Bryton Rider 50 (goedkope broertje van de Garmin Edge 705)
- leocuypers
- Forum-lid
ik kwam gisteren dit fimpje tegen op you tube http://www.youtube.com/watch?v=347uS-sv1fI" onclick="window.open(this.href);return false;
en daar zag ik deze scherm afbeelding
Uploaded with ImageShack.us
het gaat mij om het hoogte profiel, hoe krijg ik deze op deze manier op mijn bryton (dus in een klein veld en niet de complete hoogte kaart )
Gaat dit alleen als je HD maps hebt, ik gebruik naar tevredenheid OSM maps.
het lijkt mij leuk als je tijdens het fietsen van een nieuwe route het gefietste hoogte profiel kan zien
Ik krijg wel een hoogte profiel om mijn unit, maar alleen op het complete scherm (maar dan moet je wel de hoogte kaart activeren).
Is het hier ook mogelijk om de fietsafbeelding te vervangen door een punt of een streep.
Ik heb het idee dat het aangrijp punt van het fietsje niet goed ligt, ik ben al vaak bezig met de afdaling, terwijl het fietsje nog bergop gaat.
en daar zag ik deze scherm afbeelding
Uploaded with ImageShack.us
het gaat mij om het hoogte profiel, hoe krijg ik deze op deze manier op mijn bryton (dus in een klein veld en niet de complete hoogte kaart )
Gaat dit alleen als je HD maps hebt, ik gebruik naar tevredenheid OSM maps.
het lijkt mij leuk als je tijdens het fietsen van een nieuwe route het gefietste hoogte profiel kan zien
Ik krijg wel een hoogte profiel om mijn unit, maar alleen op het complete scherm (maar dan moet je wel de hoogte kaart activeren).
Is het hier ook mogelijk om de fietsafbeelding te vervangen door een punt of een streep.
Ik heb het idee dat het aangrijp punt van het fietsje niet goed ligt, ik ben al vaak bezig met de afdaling, terwijl het fietsje nog bergop gaat.
Ola,
Ik kom hier een aantal keren prijzen tegen voor de Bryton 50T (incl borstband en snelheid/cadanssensor) om en nabij de €250 ....?
Hebben jullie internet sites voor mij waar ik dat kan vinden?
Ik zoek heel veel, maar kom ze voor die prijzen nergens tegen..
Hoop dat jullie me kunnen helpen...
Ik kom hier een aantal keren prijzen tegen voor de Bryton 50T (incl borstband en snelheid/cadanssensor) om en nabij de €250 ....?
Hebben jullie internet sites voor mij waar ik dat kan vinden?
Ik zoek heel veel, maar kom ze voor die prijzen nergens tegen..
Hoop dat jullie me kunnen helpen...
- leocuypers
- Forum-lid
ik zie net dat je straks ook de OSM maps kunt bijwerken
(ik hoop zonder tussen komst van Bryton software is, maar rechtreeks van openstreetmaps)
http://www.bryton.co.za/forum/bryton-pr ... pdates-dp1" onclick="window.open(this.href);return false;
(ik hoop zonder tussen komst van Bryton software is, maar rechtreeks van openstreetmaps)
http://www.bryton.co.za/forum/bryton-pr ... pdates-dp1" onclick="window.open(this.href);return false;
kan aan mij liggen maar waar staat dat dan ??leocuypers schreef:ik zie net dat je straks ook de OSM maps kunt bijwerken
Lid blazersgilde
Specialized Allez
Specialized Tarmac Sworks SL5
Specialized Tarmac Sworks SL6 2X
Specialized Allez
Specialized Tarmac Sworks SL5
Specialized Tarmac Sworks SL6 2X
- leocuypers
- Forum-lid
beezer schreef:kan aan mij liggen maar waar staat dat dan ??leocuypers schreef:ik zie net dat je straks ook de OSM maps kunt bijwerken
5de reactie vanaf boven, geplaatst door eene "philippe"
"There is a official feedback from Bryton
They will implement the OSM updates in Q2 2012
Official answer:
We are currently working on it and will offer a solution to let our users upload OSM to Rider 50 in Q2, 2012. "
Iemand al eens meegemaakt?.
Moet je voor een spoorwegovergang wachten en dan komt op je bryton het kompaskalibratiescherm plots tevoorschijn en blijft 5 seconden in beeld en verdwijnt dan voor 5 seconden en komt weer in beeld etc. etc…….. zodat je de onderliggende gegevens niet meer kunt zien.
Dit ongeveer een kwartier lang.
Blijkbaar is er een (te) sterk magnetisch veld bij een spoorwegovergang.
Zéér irritant.
Moet je voor een spoorwegovergang wachten en dan komt op je bryton het kompaskalibratiescherm plots tevoorschijn en blijft 5 seconden in beeld en verdwijnt dan voor 5 seconden en komt weer in beeld etc. etc…….. zodat je de onderliggende gegevens niet meer kunt zien.
Zéér irritant.
Werken gaat ten koste van je vrije tijd. Werken na je 50-ste ten koste van je gezondheid.
-
- Forum-lid
Hallo Dirber,dirber schreef:Iemand al eens meegemaakt?.
Zéér irritant.
Het terugkerende kompas is het gevolg van een "foutje" in de laatste software update van de Rider 50.
De update om o.a. dit weer te herstellen, wordt zeer binnenkort verwacht.
In de tussentijd raden we je aan het kompas tijdelijk uit te schakelen via menu/instellingen/sensoren/kompas.
Excuses voor de overlast.
Ook ik heb een terugkerend probleem met de (herkenning) hartslagmeter. Alles is al een keer naar bryton opgestuurd. Na terugkomst werkte alles weer prima (op papier stond dat er een reset was uitgevoerd). Probleem is nu weer terug. Weet er iemand (wellicht Rivo) of ik deze reset zelf kan uitvoeren. Want het apparaat kan geen verbinding meer leggen.
http://www.passion4bike-guido.blogspot.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Forum-lid
Het resetten van de hartslagmeter is heel eenvoudig.amateurke schreef:Ook ik heb een terugkerend probleem met de (herkenning) hartslagmeter. Alles is al een keer naar bryton opgestuurd. Na terugkomst werkte alles weer prima (op papier stond dat er een reset was uitgevoerd). Probleem is nu weer terug. Weet er iemand (wellicht Rivo) of ik deze reset zelf kan uitvoeren. Want het apparaat kan geen verbinding meer leggen.
Open de hartslagsensor, verwijder de batterij en wacht minimaal 3 minuten voordat je de batterij terug plaatst.
Klaar is Kees.
Heeft er nog iemand last van het verkeerd projecteren van de wegaanduiding op de gps?
Ik heb al meermaals gemerkt, zowel bij een geplande route als bij navigeren, dat de geprojecteerde weg welke ik word verondersteld te volgen soms een bocht overslaat en gewoon in vogelvlucht een stuk wordt gevolgd.
Ik heb al meermaals gemerkt, zowel bij een geplande route als bij navigeren, dat de geprojecteerde weg welke ik word verondersteld te volgen soms een bocht overslaat en gewoon in vogelvlucht een stuk wordt gevolgd.