Ben iig van plan om Zwift te gaan proberen. Moet je voor TrainerRoad ook aan abbo hebben?Soap schreef:Zwift en TrainerRoad maken het voor mij een heel stuk aangenamer!ruudbosch schreef:Een Tacx Vortex Smart Full-Connect Edition... Ben benieuwd of dat indoortrainen iets voor me is..
Wat heb jij voor het laatst gekocht?
Ja, dat is ook niet gratis. Ik vind dat persoonlijk voor echt specifieke trainingen en plannen wel beter dan Zwift. Zwift is wel weer meer fun, sociaal, races, rides en natuurlijk mooier dan naar een statisch lijntje kijken.ruudbosch schreef:Ben iig van plan om Zwift te gaan proberen. Moet je voor TrainerRoad ook aan abbo hebben?Soap schreef:Zwift en TrainerRoad maken het voor mij een heel stuk aangenamer!ruudbosch schreef:Een Tacx Vortex Smart Full-Connect Edition... Ben benieuwd of dat indoortrainen iets voor me is..
...een nieuwe fiets!
Grand Canyon SLX uit de outlet. Nu maar hopen dat canyon zijn administratie inmiddels weer een beetje op orde heeft!
Grand Canyon SLX uit de outlet. Nu maar hopen dat canyon zijn administratie inmiddels weer een beetje op orde heeft!
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." T.Krabbé
baanfiets kopen?
baanfiets kopen?
De fiets moet eerst mijn huis zien te bereiken
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." T.Krabbé
baanfiets kopen?
baanfiets kopen?
Nieuwe zadel pen reparto corse
Komt hopelijk volgende week
Deze week in iedere geval nog op de Tacx maar zou wel weer buiten willen rijden
Komt hopelijk volgende week
Deze week in iedere geval nog op de Tacx maar zou wel weer buiten willen rijden
Bianchi Via Nirone 7
Bianchi Infinito
Bianchi Infinito CV
Oltre XR4
Bianchi JAB 29.3
Bianchi Infinito
Bianchi Infinito CV
Oltre XR4
Bianchi JAB 29.3
In de opruiming gekocht een 2015 Synapse, kleur antractiet met rode accenten.
Nu nog afgemonteerd met 105-5800, RS10 wielen en riante spacertoren. 105 gaat Ultegra worden en de wielen waarschijnlijk Ksyrium Elite's.
Dus mocht er nog iemand een 105 groepje en of RS10 wielen zoeken.
Nu nog afgemonteerd met 105-5800, RS10 wielen en riante spacertoren. 105 gaat Ultegra worden en de wielen waarschijnlijk Ksyrium Elite's.
Dus mocht er nog iemand een 105 groepje en of RS10 wielen zoeken.
Laatst gewijzigd door NicoNB op 28 nov 2015 19:09, 1 keer totaal gewijzigd.
- monsieurpinot
- Forum-lid HC
toch maar een Lezyne Macro Drive 600XL bij van Bon Sport nu in de superdeal (€62,95 incl verzenden)
-
- Forum-lid
Vanmorgen op mijn oude tacx getraint,maar dat ding is geloof ik al weer 10 jaar oud dus maar een nieuwe besteld.
Morgen komt deze in huis,ben benieuwd .
http://www.tacx.com/nl/products/trainers/satori-smart
Morgen komt deze in huis,ben benieuwd .
http://www.tacx.com/nl/products/trainers/satori-smart
Olympia Ikon ultegra 2015
Sparta R5T LTD 2019
Giant FASTROAD SL 1 2020
Sparta R5T LTD 2019
Giant FASTROAD SL 1 2020