen 10 uur zijn ze dus ook wel degelijk vertrokken!
Ben gewoon gevolgd en ze hadden er hun plezier in want op de hellingen probeerden ze me eraf te krijgen wat hun uiteindelijk niet gelukt is hehe!
Heb onderweg van de ploegleiding complimenten gekregen dat ik het goed deed, dat ik mooi op de fiets zit, ze trokken paar foto's van mij en als kers op de taart kreeg ik nog een koersbidon van de ploegleiding!
Heb dan achteraf nog op de foto geweest met wouter weyland en kevin van impe!
Een dag om nooit te vergeten!!
Moet je is proberen om met PSV mee te trainen, lukt je nooit. Leuk zo!:)
@ FreakyOlivier, ik ben dan eigenlijk wel benieuwd naar de snelheden van zo'n clubje...
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
Ik denk dat ze niet zo blij zijn als er een kudde voor 't hotel staat te wachten . De snelheid zal echt wel meevallen, de dag voor de koers ga je niet volle bak kop over kop rijden.
Hier in Twente kom ik regelmatig de nodige profs tegen, in de winter rijden ze bijv ook gewoon toertochtjes op de crossfiets. Afgelopen jaar gaf Kemna nog crosstraining, Stamsnijder, Veelers en bijv Posthuma waren daar ook vaak. Het tempo valt best wel mee, tot er een wedstrijdje gedaan wordt
Hier in Twente kom ik regelmatig de nodige profs tegen, in de winter rijden ze bijv ook gewoon toertochtjes op de crossfiets. Afgelopen jaar gaf Kemna nog crosstraining, Stamsnijder, Veelers en bijv Posthuma waren daar ook vaak. Het tempo valt best wel mee, tot er een wedstrijdje gedaan wordt