Het Grote Imitatietopic (frames en onderdelen)
- Jaap Telder
- Forum-lid
@RonaldH76:RonaldH76 schreef: ↑08 apr 2019 20:35 https://www.facebook.com/marketplace/it ... 413381805/
Setje Dura-Ace wielen .....
Waarom in dit imitatietopic?
Is gewoon een originele wielset.
-
- Forum-lid
- Lcsmet
- Forum-lid HC
We zijn ondertussen zo ver dat net iets te veel mensen denken dat ze zo maar alles mogen suggereren.
Net als de populaire pers die ook niet verlegen zitten voor knallende titels die achteraf niet zo heel veel blijken te knallen.
Een beetje de tijdsgeest zeker.
I know myself like no one else
Nothing to defend
Nothing to defend
- Supergrover
- Forum-lid HC
Dank voor je reactie Rene.rene-canyon schreef: ↑08 apr 2019 20:29 @supergrover; de Aeroad lijkt mij echt. Vanuit China nog geen frame gespot voor alleen elektronische groepen. Alleen met kabel ingangen. Bovendien is bij de foto de batterij houder aan de onderbuis te zien.
tis uiteindelijk voor m'n collega een (ex-Wanty) Cube geworden.
Hallo mensen,
Ik heb een vraag m.b.t. het aanschaffen van een 2e hands racefiets.
Op marktplaats heb ik een mooie Specialized Tarmac Pro SL3 gezien.
Echter is deze in een kleur waarin ik heb niet terug kan vinden op het internet waardoor ik licht twijfel over de echtheid van het frame.
Heeft iemand hier misschien een idee/uitsluitsel over?
Bij voorbaat dank!
Ik heb een vraag m.b.t. het aanschaffen van een 2e hands racefiets.
Op marktplaats heb ik een mooie Specialized Tarmac Pro SL3 gezien.
Echter is deze in een kleur waarin ik heb niet terug kan vinden op het internet waardoor ik licht twijfel over de echtheid van het frame.
Heeft iemand hier misschien een idee/uitsluitsel over?
Bij voorbaat dank!
-
- Forum-lid HC
Vraag het eerst de verkoper en de factuur bv. Dan weet je het snel genoeg.
Beste kenners,
Ik kan een setje Zipp 404 overnemen (50mm) welke nog in zeer goede staat verkeren. Maar als het bijna te mooi lijkt om waar te zijn, dan ...… juist ja.
Daarom de vraag: zijn dit echte zipp 404? (gezien het grote aantal neppe varianten die in omloop zijn). Zo ver ik kan zien zijn het echte, maar zijn het wel oude wielen (2013 ofzo?): weet iemand dit eventueel ook?
Mijn dank zou groot zijn
Ik kan een setje Zipp 404 overnemen (50mm) welke nog in zeer goede staat verkeren. Maar als het bijna te mooi lijkt om waar te zijn, dan ...… juist ja.
Daarom de vraag: zijn dit echte zipp 404? (gezien het grote aantal neppe varianten die in omloop zijn). Zo ver ik kan zien zijn het echte, maar zijn het wel oude wielen (2013 ofzo?): weet iemand dit eventueel ook?
Mijn dank zou groot zijn
Naven zijn inderdaad van Novatec, of ze daar slechter van worden betwijfel ik omdat de originele Zipp naven ook nog wel eens een steekje lieten vallen destijds.
Velgen kunnen best wel eens van Zipp zijn en opnieuw ingespaakt met andere naafjes.
Ik bin moar een eenvoudige boerenlul, en doar schaam ik mien niet veur!