Canyon
Even mbt compensatie:
Ik heb laatst bij een redelijk bekende meubelfirma een nieuwe slaapkamer gekocht voor een bedrag waar je ook een hele mooie nieuwe Canyon CF SLX kunt kopen. Mijn vrouw was helemaal in d'r nopjes. Wel 3 maanden levertijd (lijkt idd op ons fietsmerk ).
Word de leverdatum tussentijds 2x met een paar weken uitgesteld... Maar de firma komt wel ZELF met een tegemoetkoming van €100,- contant!! Terwijl het in de meubelbranche toch ook bikkelen is. Zo kan het dus ook...
Ik heb laatst bij een redelijk bekende meubelfirma een nieuwe slaapkamer gekocht voor een bedrag waar je ook een hele mooie nieuwe Canyon CF SLX kunt kopen. Mijn vrouw was helemaal in d'r nopjes. Wel 3 maanden levertijd (lijkt idd op ons fietsmerk ).
Word de leverdatum tussentijds 2x met een paar weken uitgesteld... Maar de firma komt wel ZELF met een tegemoetkoming van €100,- contant!! Terwijl het in de meubelbranche toch ook bikkelen is. Zo kan het dus ook...
Ik heb mijn Aeroad CF SLX besteld en deze was gepland voor november. Blijkt nu Februari te zijn.
Ik weet niet of dit afhangt van service center maar heb een tegoedbon van 275 € gekregen + gratis eerste onderhoud voor het 2x uitstellen van de levertijd.
Wat mij betreft niet slecht !
Ik weet niet of dit afhangt van service center maar heb een tegoedbon van 275 € gekregen + gratis eerste onderhoud voor het 2x uitstellen van de levertijd.
Werken duidelijk met 2 maten en 2 gewichtenFwillems schreef:Ik heb mijn Aeroad CF SLX besteld en deze was gepland voor november. Blijkt nu Februari te zijn.
carver83 schreef:Werken duidelijk met 2 maten en 2 gewichtenFwillems schreef:Ik heb mijn Aeroad CF SLX besteld en deze was gepland voor november. Blijkt nu Februari te zijn.
Het verschil tussen 2 weken extra wachten of 3 maanden zal hier ook wel meespelen denk ik
Hopelijk Februari hé , hopelijk want zo ver is t nog nietFwillems schreef:Ik heb mijn Aeroad CF SLX besteld en deze was gepland voor november. Blijkt nu Februari te zijn.
Sworks Venge
Ja inderdaad ! Vriend van me heeft de fiets ook besteld. Hier hadden ze beloofd begin januari en hij had hem eind december. Was een S !brekson schreef:Hopelijk Februari hé , hopelijk want zo ver is t nog nietFwillems schreef:Ik heb mijn Aeroad CF SLX besteld en deze was gepland voor november. Blijkt nu Februari te zijn.
Ikzelf moet een XS hebben dus het zal met de maten van de frames te maken hebben denk ik. Beiden hebben de 8.0 besteld met Ultegra Di2...
-
- Forum-lid
Hier ook aeroad 8.0 di2 Medium besteld in november...levering eerst eind februari...dan begin maart nu reeds april...geduld is een mooie deugd...
-
- Forum-lid
Wordt een NTFU lidmaatschap door Canyon ook beschouwd als licentie of moet je daarvoor echt bij de KNWU zijn aangesloten?
-
- Forum-lid HC
Alleen KNWU.patmaessen schreef:Wordt een NTFU lidmaatschap door Canyon ook beschouwd als licentie of moet je daarvoor echt bij de KNWU zijn aangesloten?
Soms is het beter het verleden te laten voor wat het was!