Remco Evenepoel
- daniel1975
- Forum-lid HC
Zal wel weer negatief worden opgevat, maar ik heb ook het gevoel dat de concurrentie er ook niet helemaal 100% top staat.
En om dan beter te worden gedurende een grote ronde, daar geloof ik niet zo in.
Less is bore
Je moet er wel staan. De afgelopen jaren ging Roglic het ook vrij makkelijk af. Dat hoort er gewoon bij.
- Enzzo
- Forum-lid HC
Tijd pakken waar je kan, dat is toch echt niet een slechte tactiek hoor! En al wordt hij op het einde derde in het eindklassement dan nog is het een hele prestatie. Zoals José de Cauwer al eens zei; ga op het eind van een grote ronde maar eens natellen waar je seconden hebt laten liggen die je wel had kunnen pakken…
Ik denk niet hij met zijn krachten aan het smijten is, hij pakt gewoon de seconden waar hij kan. Heel anders bijvoorbeeld dan een Yates in de Giro een paar jaar geleden.
Ik denk niet hij met zijn krachten aan het smijten is, hij pakt gewoon de seconden waar hij kan. Heel anders bijvoorbeeld dan een Yates in de Giro een paar jaar geleden.
Nijdig over 't stuur Van uwen driewieler gebogen Ge waart nog kind
Ge ving nog nie veel wind
Ge ving nog nie veel wind
-
- Forum-lid HC
Kan zijn, maar over tien jaar staat niet in de einduitslag dat Remco E de Vuelta gewonnen heeft omdat de anderen niet 100% waren....daniel1975 schreef: ↑28 aug 2022 18:03 Zal wel weer negatief worden opgevat, maar ik heb ook het gevoel dat de concurrentie er ook niet helemaal 100% top staat.
-
- Forum-lid HC
Beide is waar, ik denk inderdaad dat de concurrentie (nog) niet in topvorm is.
Maar juist dan moet je er ook staan, als andere fouten maken moet je profiteren.
Tijd pakken waar je kan altijd en overal. Alle andere uitspraken zijn puur draaien naar jezelf.
Natuurlijk kan het voordelig uitpakken als jij net 1 s achter staat en die ander twee weken 1 s voor.
Maar dat is meer toeval dan wijsheid.
De laatste tour werd ook nog even bijna in de afdaling beslist tot een paar keer aan toe.
Maar juist dan moet je er ook staan, als andere fouten maken moet je profiteren.
Tijd pakken waar je kan altijd en overal. Alle andere uitspraken zijn puur draaien naar jezelf.
Natuurlijk kan het voordelig uitpakken als jij net 1 s achter staat en die ander twee weken 1 s voor.
Maar dat is meer toeval dan wijsheid.
De laatste tour werd ook nog even bijna in de afdaling beslist tot een paar keer aan toe.
Als je de top 10 bekijkt weet je dat de top van de ronderenners aanwezig is, en zeker met heel veel klimkwaliteiten. Top 20 is zelfs met meer dan talent genoeg aanwezig. Dus de prestaties van Remco zijn buitengewoon zonder meer. Als hij het volgend weekend overleeft ziet het er goed uit. Enkel zien dat zijn ploeg het houdt want in Spanje heb je het anders steken (Remember o.a Dumoulin).
Het is soms balanceren op een slappe koord maar ik heb toch graag het laatste woord.
-
- Forum-lid HC
Absoluut, zou een prestatie van wereldformaat zijn wanneer Remco de Vuelta zou winnen!fiedoo schreef: ↑29 aug 2022 09:34 Als je de top 10 bekijkt weet je dat de top van de ronderenners aanwezig is, en zeker met heel veel klimkwaliteiten. Top 20 is zelfs met meer dan talent genoeg aanwezig. Dus de prestaties van Remco zijn buitengewoon zonder meer. Als hij het volgend weekend overleeft ziet het er goed uit. Enkel zien dat zijn ploeg het houdt want in Spanje heb je het anders steken (Remember o.a Dumoulin).
- daniel1975
- Forum-lid HC
Denk niet dat iemand het daar niet mee eens kan zijn
Less is bore
Top aan namen maar ik zie vooral renners die uitgevallen zijn uit de Tour waarvan er maar eentje echt hersteld lijkt (Mas), jonkies die voor hun eerste klassement gaan, renners die hu normale niveau niet halen en vergane glorie.fiedoo schreef: ↑29 aug 2022 09:34 Als je de top 10 bekijkt weet je dat de top van de ronderenners aanwezig is, en zeker met heel veel klimkwaliteiten. Top 20 is zelfs met meer dan talent genoeg aanwezig. Dus de prestaties van Remco zijn buitengewoon zonder meer. Als hij het volgend weekend overleeft ziet het er goed uit. Enkel zien dat zijn ploeg het houdt want in Spanje heb je het anders steken (Remember o.a Dumoulin).
Winnen is uiteraard winnen en je staat tussen een imposant lijstje namen.
Een grote ronde winnen is per definitie een topprestatie maar ik kijk toch vooral uit naar de volgende Tour als Remco dit volhoudt.
Campagnolo Ultra Dork
de tour, nee , nog niet. Of hij nu de vuelta wint of niet, ik denk dat hij voor de heksenketel die de tour is niet klaar is. Beter volgend jaar de giro nog eens rijden met het hooggebergte en nog wat meer ervaring opdoen in een grote ronde en het jaar daarna, op volle rijpheid en sterkte de tour.
Het is soms balanceren op een slappe koord maar ik heb toch graag het laatste woord.