Wij houden ons daar mee bezig, maar de het gros niet.
90% koopt gewoon nieuw en dat is in dit geval 12 sp.
Een groot deel weet niet eens met wat voor cassette die rijd bv.
En wat maakt het eigenlijk uit.......12/25 of 11/28, trap je gewoon 5rpm minder op meer op 1 versnelling! nog goed voor je ook
Ik heb ook nog steeds de 11 speed en dat zegt opzich al wat
De meerwaarde 12 zie ik ook niet, maarja als ik nieuw nodig heb zal het 12 worden.
Als dat nu zou zijn door schade, blijf ik wel lekker met 11 speed crank rijden, alleen shifters en derrie,s gaan er dan op en een paar nieuwe body's.
Blij wordt ik daar dan natuurlijk niet van.......
De fiets industrie stemt veel te weinig op elkaar af en maakt geen of teveel standaarden. Net hoe je het brengt.
Volgens mij heeft sram nu tegen de 100 verschillende Dub bracket lagers??
Gaat dat niet wat ver...... het is een f%$$#@ fiets geen formule 1 auto.
Een vriend van mij heeft vorig jaar een hele dure motor gekocht, volgens mij de duurste Yamaha en die was 16K kwijt. Daar krijgt ie er nu nog 12 a 13 voor.......
Kijk even naar de top fietsen 12k...... na een jaar nog 6 als je het red???