Geer schreef:Flat Eric schreef:TD gaat inderdaad regelmatig met Dirk (Bellemakers) fietsen. Ik ga zelf regelmatig fietsen met vrienden van Dirk en heb jaren bij hem om de hoek gewoond. TD heeft hem de laatste tijd (voor het NK) ook vaak geholpen door voor hem op de brommer te rijden. Heb hem deze week nog gezien bij het criterium in Luyksgestel en hij zag er al redelijk in vorm uit. Hij fietst iig weer zeer regelmatig, de vraag is of hij wederom een team kan vinden wat met hem in zee wil...
Waarom zou TD in godsnaam geen team kunnen vinden, ze zullen voor 'm in de rij staan. Kijk naar Basso, Ricco....
En misschien kan ie ook nog wel terug naar Lotto, ik sluit het echt niet uit!
TD heeft naar mijn weten nog steeds contacten in Italië, waar er ook zeker mensen zijn die graag geld stoppen in een succesvol talent. Maar was dit ook niet de reden dat TD de fout in is gegaan? Geld, leuke auto, mooi optrekje in zonnige streken. Nederig worden en opnieuw beginnen bij een ploeg waar hard gewerkt moet worden lijkt mij een betere optie om geloofwaardig terug te keren in het peleton.