Olympische spelen 2016
- fietser1972
- Forum-lid
Nee, je mag niet terug. Het parcours is eenrichtingsverkeer. Dus met lekke band doorrijden/doorlopen tot volgende post.
Scott Addict 10 | Specialized Sequioa | Specialized Roubaix | Van Nicholas Mistral
Als ze een beetje hadden nagedacht, dan hadden ze de sporters die klaar waren in een appartement of hotel buiten het dorp geplaatst. Gemiste kanskxlight schreef:Dat sporters niet op eigen kosten mogen blijven is niet gek. Het is het NOC/NSF echt niet om de kosten te doen. Het gaat om het topsportklimaat dat gewaarborgd moet worden. Dat gaat niet met sporters die uitgesport zijn. Althans dat is hun insteek.
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." T.Krabbé
baanfiets kopen?
baanfiets kopen?
- fietser1972
- Forum-lid
Het was in ieder geval een wanprestatie van de coach. Ze dacht dat er nog een kwart te spelen was en gaat instructies geven hoe ze het vierde kwart moeten spelen terwijl de reguliere speeltijd er op zit en de dames zich gingen opmaken voor shootouts.havana schreef:Ongelofelijk slecht van de dames!! Enorme wanprestatie dit.
![Shocked :shock:](./images/smilies/icon_eek.gif)
http://nos.nl/rio2016/artikel/2127561-a ... racht.html
Scott Addict 10 | Specialized Sequioa | Specialized Roubaix | Van Nicholas Mistral
Redelijk gênant verhaal was dat. Tijdens de shootouts zat ze ook al apathisch op de bank. Denk niet dat haar contract verlengd zal worden.
Het Nederlandse tophockey werd vanmorgen gefileerd in de VK. Nou heeft de VK sowieso wel een handje van het fileren van welke sport dan ook. Maar dit was toch wel treffend. Annan werd neergezet als totaal ongeschikt, en vooraf al te licht voor de baan. Slechts gedoogd vanwege haar reputatie als speler (goh, in welke andere sporten zien we dat ook...). Nederland zou de concurrentie opleiden, te weinig weerstand in de competitie (zowel mannen als vrouwen) kennen en een slechte mentaliteit hebben. De baromzet is belangrijker dan het resultaat. etc. etc.
- daniel1975
- Forum-lid HC
VK neem ik meestal net zo serieus als Kerckhoffs in de Televaag: niet.
Less is bore
- monsieurpinot
- Forum-lid HC
over serieus gesproken, ik voel serieus een zwart gat ![Evil or Very Mad :evil:](./images/smilies/icon_evil.gif)
![Evil or Very Mad :evil:](./images/smilies/icon_evil.gif)
Aangemoedigd worden door topatleten is niet prestatie- en teamsfeer bevorderend? Alsof Marianne Vos verveeld met propjes gaat zitten gooien ofzo...kxlight schreef:Dat sporters niet op eigen kosten mogen blijven is niet gek. Het is het NOC/NSF echt niet om de kosten te doen. Het gaat om het topsportklimaat dat gewaarborgd moet worden. Dat gaat niet met sporters die uitgesport zijn. Althans dat is hun insteek.
Insteek of niet, het komt op mij over alsof het over een schoolklasje gaat.
Veni. Vidi. Fietsie.
De Vuelta is nog bezig. Ik ben blij dat er weer iedere dag fatsoenlijke sport op tv is. Er is mij opgevallen dat Nederland vooral goed is in heel erg suffe sporten en zelfs daar worden we links en rechts voorbij gestreefd.monsieurpinot schreef:over serieus gesproken, ik voel serieus een zwart gat
Het zwarte gat zat bij mij vooral tussen het baanwielrennen en de start van de Vuelta.
Campagnolo Ultra Dork
Daar noem je er dan ook een. Maar ik kan mij wel voorstellen dat een mtb-er die op zondag nog moet presteren wat afgeleid wordt van pak en beet 16 hockersters, 12 handbalsters en 10 volleybalsters die allemaal getroost moeten worden...TumTumTum schreef:Aangemoedigd worden door topatleten is niet prestatie- en teamsfeer bevorderend? Alsof Marianne Vos verveeld met propjes gaat zitten gooien ofzo...
Insteek of niet, het komt op mij over alsof het over een schoolklasje gaat.
- daniel1975
- Forum-lid HC
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_e_biggrin.gif)
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_e_biggrin.gif)
Hij viel toch ruim buitn de prijzen, dus dubbel pech
![Wink ;-)](./images/smilies/icon_e_wink.gif)
Less is bore
Ik had toch eens als puber een hele bus Franse meisjes op de camping (Heiligenblut) en ben toen in een record tijd de Hoctor opgefiets om zo snel mogelijk weer op de camping te zijn. Zoiets kan we degelijk een voordeel zijn. ![Mr. Green :mrgreen:](./images/smilies/icon_mrgreen.gif)
![Mr. Green :mrgreen:](./images/smilies/icon_mrgreen.gif)