Wat heb jij voor het laatst gekocht?
Inderdaad, besteldmrcl schreef:Bij Futurumshop is de T3075 nu van EUR 125 voor EUR 79,95.Soap schreef:Ik twijfel ook aan die standaard of de T3075
(Had liever de T3050 maar die is helaas nergens meer verkrijgbaar )
En bij Canyon via de 12 days of Christmas
Mavic Cosmic Ultimate shoenen (zwart/wit)
Even testen of deze of de Nortwaves mij beter bevallen.
- Infinito GB
- Forum-lid
Niet echt gekocht, maar laten installeren op mijn fiets; komplete nieuwe bekabeling. De originele Ultegra kabelsets met polymeer. Dit is echt een gigantisch verschil ten opzichte van de standaard shimano kabels waar de fiets mee was afgebouwd. Veel directere en soepelere bediening.
- Wolfhound32
- Forum-lid
Volgens mij is deze constatering redelijk discutabel. Als je een nieuwe set kabels plaatst, doe je dat veelal omdat je oude set versleten is, in elk geval niet meer naar tevredenheid functioneert. Een nieuwe set is dan altijd een groot verschil met wat je had. Vergelijk het maar met je auto die net een beurt heeft gehad.G.B. Lux Dream schreef:Niet echt gekocht, maar laten installeren op mijn fiets; komplete nieuwe bekabeling. De originele Ultegra kabelsets met polymeer. Dit is echt een gigantisch verschil ten opzichte van de standaard shimano kabels waar de fiets mee was afgebouwd. Veel directere en soepelere bediening.
- Forum-lid
Fiets is 7 maanden oud, en originele ptfe kabels dus ook. Achterremkabel liep heel stroef.
Mooie kranken!! [/rare Vlaamse woorden modus uit]
Heb je nu de ultegra kabels, of had je die al? Moet zelf ook een nieuwe kabelset namelijk en vraag mij af welke goed is.G.B. Lux Dream schreef:Niet echt gekocht, maar laten installeren op mijn fiets; komplete nieuwe bekabeling. De originele Ultegra kabelsets met polymeer. Dit is echt een gigantisch verschil ten opzichte van de standaard shimano kabels waar de fiets mee was afgebouwd. Veel directere en soepelere bediening.
zaterdag:
Northwave Artic 2 GTX schoenen
en een Castelli nanoflex broek
niet fiest gerelateerd:
vandaag 12 keer westvleteren blond en 12 keer westvleteren 12
Northwave Artic 2 GTX schoenen
en een Castelli nanoflex broek
niet fiest gerelateerd:
vandaag 12 keer westvleteren blond en 12 keer westvleteren 12
And if it's fast or slow
All I really know is I'm gonna enjoy the ride (Krewella- Enjoy the ride)
All I really know is I'm gonna enjoy the ride (Krewella- Enjoy the ride)