Deelnemers stellen zich voor en een uitgebreid scala aan andere onderwerpen.

Andere sporten gedaan vandaag?

TumTumTum
Forum-lid

Gebruikersavatar TumTumTum 22 jan 2015 17:49

Ja het is wel erg dwingend. Sommige instructeurs vinden het dan een verademing als ze na een maandje "mogen" variëren.
Veni. Vidi. Fietsie.

robbiey
Forum-lid

robbiey 15 feb 2015 21:51

Vandaag 16km gelopen langs de rottemeren incl. de skihelling. Goed weer en lekker aan het opbouwen voor cpc begin maart.

stakie75
Forum-lid
Contact

Gebruikersavatar stakie75 16 feb 2015 07:26

Is een kroegentocht ook sport? Voelt wel zo iig.
Love riding Scott. Scott Addict 20 (2022) Scott Scale 970 (2023)

Gastheerg
Forum-lid HC
Contact

Gebruikersavatar Gastheerg 01 mar 2015 14:11

Fietsen staat al maanden op een laag pitje door een paar vervelende blessures opgelopen vorig jaar door een enorme doodsmak.

Was weer aan het opbouwen in de zomer/herfst maar veel te snel en fanatiek begonnen.

Dus stapje terug. Vooral op de fiets zitten met een ronde rug en hoofd naar voren is gewoon kloten. Zo nu en dan hardlopen maar ook dat moet rustig en op een zachte ondergrond.

Skiën was geen probleem en dat is een week prima gegaan. Gister terug van de Dolomieten. Beetje vaste stek de laatste jaren.
Veel pistes, goed eten, je rijdt er zo naar toe (terug gister was even minder) en heel betaalbaar.

Samen met m'n vrouw, dochter en haar vriend.

Uiteraard een Sellarondje maar natuurlijk ook de Gran Risa (60%) en Saslong.

Afbeelding

Helaas veel mist en veel sneeuwbuien.
Afbeelding

Maar ook een paar keer blauwe luchten
Afbeelding

Niet erg druk
Afbeelding

Helemaal niet
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

En soms GRUWELIJK koud.................
Afbeelding

Maar echte Flandriens (dochter en vrouw hebben de Retro Ronde van Vlaanderen gereden ;) ) laten zich niet uit het veld slaan
Afbeelding

1 keer raden welke kant we namen :D
Afbeelding

Ondank een aantal mindere dagen qua weer een top week en lekker geskied en iets te lekker gegeten :shock:

Geen last van m'n blessures dus komende weken het sporten wat opvoeren.

arnold
Forum-lid

arnold 04 mar 2015 19:38

ik ben van origine een hardloper, maar een vierde marathon met als doeltijd 3:15-3:25 gaat er niet komen. Te vaak boven de 75 km per week een lopersknie. Nu weer herstellende van een lopersknie en vandaag een mooie run op E-tempo gelopen van bijna 11 km en belangrijkste: pijnloos. Doel is weer 60-65 km per week. Ga me focussen op korte afstanden van 10 en 21 km
CaadX Ultegra
Super Six Evo Hi Mod Disc Ultegra DI2

robbebopper
Forum-lid HC

Gebruikersavatar robbebopper 08 mar 2015 18:13

Ik ben sinds oktober aan het hardlopen. Ik doe het er maar bij, maar je merkt toch duidelijk dat het in combinatie met fietsen behoorlijk pittig is.

Vandaag, met dat schitterende weer heb ik met de langzamere groep van onze club een lekker ontspannen rit van zo'n 90 kilometer gefietst. Daarna 10 kilometer gelopen. Voor het eerst heb ik het gevoel dat het wat op hardlopen begint te lijken (45 minuten).

Over een maand doe ik met alle collega's van mijn schooltje in de Peel (zes stuks) mee met een wedstrijd over tien kilometer.

