Vandaag gefietst in 2008?
[quote="Gerardo"]...Mijn handen deden zo'n pijn....[/quote]
Same here, ik was bijna vergeten dat dat zo'n pijn doet. Onderweg ging het nog wel. maar eenmaal thuis.....
Drie uurtjes gefietst op de MTB, eerst bij Hilversum over de heide, en terug via Lage Vuursche-Soest. Veel afgewaaide takken in het bos, en verstopte wortels onder de bladeren en de sneeuw.
Tricky, maar ik ben wel op de fiets blijven zitten
Same here, ik was bijna vergeten dat dat zo'n pijn doet. Onderweg ging het nog wel. maar eenmaal thuis.....
Drie uurtjes gefietst op de MTB, eerst bij Hilversum over de heide, en terug via Lage Vuursche-Soest. Veel afgewaaide takken in het bos, en verstopte wortels onder de bladeren en de sneeuw.
Tricky, maar ik ben wel op de fiets blijven zitten
Jens Voigt has four heart rate training zones: anger, rage, fury and breakaway.
Nou, ik heb de 23ste ook gefiets. Droog bij vertrek en al snel viel de sneeuw met bakken uit de lucht:d. Mijn handen waren niet het grootste probleem, maar mijn voeten voelde zo koud aan! Ik voelde ze bijna niet meer. Thuis zeker nog een uur voor de kachel gelegen.
Ben vandaag lekker wezen mtb-en in Schoorl. Hadden ze een mooie tocht uitgezet. Over het strand en over een parcours door de duinen. Was er nog nooit geweest. Schitterend, maar wel een hobbelparcours. Net voor de regen en de sneeuw weer thuis. Mooie afsluiting van november.
-
- Forum-lid
Ik heb met die sneeuw ook nog anderhalf uurtje gereden.ik moest even uitrijden maar omdat ik en verschrikkelijke hekel heb aan de tacx besloot ik naar buiten te gaan.
in het beging was het nog droog maar toen begon het te sneeuwen en werden mijn
handschoenen nat en dat is heel koud thuis eerst en half uur staan springen van de pijn toen mijn handen weer opwarmden.
Gister trouwens wel lekker 2 uurtjes soepel gepeddeld was goed te doen lekker warm aangekleed met een waterig zonnetje over de dijk
groet casper
in het beging was het nog droog maar toen begon het te sneeuwen en werden mijn
handschoenen nat en dat is heel koud thuis eerst en half uur staan springen van de pijn toen mijn handen weer opwarmden.
Gister trouwens wel lekker 2 uurtjes soepel gepeddeld was goed te doen lekker warm aangekleed met een waterig zonnetje over de dijk
groet casper
Vandaag mezelf maar getracteerd op 105 km rond Nieuwkoop. Een graadje of 7 en af en toe zelfs zon. Heerlijk fietsweer voor begin december. Terloops ook de 5000 km grens gepasseerd dit jaar. Onderweg ongeveer 3 racers en evenzoveel MTB'ers gezien. Erg rustig dus.
Daarna zonder schuldgevoel lekker aan de chocoladeletter en speculaas. Zo mag het de hele winter wel 5 december zijn.
Daarna zonder schuldgevoel lekker aan de chocoladeletter en speculaas. Zo mag het de hele winter wel 5 december zijn.
Vanmiddag 47 km gereden. Was lekker weer om de racer te pakken. Was het atb-en een beetje beu (steeds het zelfde ronje) en het was lekker weer voor de racefiets. Ik was niet de enige die er zo over dacht, want heb er onderweg nog wel meer zien rijden. Zowel met de race als met de atb.
-
- Forum-lid
Vandaag 1uur op de fiets met de Tacx flow.
Kon vanmiddag nog net anderhalf uurtje meepakken voor 50 km rondje rond het Sneekermeer. 6 tot 7 graden, heel matig windje, ging prima maar wel smerig hoor die fietspaden. Altijd maar weer wassen dus. De snelheid is er wel wat uit. Doe lekker rustig aan, soepel draaien, niet diep gaan en genieten van de bleke decemberzon. Zag toch wel een stuk of vijf andere wielrenners. Viel me mee.
- robbebopper
- Forum-lid HC
Ik heb vandaag met de club een tocht van 50 kilometer gereden. De route was door mij uitgezet, en liep vanuit Deurne binnendoor naar Neerkant, Meijel, Helenaveen, Griendtsveen en ten slotte weer naar Deurne. Mooi weer, maar tjonge jonge wat een bagger onderweg. 13 vermetelen kwamen opdagen. Niet slecht voor een vereniging met 34 leden die voornamelijk op de weg rijden.
Zowel gisteren als vandaag een rondje van 85 km gereden. Lekker weertje, pril zonnetje, weinig wind en geen regen. Maar zoals hier al vaker genoemd: "welk een hoeveelheid bagger ligt er op de fietspaden". Mijn fiets lijkt als een magneet op modder te werken. Twee keer fietsen in het weekend betekent dus ook twee keer fiets poetsen.
Live fast; die young. mijn blog