Nee, een accu die niet meer goed is valt bij gebruik opeens terug naar 0% en bij laden lijkt er nog wat in te zitten. Dit is typische gedrag van Li-ion accus,floepert99 schreef:Accu is 1,5 jaar oud, maar dat lijkt mij het probleem niet. Dan zou hij na een paar uur een melding geven dat de accu bijna leeg is en bij het opladen beginnen met 0%....
Garmin Edge 800 topic deel 2
-
- Forum-lid
- Contact
Marco
Hierbij de link naar de activiteit in Garmin Connect: https://connect.garmin.com/modern/activity/827354233. Deze file is de fixed fit-file. Ik zie geen gekke zaken, had dat hier zichtbaar moeten zijn?vincent75 schreef:Ik zou toch eens m.b.v. Fit File Repair kijken wat de laatste opgeslagen data is. De Garmin slaat ca. iedere seconde een aantal gegevens op (tijd, afstand, locatie, temp, hoogte etc.)canyon81 schreef: Maandag voor de tweede keer dezelfde fout gekregen: na de rit stonden er in het activiteitenscherm de juiste gegevens: de lengte van de rit en de duur (die staan er nu nog trouwens). Vlak voor thuiskomst, tijdens de rit, ook alle gegevens nog bekeken, afstand, gemiddelde snelheid, cadans, vermogen, hoogte, alles stond er netjes in. Na resetten van de activiteit in de samenvatting van de rit op de Garmin alleen maar nullen te zien. Uiteindelijk zijn alleen de eerste 15 kilometer geregistreerd.
De file hoeft niet gerepareerd te worden, want die is niet corrupt, alleen niet compleet. Er lijkt eerder iets niet goed te gaan bij het resetten. Als op dat moment de fit-file wordt gecreëerd, zit daar een fout in. Maar ja, geen idee wat ik daar aan kan doen...
Nogmaals bij mijn probleem welke identiek is aan jou probleem is de log gestopt na een zeer abnormale hoogtetoename in 1 sec. Ook bij mij stond na de rit alles netjes op het scherm en heb geen enkele afwijking tijdens de rit kunnen opmerken, maar bij de samenvatting enkel 0-en
Maar je mag natuurlijk zelf weten wat je doet....
Eenvoud kenmerkt het ware.
Is dit een vervang back plate die je op de originele lijmt?bertus187 schreef:In alu zou ik die niet kopen, maar wel zoals hieronder !
http://www.racewaredirect.co/shop/garmin-tab-repair/
Bij mij vanmiddag na 3 jaar de garmin uit de houder geschoten en 1 uitsparing afgebroken.
Sensa GF White edition.
Canyon cf sl8.
Canyon cf sl8.
Nope. Ook nog geen tijd gehad om er naar te kijken. Hij zit vast genoeg voor een normale rit.jorrit10 schreef:Heb de dogears inmiddels binnen en gemonteerd op mijn edge. Zit muurvast! Ik heb echter hetzelfde probleem als marsman; de aluminium ears schrapen bij het eerste gebruik wat plastic van de houder waardoor de klemming van de edge in de houder niet meer optimaal is. Marsman; heb jij hier al contact over gehad met dogears?
Ik pak ze wel weer in de afdaling
-
- Forum-lid
Op mijn nieuwe pc krijg ik mapsource niet meer aan de praat. Is er inmiddels een goed alternatief (offline programma waar je handig routes mee kan tekenen)?
-
- Forum-lid
- Contact
Eerst JaVaWa GMTK installeren en 1x starten. Daaran MapSOurce opnieuw proberen te installeren.
Ander offline programma is natuurlijk Garmin BaseCamp of TwoNav LAND of QTlandKarte
Ander offline programma is natuurlijk Garmin BaseCamp of TwoNav LAND of QTlandKarte
Marco
Waarom persé offline? Ik ben erg tevreden met het online programma Gpsies. Duidelijke interface, keuze uit verschillende kaarten en goede mogelijkheid om eigen routes overzichtelijk te organiseren, Strava biedt met de Global heatmap nline ook een handige online tool bij routes tekenen. Ik gebruik deze heatmap vooral als hulpmiddel bij het intekenen van routes in Gpsies.
-
- Forum-lid
Ga volgende week weer op vakantie en dan is offline routes intekenen wel handig met een brakke camping verbinding.
Ik heb de routes meestal wel klaar voor ik op vakantie ga #voorpretgaisdergerman schreef:Ga volgende week weer op vakantie en dan is offline routes intekenen wel handig met een brakke camping verbinding.
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
Ik heb t ook wel eens zo gedaan, maar het grootste nadeel vond ik dat BC en MS geen hoogtemeters berekenen. Dan maar naar een terras met goed wifi, dan kun je gewoon online planners gebruiken.