Canyon
-
- Forum-lid
Paste hij soms niet in een container vanuit China? Hoelang ben je eigenlijk? zelf ben ik 1.89 en heb maat L en kan ook nog wel met een M door de bocht, maar toen ik jouw frame zag moest ik meteen aan een reus denken.
wat is het verhaal achter de streepjescode ?obbe schreef:Dat begrijp ik:) Het is echter jammer dat canyon de garantie niet overneemt bij een gerenommeerde spuiter als bcp. We zien het allemaal wel. Gaat het frame kapot, koop ik weer iets anders:)
Inderdaad nieuwe lagers nodig (4130 variant) en natuurlijk het bijbehorende gereedschap. Lagers zijn wel iedere 6500km aan vervanging toe is mijn ervaringDefected1981 schreef:Heeft er iemand een rotor 3d+ reeds in de canyon geplaatst? Ik bezit nl de ultimate cfsl 9.0 met ultegra pressfit bb. Wat dien ik te vervangen om deze crank passend te krijgen en wat zijn de schakelervaring van ultrgra ism q rings... Ik weet dat de as van de rotor groter ls dus wss bb vervangen sowieso?
-
- Forum-lid
Het uitpersgereedschap op de huidige bb eruit te persen en de nieuwe erin te persen veronderstel ik? Hoe verloopt het schakelen? Ook shimano? Andere ervaringen?
Klopt, is het waard om daar een goede set voor aan te schaffen aangezien je regelmatig zult moeten wisselen.Defected1981 schreef:Het uitpersgereedschap op de huidige bb eruit te persen en de nieuwe erin te persen veronderstel ik? Hoe verloopt het schakelen? Ook shimano? Andere ervaringen?
Ik heb ervaring met zowel 3 verschillende Canyons met Shimano en werken allemaal perfect, zou ook niet weten waarom dat niet zo zou zijn.
-
- Forum-lid
Top sevice van Canyon in SC te Utrecht. Laatste aanpassingen aan mijn Alu SLX:
Balhoofd vervangen door een Plane top cover variant, voorvork op maat gesteld, afstelling fiets in orde gemaakt en de stem vervangen door een Ritchey 17 graden. Zelf ben ik erg tevreden met het resultaat en nieuwe positie.
-
- Forum-lid
Ziet er lekker racy uit. Deze variant van 'katusha' had ik nog niet gezien.
-
- Forum-lid
Thanks. Dit is de normale Alu SLX 2015 met een decal set voor Aeroad 2013/2014. Beetje spielerei, maar wie weet zien we iets soortgelijks bij P-R van het voorjaar.
http://www.cyclingnews.com/features/pho ... iew/216876
http://www.cyclingnews.com/features/pho ... iew/216876
-
- Forum-lid
Heb namenlijk dezelfde fiets maar met dat rood ziet hij er net wat frisser uit. Hoe heb je dat gedaan? Zijn dat stickers die je bij canyon kunt bestellen?
-
- Forum-lid
PS cosmic elite wielen?
-
- Forum-lid
obbe schreef:Inmiddels alle onderdelen voor mijn zomerfiets binnen.
Het is een Ultimate CF SL frame in 3xl. Binnenkort gaat de fiets naar BCP special paintwork voor een ander kleurtje en daarna voor de opbouw naar Bikeparts4u.
buildlist:
Campa Record 2013
60mm wielen met Hope naven door Zoran
3t Ionic LTD stealth zadelpen
3t ergonova pro
Tacx tao bidonhouders
Look Keo max pedalen
nu:
straks:
Grt. Obbe
Leuk project, ga ik zeker volgen. Waarom dit kleurenschema en heeft de barcode nog iets extra's aan het verhaal toe te voegen.