foto van je fiets
-
- Forum-lid
Ja zo is tie af.
- TheTourist
- Forum-lid
Alleen nog een zwart zadeltje....
Canyon Aeroad CF SLX 7.0
Helemaal mee eens. Dit wordt nu ook mijn favoriet.
Afzien is de kunst om je protesterende organen in slaap te wiegen... onamihs stal die van P.Winnen.
- daniel1975
- Forum-lid HC
En zwarte bandjes
Less is bore
Ja, dat stuurlintje ben ik ook niet kapot van. Had m’n mechanieker - een fietsmaat met gouden handjes - nog liggen. Overweeg sowieso weer naar wit stuurlint (en zadel) te gaan.
It takes an awful lot of money to look this cheap - Dolly Parton
Heb ik al geprobeerd:
En bedacht dat ik de Gios liever wat ingetogener houdt. Daar zitten nu ook Marchisio’s - met lage velg - op, maar die beginnen wat te veel gebruikerssporen te vertonen. Ik overweeg daarvoor een setje Shamal Mille. Mooiweerfiets, dus dan blijft die zwarte remrand een beetje intact. Voor de Litespeed vind ik de decals wat druk, in combi met de Litespeed-belettering.
En bedacht dat ik de Gios liever wat ingetogener houdt. Daar zitten nu ook Marchisio’s - met lage velg - op, maar die beginnen wat te veel gebruikerssporen te vertonen. Ik overweeg daarvoor een setje Shamal Mille. Mooiweerfiets, dus dan blijft die zwarte remrand een beetje intact. Voor de Litespeed vind ik de decals wat druk, in combi met de Litespeed-belettering.
It takes an awful lot of money to look this cheap - Dolly Parton
Niet naar Daniel luisteren. Je zou zelfs nog een bruin lederen stuurlintje kunnen overwegen voor de ultieme classic vs modern combi.daniel1975 schreef: ↑10 dec 2018 09:07En zwarte bandjes
Als deze drie fietsen van mij zouden zijn, dan zat ik zoveel mogelijk te pronken op de Litespeed, dan was die Gios mijn te luxe slechtweerfiets (met schreeuwerige stickers, het is per slot van rekening een Italiaan.) De Parlee verkocht ik voor te veel geld aan een liefhebber en van dat bedrag kocht ik een dikke MTB voor erbij.
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." T.Krabbé
baanfiets kopen?
baanfiets kopen?