Wat heb jij voor het laatst gekocht?
- Wiliertoerist
- Forum-lid
Kijk even naar het onderschrift van René hierbovenottorongo schreef:Bij Rose een casette DA7900, vertanding 12/23 (met eindelijk een 18 pion ertussen)
Rene rijdt zelf sinds enige tijd ook met een 18, dus die signature mag eigenlijk wel weg
Een Gore winterbroek en nieuwe overschoenen van odlo, in de aanbieding bij futurum. Zo wordt de wintercollectie langzaam uitgebreid.
Laatst gewijzigd door Corny121 op 04 jan 2016 14:58, 1 keer totaal gewijzigd.
#HoeMoeilijkKanHetZijn
Zelf Campagnolo Palveer FH-RE114 gekocht.
Zelden in die 45 jaar dat er een Campa onderdeel is gebroken maar dit veertje was er na 30.000km (vooral winter km's) toch aan
- Wolfhound32
- Forum-lid
Nog nooit gewerkt met co2. Ben dus benieuwd bij de eerste lekke band.
Bedankt! Ik denk dat ik ze ook ga bestellen.i-mac schreef:Ik heb al een setje genaamd "Elvis Black". Die zijn nogal dik en doen idd denken aan bakkebaarden. Nu heb de "Elite" versie gekocht. Die zijn een stukje dunner, maar houden waarschijnlijk ook iets minder geluid tegen.joris3p schreef:Hoi i-mac,i-mac schreef:
En nog een setje Cat-Ears
Welke model heb je besteld?
Heb je al eerder cat-ears gebruikt, en hoe bevalt het ?
BVD Joris
Ik weet dat velen raar kijken als ik met die katte oren rond rij, maar als er veel wind staat, en wanneer is dat niet meer tegenwoordig, dan scheelt dat echt veel. Je hoort achteropkomend verkeer weer goed aankomen.
Ik rijd nu met een oordop ivm tinnitus, maar dat is niet ideaal.
Heb er vandaag weer een rit mee gereden. Er stond aan de Belgische Kust best een straffe wind (4 à 5 beaufort). Het viel me weer op hoe goed ik het achteropkomende verkeer hoorde aankomen, ondanks de tegenwind. Het scheelt dus echt een heel stuk.joris3p schreef:
Bedankt! Ik denk dat ik ze ook ga bestellen.
Ik rijd nu met een oordop ivm tinnitus, maar dat is niet ideaal.
Laat maar eens horen hoe jij erover denkt als je straks gaat fietsen met de katte oren.