spot de prof!!!!!!!!
- superrose
- Forum-lid
- Contact
Nee, daar was geen tijd voor, hij had wel zijn fiets mee, maar dat was om in zijn hotelkamer op de trainer te gaan.
Een paar uur op de fiets, het maakt alles zo simpel.
website: http://stoerevrouwensporten.nl/
twitter: @wijsporten
website: http://stoerevrouwensporten.nl/
twitter: @wijsporten
Ik heb vansdaag 80 km in het zog van Marianne Vos gefietst. Ze was aanwezig bij de toertocht Tour de Haute Veluwe vanuit Bennekom. Na 85 km reedt ze rechtdoor waar het parkoers rechtsaf ging. Ik heb de route gevolgd en de venijnige klimmetjes van de route kregen we toen pas voor onze kiezen. Wel jammer. Ik had wel eens willen zien hoe lang ik het wiel had kunnen houden op de Posbank.
Live fast; die young. mijn blog
-
- Forum-lid HC
Katusha in Mheer en RadioShack de Schweiberg afdalend in zijn geheel aan het trainen vandaag. Ik kon eigenlijk alleen maar Schleckjes herkenen.
![Afbeelding](http://veloviewer.com/SigImage.php?a=4bb8&r=3&c=2&u=M&g=n&f=abdljzzzzz&z=a.gif)
-
- Forum-lid
Altijd leuk als je onderweg wat ploegen tegenkomt. Komt de sfeer tijdens zo'n tocht ten goede. Ik ben een paar jaar terug op de Keutenberg ingehaald door Quick Step tijdens de beklimming van de Keutenberg. Ik was aan het zwoegen, Bettini aan het bellen....![Wink ;-)](./images/smilies/icon_e_wink.gif)
![Wink ;-)](./images/smilies/icon_e_wink.gif)
Ik meen maandagmiddag Roy Curvers van Argos Shimano gespot te hebben op 't fietspad van Deurne naar Bakel.
Verleden zaterdag tijdens de AGR toertocht ook Team Radioshack ook gezien in de Keutenberg (voordat het str...begon te regenen en te hagelen) = nog effe kort gedold met Joos Posthuma, de Sleck's reageerden erg chagerijnig op mijn herkenningsreactie, de complete ploeg van Movistar met o.a. Valverde. Ook inderdaad nog enkele Vacansoleil-renners met Robbie Ruijgh en enkele renners die ik niet kende.
Zojuist vanuit Sittard op weg naar huis de complete It4U-ploeg(hadden nog niet de nieuwe sponsor op de auto's staan, wel een auto met heel groot Skil erop, overigens auto's hadden beiden een Duits kenteken) voor me op tijdritfietsen, aan het trainen op het tijdritparcours van het aanstaande WK.
Zojuist vanuit Sittard op weg naar huis de complete It4U-ploeg(hadden nog niet de nieuwe sponsor op de auto's staan, wel een auto met heel groot Skil erop, overigens auto's hadden beiden een Duits kenteken) voor me op tijdritfietsen, aan het trainen op het tijdritparcours van het aanstaande WK.
-
- Forum-lid
Dat was Vast Ricardo Ricco in de waan dat hij over 12 jaar na zijn schorsing,weer mag beginnen als prof renner.roy schreef:Net terug van een weekje Tenerife, en tot 2 keer toe een renner van Vacansoleil gezien. Alleen geen idee wie het was.
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_e_biggrin.gif)
- daniel1975
- Forum-lid HC
Grappig, wij kwamen in maart ook telkens dezelfde VS renner tegen op Gran Canaria.roy schreef:Net terug van een weekje Tenerife, en tot 2 keer toe een renner van Vacansoleil gezien. Alleen geen idee wie het was.
Less is bore