Vandaag gefietst in 2010?
-
- Forum-lid
Stoer ritje!
Morgen terug met de hele dag wind tegen?
Morgen terug met de hele dag wind tegen?
Gisteren in de regen lekkere mtb training op de club gehad.
En vandaag een trainingswedstrijd, ging best aardig ondanks de stevige test.
Als ik het correct gezien heb, zat ik bij de 1ste 8 of 9 voor het eerst dat ik beetje lekker voorin eindig.
En vandaag een trainingswedstrijd, ging best aardig ondanks de stevige test.
Als ik het correct gezien heb, zat ik bij de 1ste 8 of 9 voor het eerst dat ik beetje lekker voorin eindig.
Cube litening super hpc race sram red (total los)
Cube aerium super hpc race ultegra 11spd
Flanders CX ultegra/dura-ace
Cube aerium super hpc race ultegra 11spd
Flanders CX ultegra/dura-ace
- daniel1975
- Forum-lid HC
Vanavond nog even 30km gereden met mevr75. Pffffft, wat was dat koud. Toch nog beetje vergist. Had steenkoude, gevoelloze vingers bij thuiskomst
Less is bore
Ik heb gister 65km D1 gefietst maar het was idd fris. Ik had ook een deel van de winteruitrusting/combinatie weer uit de kast getrokken. Zeker de stukken met wind tegen was dit wel nodig.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Vandaag ook vrees ik. En die fantasten hadden nog wel aardig weer voorspelt.... Zojuist spetterde het hier weer. Bah bah bah.
Less is bore
vandaag op mijn gisteren binnen gekregen fiets eerste rondje gereden
dit beviel super
wel bescheiden gehouden
45 KM
dit beviel super
wel bescheiden gehouden
45 KM
http://www.joostvv2.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
- fredmtb-sport
- Forum-lid
- Contact
Net terug van 183 km van Soest richting Posbank en weer terug. Laatste uurtje met die wind ging minder vlot af, maar met 29,2 gem. redelijk tevreden.
Waren verder redelijke omstandigheden voor een wat langer ritje, geen spijt van.
Waren verder redelijke omstandigheden voor een wat langer ritje, geen spijt van.
Met grote groepen tegenwoordig wielrennen op de openbare weg?
Zou verboden moeten worden..........
Zou verboden moeten worden..........
Ik net terug van een groot rondje Loosdrechtse plassen. Vanuit Amersfoort richting Utrecht, Alphen ad Rijn en dan via Uithoorn en Hilversum weer terug richting Amersfoort......
Uiteindelijk 147 kilometer op de teller waarbij op sommige stukken toch nog flink doorgebeukt moest worden om die hardnekkige wind de baas te zijn......
Uiteindelijk 147 kilometer op de teller waarbij op sommige stukken toch nog flink doorgebeukt moest worden om die hardnekkige wind de baas te zijn......
-
- Forum-lid
Vanmiddag een rondje in Drenthe gemaakt en even gestopt in de Hunebedhoofdstad.
Er is daar tegenwoordig ook een openluchtmuseum en daar zie je vreemde dingen:
Er is daar tegenwoordig ook een openluchtmuseum en daar zie je vreemde dingen:
Vandaag rondje V'daal - Arnhem - Apeldoorn - V'daal. Maar vrees dat afgelopen week iets teveel Cristal (lok.bier) en Cuba Libre me geen goed heeft gedaan en dan ook nog jet-lag..'t Ging niet van een leien dakje..:rolleye: Al met al toch nog een gem. van 28..
my third love