de monsternaar schreef:( tenminste dat vindt mijn vrouw )
effe uit nieuwsgierigheid ... hoor je dan ook: "Waarom 3 fietsen? Je kan toch maar op 1 tegelijkertijd rijden ..."
Ps sorry voor OT post
Fiets Magazine nr. 11-2024, inclusief de trainings- en voedingsgids voor 2025, ligt nu in de winkel! Bestel 'm zonder verzendkosten in onze shop!
de monsternaar schreef:( tenminste dat vindt mijn vrouw )
twofourtwo schreef:de monsternaar schreef:( tenminste dat vindt mijn vrouw )
effe uit nieuwsgierigheid ... hoor je dan ook: "Waarom 3 fietsen? Je kan toch maar op 1 tegelijkertijd rijden ..."
Ps sorry voor OT post
FreakyOlivier schreef:Een vraagje voor de mensen met een 56cm S3 of gelijk welke S-serie fiets zolang het maar een 56cm is.
Kan er iemand van jullie mij eens zeggen wat de lengte van de Seat tube is C-C en C-T!
Had al gehoord van iemand dat c-t = 52cm, maar zou graag exact weten + ook nog eens de c-c weten daar het nergens te vinden is op het internet.
IMB schreef:Even een vraagje,
Ik wil een cervelo kopen. Maar ik twijfel tussen een 58 of een 61.
Ik meet 194cm en mijn binnenbeenlengte is 93cm. Mijn zadelhoogte is 83 cm. (Er kan wel misschien nog een centimeterje bijkomen)
Enkele jaren geleden reed Gustav Larsson (ook 194cm) met een cervelo. Ik probeerde zijn framemaat te googelen maar zonder resultaat.
Persoonlijk denk ik dat hij een 58 heeft (http://www.velo.se/contents/images/big/ ... av-L-2.jpg)
grts
de monsternaar schreef: Nou ja, ik weet het niet. Maar wat voor wielen heb jij in je gedachten??