Ja en jullie denken dat ze dat niet geprobeerd hebben ? Er zijn zeker vele pogingen mislukt. Alleen halen die de tv uitzendingen niet altijd. Zo makkelijk is het nu eenmaal niet om in het juiste groepje weg te rijden. En al helemaal niet als je de juiste benen niet hebt.liviolivius schreef:Ik verwacht niet dat Gesink cs in alle een- en meerdaagse rondes altijd goed rijden maar wat ik mis is passie en aanvalslust. Ik zie liever 100 mislukte pogingen in schoonheid stranden bijv Niki Terpstra in Ronde van Vlaanderen of zoals Kruijswijk vandaag.vantheman schreef:Volgens mij is het een combinatie van pech en niet realistische verwachtingen van veel Nederlanders.liviolivius schreef:. Aan de start met 18 NL renners en 3 teams is het een schande wat we tot nu toe gezien hebben.
Dat renners als Gesink, Mollema en Poels in deze tour de france niet aan de verwachtingen voldoen heeft puur te maken met pech.
Daarnaast is het probleem voor Rabo dat ze gezien worden als de nationale Nederlandse ploeg.
Als renners als Freire, LL Sanchez of Menchov grote prijzen winnen dan krijgt Rabo toch nog te maken met veel kritiek.
Maar als Chelsea de champions league wint met twee Engelse spelers en verder allemaal buitenlanders dan hoor je de Chelsae fans niet klagen.
Net als de Barcelona fans niet klagen als Barcelona met 4-0 wint en Messi alle vier de doelpunten scoort.
Voordat een poging in schoonheid kan stranden moet je eerst weg zien te geraken. En dat is al een hele kunst. Als je zelf een beetje fietst hoor je ook wel eens mensen, die zelf meestal niet fietsen, vragen waarom je niet meedoet aan de lokale ronde. "Je kunt toch in ieder geval proberen een keer een rondje op kop te rijden" Ja ja of dat zo makkelijk is. Het niveau met wedstrijdfietsen ligt gewoon enorm hoog. En in de Tour rijden de besten van de besten. Dan rij je echt niet zomaar even met een groepje weg. Al doe je nog zo hard je best. Makkelijk gezegd allemaal.