Voor alle discussies en vragen over racefietsen in het algemeen. Geen koopadviezen!

Pinarello

youri
Forum-lid

youri 03 nov 2006 10:32

Quoten: Origineel geplaatst door dominic op 03 November 2006

voila, ik hoor nu ook tot de pina-club

Een heel mooie fiets, veel geluk ermee

11-speed
Forum-lid

11-speed 03 nov 2006 12:36

Voor vragen over een Pinarello ben ik hier toch op de juiste plek?
Op de bikemotion in Utrecht mijn oog laten vallen op een Paris FP Carbon 2007. Echter na links en rechts geinformeerd te hebben over een reele aankoop prijs voor dit frame, zonder resultaat (kom maar langs, niet telefonisch enz. enz.), heb ik de volgende vraag; Via een oude kennis van mij (ergens in de wereld, niet in Italie!) kan ik een nieuw frame 2007 incl. onda vork, balhoofd en zadelpen kopen voor net onder de 2.000 euro.
Ik denk dat dit een hele goede prijs is, echter omdat ik van het officiele kanaal geen (bevredigend) antwoord krijg vraag ik ook even de mening hier?
Gr. Remko

bike_add1ct
Forum-lid

bike_add1ct 03 nov 2006 15:12

Schitterend fietsje Dominic! En compleet met de nieuwe Chorus 07 groep, netjes hoor. Wel een keer die T-mobile (lijkt er ten minste wel op) bandjes vervangen he . Een stel bandjes met naturel wangen zoals Veloflex Record zou wel mooi staan denk ik.

rene
Forum-lid HC

Gebruikersavatar rene 03 nov 2006 15:24

Quoten: Origineel geplaatst door 11-speed op 03 November 2006

Voor vragen over een Pinarello ben ik hier toch op de juiste plek?
Op de bikemotion in Utrecht mijn oog laten vallen op een Paris FP Carbon 2007. Echter na links en rechts geinformeerd te hebben over een reele aankoop prijs voor dit frame, zonder resultaat (kom maar langs, niet telefonisch enz. enz.), heb ik de volgende vraag; Via een oude kennis van mij (ergens in de wereld, niet in Italie!) kan ik een nieuw frame 2007 incl. onda vork, balhoofd en zadelpen kopen voor net onder de 2.000 euro.
Ik denk dat dit een hele goede prijs is, echter omdat ik van het officiele kanaal geen (bevredigend) antwoord krijg vraag ik ook even de mening hier?
Gr. Remko

Hoi,
Zelf heb ik mn fiets bij http://www.evertsesport.nl gekocht voor 2215 Euro. Het is de Paris carbon in IB Kleuren. Deze prijs was wel in de aanbiedingsweken , maar je kan daar het hele jaar goed terecht voor een scherpe prijs....ik zou zeggen bel Wim eens.
Mijn spullen van de oude fiets ( Pinarello Opera ) werden kosteloos overgezet om mn nieuwe fiets , en binnen 1 week was alles leverbaar ...hulde..!!! ...

Greetz Rene
Life is too short for not riding tubulars..euhhh tubeless :mrgreen:

rene
Forum-lid HC

Gebruikersavatar rene 03 nov 2006 15:26

Prachtige fiets ..kan niets anders zeggen...
P.S. welke wielen zijn het die er in zitten?

Greetz Rene
Life is too short for not riding tubulars..euhhh tubeless :mrgreen:

11-speed
Forum-lid

11-speed 03 nov 2006 17:58

Hoi,
Zelf heb ik mn fiets bij http://www.evertsesport.nl gekocht voor 2215 Euro. Het is de Paris carbon in IB Kleuren. Deze prijs was wel in de aanbiedingsweken , maar je kan daar het hele jaar goed terecht voor een scherpe prijs....ik zou zeggen bel Wim eens.
Mijn spullen van de oude fiets ( Pinarello Opera ) werden kosteloos overgezet om mn nieuwe fiets , en binnen 1 week was alles leverbaar ...hulde..!!! ...

Greetz Rene

Oke bedankt voor de tip! maar als ik het goed begrijp is de prijs welke ik heb gekregen nog niet zo gek?
Gr. Remko

mensma
Forum-lid

mensma 03 nov 2006 18:43

GEWELDIGE fiets. Ik sluit me wel aan bij bike-addict, een setje Veloflex Black bandjes zouden hem helemaal afmaken. Verder zou ik er niets aan doen, ziet er gewoon super uit.

dannyb.
Forum-lid

dannyb. 03 nov 2006 19:05

Quoten: Origineel geplaatst door Rene op 03 November 2006

Prachtige fiets ..kan niets anders zeggen...
P.S. welke wielen zijn het die er in zitten?

Greetz Rene

Een mooi fietsje
Ik vroeg me ook af welke wielen erin staan, een beetje speedlite achtig.

daniel1975
Forum-lid HC

Gebruikersavatar daniel1975 03 nov 2006 19:45

Quote: Origineel geplaatst door 11-speed op 03 November 2006
Hoi, Zelf heb ik mn fiets bij http://www.evertsesport.nl gekocht voor 2215 Euro. Het is de Paris carbon in IB Kleuren. Deze prijs was wel in de aanbiedingsweken , maar je kan daar het hele jaar goed terecht voor een scherpe prijs....ik zou zeggen bel Wim eens.Mijn spullen van de oude fiets ( Pinarello Opera ) werden kosteloos overgezet om mn nieuwe fiets , en binnen 1 week was alles leverbaar ...hulde..!!! ... Greetz Rene
Oke bedankt voor de tip! maar als ik het goed begrijp is de prijs welke ik heb gekregen nog niet zo gek?Gr. Remko

Nette prijs, maar je bent gek dat je voor dat bedrag iets wazigs in het buitenland gaat doen. Ik zou ook naar Zierikzee rijden.
Less is bore

dominic
Forum-lid

dominic 04 nov 2006 00:17

Quoten: Origineel geplaatst door bike_add1ct op 03 November 2006

Schitterend fietsje Dominic! En compleet met de nieuwe Chorus 07 groep, netjes hoor. Wel een keer die T-mobile (lijkt er ten minste wel op) bandjes vervangen he . Een stel bandjes met naturel wangen zoals Veloflex Record zou wel mooi staan denk ik.

laat ik nu net een setje naturel tuben (van michelin) liggen hebben voor deze fiets (maar ik vind het zonde om de contis die nog niet versleten zijn nu al weg te doen)
wielen zijn nimble fly: prima setje!

composite
Forum-lid

composite 04 nov 2006 11:44

@ Rene (Pinarello Paris carbon): normaal vind ik een Paris een mooie fiets, maar die van jou met die zadelpen een klein stukje uit het frame vind ik er persoonlijk niet uitzien. Het is zo net een fiets van een dwerg.....ik vind hem hierdoor erg log worden!
Wellicht is het uit louter optische overwegingen dat men over het algemeen de zadelpen verder uit het frame heeft staan (moet dan natuurlijk wel op maat staan!) maar een Pina zo verkrachten....nee dat zou ik niet doen. Derhalve : zeker bij een stijlvolle Italiaanse bak de emotie wat meer voor de ratio laten gaan en dus niet uit nuchtere, boeren hollandse overwegingen zo'n mooi frame zo verkrachten!  
Gang is alles!!

Plaats reactie