Garmin Edge 800
Heb het toegevoegd en direct ook een aantal andere kleine wijzigingen doorgevoerd.
ik heb problemen met gegevens uploaden naar training center en garmin connect .
ik neem aan dat jullie je ritgegevens ook opslaan naar je sd kaart ? ik dus ook en ddar gaat het fout .
wanneer ik de edge zelf selecteer in connect upload ie gewoon maar als ik vanaf m'n sd kaart hetzelfde wil doen gebeurt er niks . alleen een blauwe balk dat ie bezig is maar doet niks . zelfs niet na 2.5 uur .
heb mn cache al geleegd en andere webbrowsers maar zonder succes
manueel uploaden gaat wel maar is een gedoe met kopieren naar pc en zo .
ik neem aan dat jullie je ritgegevens ook opslaan naar je sd kaart ? ik dus ook en ddar gaat het fout .
wanneer ik de edge zelf selecteer in connect upload ie gewoon maar als ik vanaf m'n sd kaart hetzelfde wil doen gebeurt er niks . alleen een blauwe balk dat ie bezig is maar doet niks . zelfs niet na 2.5 uur .
heb mn cache al geleegd en andere webbrowsers maar zonder succes
manueel uploaden gaat wel maar is een gedoe met kopieren naar pc en zo .
Ja, dat kan.
-
- Forum-lid
Waar is de edge 800 bundel momenteel voordelig te koop? Zit te kijken of ik hem ga inruilen voor mijn 705.
Ik heb hem voor €360,- voorbij zie komen... is hij ergens nog voordeliger te verkrijgen?
Ik heb hem voor €360,- voorbij zie komen... is hij ergens nog voordeliger te verkrijgen?
Lijstje met goedkope aanbieders.
Heb 'm zelf bij 4Launch gekocht. Paar euro duurder dan de goedkoopste aanbieder, maar heb goede ervaringen met deze zaak qua levering en garantie.
Heb 'm zelf bij 4Launch gekocht. Paar euro duurder dan de goedkoopste aanbieder, maar heb goede ervaringen met deze zaak qua levering en garantie.
-
- Forum-lid
Er zijn vast wel veel gebruikers die overgestapt zijn van de 705 naar de 800. Waarom is het wel/niet de moeite waard om over te stappen?
I.v.m. een aankomende vakantie wilde ik mapsource en trainingcenter installeren op mijn laptop zodat ik tijdens de vakantie routes kan maken en mijn gereden fietstochten kan bekijken.
Beide programma's zijn nu geinstalleerd en ook de OSM kaart die ik op mijn pc gebruik is geinstalleerd. In zowel training center als mapsource kan ik de OSM kaart selecteren maar in MapSource zie ik geen kaartdetails, in training center wel. In mapsource zie ik wel alle losse kaarten als wit vlak waaruit de benelux kaart is opgebouwd maar ik zie dus geen wegen.
Ik heb al veelopties in MapSource geprobeerd maar ik krijg het niet zichtbaar, ook een herinstallatie van de OSM kaart geeft geen resultaat. Met exact dezelfde installatie bestanden had ik op mijn pc dit probleem niet. Iemand een idee hoe ik de kaartdetails goed zichtbaar krijg?
Beide programma's zijn nu geinstalleerd en ook de OSM kaart die ik op mijn pc gebruik is geinstalleerd. In zowel training center als mapsource kan ik de OSM kaart selecteren maar in MapSource zie ik geen kaartdetails, in training center wel. In mapsource zie ik wel alle losse kaarten als wit vlak waaruit de benelux kaart is opgebouwd maar ik zie dus geen wegen.
Ik heb al veelopties in MapSource geprobeerd maar ik krijg het niet zichtbaar, ook een herinstallatie van de OSM kaart geeft geen resultaat. Met exact dezelfde installatie bestanden had ik op mijn pc dit probleem niet. Iemand een idee hoe ik de kaartdetails goed zichtbaar krijg?
- Lcsmet
- Forum-lid HC
Nu bij Futurumshop voor 299,95 Euro.
Garmin Edge 500 bij Futurum
Oeps: zoals hieronder aangevuld: het betreft hier wel degelijk de 800.
Bedankt.
Garmin Edge 500 bij Futurum
Oeps: zoals hieronder aangevuld: het betreft hier wel degelijk de 800.
Bedankt.
I know myself like no one else
Nothing to defend
Nothing to defend
-
- Forum-lid
[quote="Lcsmt"]Nu bij Futurumshop voor 299,95 Euro.
Garmin Edge 500 bij Futurum[/quote]
Foutje in de titel van de link: dit is de Edge 800 (niet de 500).
Let wel op: deze aanbieding betreft niet de Edge 800 Bundel, dus er zit geen hartslagband en snelheids/cadanssensor bij!
Garmin Edge 500 bij Futurum[/quote]
Foutje in de titel van de link: dit is de Edge 800 (niet de 500).
Let wel op: deze aanbieding betreft niet de Edge 800 Bundel, dus er zit geen hartslagband en snelheids/cadanssensor bij!