Ik kan het toch niet over mijn hart verkrijgen om alleen maar mee te doen voor de gezelligheid (daarvoor ben ik toch teveel een fanaticus ben ik bang).

bever
Forum-lid

bever 09 mar 2015 20:57

Heb gister de CPC gelopen. 10 km in 55 minuutjes, niet top, maar wel leuk om nu door te pakken op de fiets

Jimm88
Forum-lid

Gebruikersavatar Jimm88 09 mar 2015 23:08

Ik speel basketbal 3x per week op een aardig niveau (eerste divisie).
Sinds november niet meer meegedaan vanwege een gescheurde voorste kruisband.

In januari geopereerd, en mag september weer beginnen. Gelukkig kan ik nog wel fietsen :D.
Afbeelding

Caveman
Forum-lid

Gebruikersavatar Caveman 17 mar 2015 21:00

Gelukkig wordt het weer wat langer licht en warmer 8-) . In de winterperiode fiets ik bijna alleen op de zondagmorgen, minimaal 50km. 'S avonds in het donker fietsen heeft niet echt mijn voorkeur. Doordeweeks heb ik mijn conditie op peil gehouden en zelfs iets opgekrikt met; bodycombat, bodypump, bodybalance, cx30, stootzaktraining, hiit, crossfit en gladiator. Minimaal 4 maal in de week 2 uur.

TumTumTum
Forum-lid

Gebruikersavatar TumTumTum 14 jun 2015 15:16

Ik heb vandaag mee gedaan aan de Ladiesrun Rotterdam. Dat evenement is letterlijk bij mij om de hoek, je rent rond en door het Zuiderpark. Ik heb zelf niet zo veel met dat roze gedoe maar de feestsfeer vind ik dan wel weer leuk. Ook mooi om te zien hoeveel vrouwen aan zo'n evenement mee doen die dat misschien voor de eerste keer doen en die er echt naar toe hebben moeten trainen. Ook zag ik meerdere moslima's mee lopen, goedzo meiden!

Ik vond het nog best zwaar, ik heb eigenlijk de laatste tijd niet zoveel aan hardlopen gedaan en ondanks alles blijft 5 km rennen best een aanslag op je lichaam. Ook was het nogal benauwd. Mijn tijd was voor mijn doen best slecht, 30.10. Ik moet toch wel onder de 27 minuten kunnen lopen...maar vandaag even niet dus.
Toch viel het nog best mee. In de groep Vrouwen 50 was ik nummer 14 van de 219, dus zo slecht was het niet eens. Maar voor een podiumplek had ik onder de 24 minuten moeten lopen en dat krijg ik toch echt niet voor elkaar. Ik ben meestal al heel tevreden als ik in de buurt van de 25-26 kom. En ik heb er weer een medaille bij.:) Maar ik moet het hardlopen toch niet zo laten verslonzen... [-X

Mijn relatieve plek. 8-)
Afbeelding
Veni. Vidi. Fietsie.

Ernie C.
Forum-lid HC

Gebruikersavatar Ernie C. 15 jun 2015 23:39

Goed gedaan! Volgens mij ben je een natuurtalent ;)

Zelf heb ik ook meer aanleg voor hardlopen dan voor fietsen (vroeger 5k <17 minuten). Ik vind het alleen zo saai om steeds diezelfde rondjes te lopen.
Campagnolo Ultra Dork

TumTumTum
Forum-lid

Gebruikersavatar TumTumTum 16 jun 2015 16:14

Ernie C. schreef:Goed gedaan! Volgens mij ben je een natuurtalent ;)

Zelf heb ik ook meer aanleg voor hardlopen dan voor fietsen (vroeger 5k <17 minuten). Ik vind het alleen zo saai om steeds diezelfde rondjes te lopen.
Ha ja...ik had het liever andersom gehad...dat ik zo snel kon fietsen.:) Ik vind fietsen veel leuker.
Veni. Vidi. Fietsie.

Plaats reactie