Doe ook m'n best een volleerd fietsenonderhoudsmonteur te worden, dus als je gereedschap wilt lenen oid, moet je maar even een gil geven. Wel zo makkelijk als Rotterdammers onder elkaar.TumTumTum schreef:Besteld en binnen. Hoop dat ik nu een volleerd fietsenonderhoudsmonteur kan worden.
Wat heb jij voor het laatst gekocht?
-
- Forum-lid
Castelli Gabba 2
Castelli Nanoflex 2
Sportful No-rain beenwarmers
Even diep in de buidel getast om comfortabel de komende maanden m'n woon-werk ritjes af te werken. Ben heel benieuwd, niet eerder zo geïnvesteerd in goede (natte)winterkleding.
-
- Forum-lid
Mijn ervaring met een bel is best negatief,ik heb al div keren mee gemaakt dat ze achterom gaan zitten kijken en naar links sturen,dus de mijne er maar weer af gehaald.
Maar das wel een mooie,lijkt wel een kerst bel )
Maar das wel een mooie,lijkt wel een kerst bel )
Olympia Ikon ultegra 2015
Sparta R5T LTD 2019
Giant FASTROAD SL 1 2020
Sparta R5T LTD 2019
Giant FASTROAD SL 1 2020
Belt ie een beetje luid?chrissiewizzie schreef:Ik vind geen enkele bel mooi, maar er moest er helaas toch eentje komen op mijn fiets, want ik begin dat geroep toch wel zat te worden. Zondagochtend vroeg maakt het allemaal niet uit, maar andere dagen dat ik fiets wel.
Dus wat koop je dan? De mooiste bel ooit gemaakt natuurlijk
Life is like riding a bicycle. To keep your balance you must keep moving.
Albert Einstein
Albert Einstein
Ik heb deze laatst ook eens in de hand gehad, voor op de stalen fiets. Erg fraai! Maar ik vond de prijs (ik geloof 35-40 euro o.i.d.) toch wat te gortig voor een belletje. Heb uiteindelijk maar een crane-bel genomen.chrissiewizzie schreef:Ik vind geen enkele bel mooi, maar er moest er helaas toch eentje komen op mijn fiets, want ik begin dat geroep toch wel zat te worden. Zondagochtend vroeg maakt het allemaal niet uit, maar andere dagen dat ik fiets wel.
Dus wat koop je dan? De mooiste bel ooit gemaakt natuurlijk