Kansloze non info media, waar mensen alles posten wat je echt geen reet kan jeuken, prima, maar dat ligt toch vooral aan jezelf. Nuttig gebruik van sociale media kan je ontzettend veel opleveren. Het is vrij eenvoudig alle onzin er tussen uit te filteren. Het gaat erom duidelijke grenzen te stellen naar andere. Ik weiger bijvoorbeeld collega's buiten zakelijke netwerken en ook ooms en tantes met schattige glinsterplaatjes worden er direct uitgebonjourd.Zorro schreef:+1 zonder Facebook en Twitter. Kansloze non info media waar mensen bijna alles posten wat me echt me geen reet kan jeuken. Tevens zijn die media niet gestructureerd en een warboel om te lezen.
Echt helemaal achterlijk hoe grote bedrijven campagne voeren via Twitter oid. Ik ken zo iemand die dat voor grote bedrijven opzet (ABN-AMRO, Eneco). Over het opblazen van lucht gesproken. Men verkondigd het als dat je niet zonder sociale media zou kunnen.
Maar goed. Dit was wellicht off-topic. Ik erger me echter groen en geel aan die sociale media hype.
Wat betreft de opmerking over het onpersoonlijke, daar ben ik het wel roerend mee eens. Ga ook liever naar een FM dan naar een webwinkel en ken er te veel bij wie het contact met de buitenwereld niet verder reikt dan het kader van hun telefoon.
Maar tijdens een koers is het bijvoorbeeld heel handig om een aantal ploegen, journalisten en sporza te volgen. Zeker bij de wedstrijden die amper in beeld komen.