Deelnemers stellen zich voor en een uitgebreid scala aan andere onderwerpen.

Wat is fout, wat kan echt niet?

jwkeij
Forum-lid

jwkeij 19 mei 2014 14:10

Gewoon je wensen doormailen.
Maar, gemiste kans inderdaad, geen normale site
WiND - 56 - / Waltly - Expedition Overlander

Wolfhound32
Forum-lid

Gebruikersavatar Wolfhound32 19 mei 2014 19:13

scottpch schreef:Het toppunt vind ik dan de site van Wheeltec, om daar iets van een prijs of wiel te kunnen zien, moet ik op Facebook aangemeld zijn. Daar zakt dan mijn broek van af.
Ik lees dan hier op het forum allerlei goede berichten over dit bedrijf, maar een fatsoenlijke website blijken ze niet te kunnen maken! :(
Daar zal ik dus van z'n lang zal ze leven never nooit iets bestellen. M'n nekharen gaan dan meteen overeind staan.
+1

Dacht al dat het aan mij lag.

JPAR
Forum-lid HC

Gebruikersavatar JPAR 19 mei 2014 19:28

Wolfhound32 schreef:
scottpch schreef:Het toppunt vind ik dan de site van Wheeltec, om daar iets van een prijs of wiel te kunnen zien, moet ik op Facebook aangemeld zijn. Daar zakt dan mijn broek van af.
Ik lees dan hier op het forum allerlei goede berichten over dit bedrijf, maar een fatsoenlijke website blijken ze niet te kunnen maken! :(
Daar zal ik dus van z'n lang zal ze leven never nooit iets bestellen. M'n nekharen gaan dan meteen overeind staan.
+1

+2 Ik doe sowieso niet aan facebook en twitter. Mooi om te lezen dat ik niet de enige ben :D
Basso Astra - Wilier Gran Turismo - http://www.dvn.nl/

loos
Forum-lid

Gebruikersavatar loos 19 mei 2014 19:32

Wolfhound32 schreef:
+1

+1, en ik heb het Marc ook verteld.
Daar staat dan wel tegenover dart de foto's op Facebook van veel betere kwaliteit zijn dan van veel webshops.
Afbeelding

TumTumTum
Forum-lid

Gebruikersavatar TumTumTum 19 mei 2014 21:11

jwkeij schreef:Gisteren gespot; een groep van 20 senioren op de e-bike, mét compleet race tenue, helm en sportbril
Goed man, had een foto gemaakt.
Die had zo gemoeten in dit topic.:)
Veni. Vidi. Fietsie.

DeletedUser01
Forum-lid

DeletedUser01 19 mei 2014 21:26

Ik weet niet of ie al langsgekomen is in deze 75 pagina's, maar een oude, doorschijnende wielerbroek van iemand die nèt iets te zwaar is.

Daarvan wil je geen foto's zien! Je wilt er alleen maar zo snel mogelijk voorbij. :shock:

JPAR
Forum-lid HC

Gebruikersavatar JPAR 19 mei 2014 21:27

Walter G schreef:Ik weet niet of ie al langsgekomen is in deze 75 pagina's, maar een oude, doorschijnende wielerbroek van iemand die nèt iets te zwaar is.

Daarvan wil je geen foto's zien! Je wilt er alleen maar zo snel mogelijk voorbij. :shock:
Is wel een goede motivator om sneller te fietsen! :lol:
Basso Astra - Wilier Gran Turismo - http://www.dvn.nl/

deijn
Forum-lid

Gebruikersavatar deijn 20 mei 2014 15:35

Of de lubberende broek omdat je benen te dun zijn of je broek te groot.
Als je te vroeg juicht, heb je in ieder geval lol gehad.

sloeren
Forum-lid

Gebruikersavatar sloeren 20 mei 2014 15:50

Walter G schreef:Ik weet niet of ie al langsgekomen is in deze 75 pagina's, maar een oude, doorschijnende wielerbroek van iemand die nèt iets te zwaar is.

-1
Ben van mening dat dit topic met ook foto's mij zeer zou bekoren. :mrgreen:

Gerboon
Forum-lid

Gerboon 20 mei 2014 15:51

Wanneer iemand vraagt of je versnelling goed zijn zeggen: "Ja ze werken prima, alleen krijg ik hem niet op het kleinste/grootste kransje." Dat heb ik al zo vaak gehoord.

bluv107
Forum-lid

bluv107 20 mei 2014 15:51

Die laatste bleek best een lastige voor mijn zoon van 14 die inmiddels 1m75 is en geen grammetjes vet... Hij is te groot voor kindermaten en weer snel te skinny voor een maatje Small (hij heeft ook een dames-winterbroek maat S maar dat heb ik hem maar niet verteld)... ;)
It takes an awful lot of money to look this cheap - Dolly Parton

bluv107
Forum-lid

bluv107 20 mei 2014 15:53

bluv107 schreef:Die laatste bleek best een lastige voor mijn zoon van 14 die inmiddels 1m75 is en geen grammetjes vet... Hij is te groot voor kindermaten en weer snel te skinny voor een maatje Small (hij heeft ook een dames-winterbroek maat S maar dat heb ik hem maar niet verteld)... ;)
Had dus betrekking op de post van deijn...
It takes an awful lot of money to look this cheap - Dolly Parton

Plaats reactie