Specialized
betreft de garantie bij spuitwerk, staat netjes vermeld:
FRAMESET
Frame
S-Works Tarmac SL8 FACT 12r Carbon, Rider First Engineered™, Win Tunnel Engineered, Clean Routing, Threaded BB, 12x142mm thru-axle, flat-mount disc. Satin Carbon/Snake Eye colorway. Decals over a clear coat for easy removal if custom painting is desired. Extra decals are provided with the frame set. The limited warranty provided by Specialized will no longer apply to your paint and graphics upon custom painting. Paint and graphics warranty with Specialized is voided upon custom painting. 685g frame.
FRAMESET
Frame
S-Works Tarmac SL8 FACT 12r Carbon, Rider First Engineered™, Win Tunnel Engineered, Clean Routing, Threaded BB, 12x142mm thru-axle, flat-mount disc. Satin Carbon/Snake Eye colorway. Decals over a clear coat for easy removal if custom painting is desired. Extra decals are provided with the frame set. The limited warranty provided by Specialized will no longer apply to your paint and graphics upon custom painting. Paint and graphics warranty with Specialized is voided upon custom painting. 685g frame.
.
Laatst gewijzigd door havana op 18 aug 2023 10:21, 1 keer totaal gewijzigd.
Jammer, ik had gedacht dat de geometrie echt veranderd was.
Een iets meer relaxere geometrie met iets minder reach en wat meer stack had de Tarmac wat toeganklijker kunnen maken voor de "normale" mens.
Het blijft dus een echte racemachine.
Een iets meer relaxere geometrie met iets minder reach en wat meer stack had de Tarmac wat toeganklijker kunnen maken voor de "normale" mens.
Het blijft dus een echte racemachine.
The Specialized Tarmac SL8 frame geometry is updated compared to the SL7 for the same frame size. For all seven Specialized Tarmac SL8 frame sizes (44, 49, 52, 54, 56, 58, 61), Stack is +10mm higher due to a longer head tube (+6 to 7mm) Reach is -3mm shorter
De geometrie is verder gelijk gebleven. De ontwerpers hebben veel contact met de profs en dat was één van de voorwaarden. Hij moest lichter en sneller, maar de geometrie mocht niet veranderen. Toch is er wel iets anders als je naar de geometrietabellen kijkt. De stack op de S-Works modellen is 10mm hoger. Dat komt door dat nieuwe stuur. De oude zat iets verzonken in het frame, de nieuwe dus niet meer. De geometrie is voor alle modellen gelijk, S-Works, Pro of Expert, dat maakt niets uit.
De geometrie is verder gelijk gebleven. De ontwerpers hebben veel contact met de profs en dat was één van de voorwaarden. Hij moest lichter en sneller, maar de geometrie mocht niet veranderen. Toch is er wel iets anders als je naar de geometrietabellen kijkt. De stack op de S-Works modellen is 10mm hoger. Dat komt door dat nieuwe stuur. De oude zat iets verzonken in het frame, de nieuwe dus niet meer. De geometrie is voor alle modellen gelijk, S-Works, Pro of Expert, dat maakt niets uit.
Laatst gewijzigd door Peter243 op 18 aug 2023 10:22, 1 keer totaal gewijzigd.
Thanks, aangepast.
Dit:
"Die vraag zal de komende maanden beantwoord moeten worden als de fiets aan onafhankelijke windtunneltests onderworpen wordt."
En: "...Met de SL8 kunnen zij hetzelfde lage gewicht behouden maar wel profiteren van de verbeterde aerodynamische eigenschappen..."
Dat rijmt niet met elkaar. Nu ga je er vanuit dat dit windtunnel testen gaan opleveren waar de fabrikant op hoopt.
"Die vraag zal de komende maanden beantwoord moeten worden als de fiets aan onafhankelijke windtunneltests onderworpen wordt."
En: "...Met de SL8 kunnen zij hetzelfde lage gewicht behouden maar wel profiteren van de verbeterde aerodynamische eigenschappen..."
Dat rijmt niet met elkaar. Nu ga je er vanuit dat dit windtunnel testen gaan opleveren waar de fabrikant op hoopt.
Live fast; die young. mijn blog
Beetje spijkers op laag water zoeken Rob. Maar dank voor je feedback.
Hambini noemt de Speed Sniffer de "coke sniffer"
Video is wel het bekijken waard: https://www.youtube.com/watch?v=8qH6HNt ... el=Hambini
Video is wel het bekijken waard: https://www.youtube.com/watch?v=8qH6HNt ... el=Hambini
Klopt dit bedoelde ik, kwam geloof ik doordat Sagan zijn band geknalt was of zoiets. Daarvoor waren ze wel TR. En nu ook weer trouwens, was wel een specifiek probleem in een bepaalde lijn dus.platformer schreef: ↑17 aug 2023 12:32 De rovals waren dan ook eerst TR, dan weer niet en nadien toch terug.
En de consument ging er zonder morren in mee.
Gesponsorde ploegen moeten van Specialized tubeless werken. In een podcast laatst iemand van Specialized die meldde dat alleen nog SD-works stiekem wat wielen met tubes achterin de servicetruck had verstopt.
Niet zijken maar reiden !