Fietstochten van "Le Grimpeur"
M. et Mme Le Grimpeur,
In wat voor een klein hoekje kan zoveel ellende zitten.
Bedankt dat jullie de kracht hebben om dit met ons te delen. Heel gek, ik denk niet iedere rit meer aan jullie, maar eigenlijk wel altijd als ik tussen Villedieu en Mirabel fiets.
Heel veel sterkte in moeilijke tijden en hopen dat er samen ook nog iets te genieten valt.
In wat voor een klein hoekje kan zoveel ellende zitten.
Bedankt dat jullie de kracht hebben om dit met ons te delen. Heel gek, ik denk niet iedere rit meer aan jullie, maar eigenlijk wel altijd als ik tussen Villedieu en Mirabel fiets.
Heel veel sterkte in moeilijke tijden en hopen dat er samen ook nog iets te genieten valt.
Het laatste stukje van de puzzel is helaas gelegd, wat verschrikkelijk dat uw fiets verslagen en ervaringen zo moeten eindigen. Heel veel respect dat u dit ook met ons gedeeld heeft, hopelijk heeft het voor u ook op enige manier bijgedragen aan een poging het grote verdriet te verwerken.
Heel veel sterkte met uw verdere verwerking, ook voor uw vrouw.
Heel veel sterkte met uw verdere verwerking, ook voor uw vrouw.
Wat voor fiets je ook hebt, Je moet altijd blijven trappen.
Zeg dat wel. Je hebt echt bijna bovenmenselijke kwaliteiten. Moge ze je helpen in het vinden en voltooien van nieuwe uitdagingen.colnagofreak schreef:Prachtig verslag met een dramatisch einde, best knap en moedig dat je dit zo op het "papier" krijgt en wil delen!
Nogmaals heel veel sterkte voor jou en madame Le Grimpeur en heel veel sterkte en succes met het verdere herstel.
liefs, (ook voor Madame)
TTT
Veni. Vidi. Fietsie.
-
- Forum-lid HC
Dat was een van de routes die je voor me uitgetekend had Grimpeur en die we met veel plezier gefietst hebben......
Nogmaals sterkte met de verwerking Grimpeur en Mevr., bedankt voor het delen van je mooie verhalen, ook voor deze laatste.
Nogmaals sterkte met de verwerking Grimpeur en Mevr., bedankt voor het delen van je mooie verhalen, ook voor deze laatste.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Stil.....
Less is bore
Het blijft een bizar idee dat zo, vanuit het niets, "het licht even uit kan gaan", met zoveel gevolgen.
Knap geschreven, en voor jullie veel liefde en kracht gewenst.
Knap geschreven, en voor jullie veel liefde en kracht gewenst.
Zo'n mooi verhaal met zo'n trieste afloop. Ongelofelijk wat een vreselijk verhaal. Bibberend gelezen.
- ophetkantje
- Forum-lid
Bedankt, stil.....
Ach, ik zeg ook maar wat