Wat heb jij voor het laatst gekocht?
- razenderoeland
- Forum-lid
Bij Wiggle 2 KMC kettingen gekocht/ 1 maal KMC X 10 rood/zilver en 1 maal KMC X10 SL gold. Nu maar kijken hoe die kettingen zich houden.
Hoe sterk is de eenzame fietser...
Dat is ook de reden. Ik had een tasje van Continental (lekker klein), maar deze ben ik (denk ik) tijdens een rit verloren, samen met een multitool.Soap schreef:Inderdaad afgelopen weekend ook gebruiktjsprbcn schreef:Heel erg fijn tasje met goed klitteband dat niet losgaatRobiOne schreef:- Lezyne Road Caddy
Tenminste.... ik denk dat ik hem verloren ben aangezien ik hem nergens meer kan vinden.
De Road Caddy is ook lekker klein en veel steviger.
De SV11 tool past mooi in het kleine vakje wat erin zit.
Ik was hem in een afdaling in Ardennen ook al 2x verloren, maar kwam er toen op tijd achter. In NL was me dit nog niet gebeurd, maar nu denk ik wel. Weg multitool....
Aangezien deze Lezyne SV11 iets duurder is, heb ik liever dat hij onder m'n zadel blijft zitten.
Aangezien deze Lezyne SV11 iets duurder is, heb ik liever dat hij onder m'n zadel blijft zitten.
-
- Forum-lid
Hi,..Heb het Bontrager Flare R achterlicht besteld, m.n. om ook gedurende de herfst - en winterdagen wat meer zichtbaar te zijn,..veiligheid,..
Ben benieuwd,..komt morgen, besteld bij 12gobiking,
Ben benieuwd,..komt morgen, besteld bij 12gobiking,
Omg. Deventer
-
- Forum-lid
Een setje spaakreflectoren