Wat een gequatsch hier. Buiten zijn raid naar de trui heeft hij helemaal nergens getoond 'hoe goed hij is'.fiedoo schreef: ↑28 aug 2022 08:20Vind ik ook. Een grote ronde win je niet met iedere dag te tonen hoe goed je bent maar wel door iedere dag goed te zijn.daniel1975 schreef: ↑27 aug 2022 19:02 Ik heb maar flarden mee kunnen krijgen vandaag, maar mijn indruk was dat hij behoorlijk met zijn krachten aan het smijten was. Waarom met deze voorsprong de handschoen oppakken?
Of heb ik het verkeerd mee gekregen?
Remco Evenepoel
ah ja, hij heeft gisteren duidelijk verstoppertje gespeeld? Dat belooft voor de volgende dagen.gede schreef: ↑28 aug 2022 14:49Wat een gequatsch hier. Buiten zijn raid naar de trui heeft hij helemaal nergens getoond 'hoe goed hij is'.fiedoo schreef: ↑28 aug 2022 08:20Vind ik ook. Een grote ronde win je niet met iedere dag te tonen hoe goed je bent maar wel door iedere dag goed te zijn.daniel1975 schreef: ↑27 aug 2022 19:02 Ik heb maar flarden mee kunnen krijgen vandaag, maar mijn indruk was dat hij behoorlijk met zijn krachten aan het smijten was. Waarom met deze voorsprong de handschoen oppakken?
Of heb ik het verkeerd mee gekregen?
Het is soms balanceren op een slappe koord maar ik heb toch graag het laatste woord.
Blijft grappig/zielig hier.*
* schrappen wat niet past
* schrappen wat niet past
-
- Forum-lid HC
Dat heb ik ook wel een beetje. Gewoon leuk als ie wint.
Heerlijk al die zure mensen.
Heerlijk al die zure mensen.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Hij gaat het nog eens overdoen...
Dommerik. Geen tijd nemen, gewoon afwachten volgens de kenners.
Dommerik. Geen tijd nemen, gewoon afwachten volgens de kenners.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Nope, vandaag hele andere situatie.
Los => gas erop!
Ondanks dat het niet mijn favoriet is, knap wat hij hier laat zien.
Los => gas erop!
Ondanks dat het niet mijn favoriet is, knap wat hij hier laat zien.
Less is bore
Zeker knap. Kijken of hij het gaat volbrengen de komende weken.
Basso Astra - Wilier Gran Turismo - http://www.dvn.nl/
Ik ga absoluut niet beweren dat hij het sowieso volhoudt.
Maar het is gewoon genieten. Hij koerst zoals deze generatie koerst. Vol goesting.
Kan je alleen maar toejuichen.
Hij zal wel een slechte dag kennen, maar dit is niet dezelfde renner die de Giro startte vorig jaar
Maar het is gewoon genieten. Hij koerst zoals deze generatie koerst. Vol goesting.
Kan je alleen maar toejuichen.
Hij zal wel een slechte dag kennen, maar dit is niet dezelfde renner die de Giro startte vorig jaar
- thestudent
- Forum-lid HC
Remco gaat goed. Gewoon nu tijd pakken wanneer t kan.
Maar zoals altijd je weet nooit hoe t in week drie uitpakt. Ayuso wordt ook elke bergrit beter. Roglic heeft t net niet nu. Maar zover zit ie er nog niet achter.
Maar zoals altijd je weet nooit hoe t in week drie uitpakt. Ayuso wordt ook elke bergrit beter. Roglic heeft t net niet nu. Maar zover zit ie er nog niet achter.
Whenever Bicycles are broken or Menaced by international communism; Bicycle Repair Man is Ready!