Ja, als je daar voor naar sportschool gaat, die doe ik thuis, tijdens tv kijken bijv.Sweety2008 schreef:@Jans
Ach een beetje core stability oefeningen kunnen nooit kwaad.
Ik ben er klaar mee, laat het voorjaar maar komen
- superrose
- Forum-lid
- Contact
stelletje mooiweerfietsers!
Een paar uur op de fiets, het maakt alles zo simpel.
website: http://stoerevrouwensporten.nl/
twitter: @wijsporten
website: http://stoerevrouwensporten.nl/
twitter: @wijsporten
- opperhoofd
- Forum-lid
Als in dit zo lees. Heb gewoon de hele winter doorgefietst, woonwerk. En nu is het heerlijk weer om te fietsen.
Je drempels (kan je) veranderen...
Ik heb ook de hele winter door gereden, maar ik vond het vanmorgen nog steeds bijzonder koud Ik had exact dezelfde kleren aan die ik al vanaf nov/dec draag....Dus ook van mij mag het voorjaar nu iets meer doorpakken.
Pijn is fijn, toch?
Mijn Strava: https://www.strava.com/athletes/10778731
Mijn Strava: https://www.strava.com/athletes/10778731
Zelfde ideeraassie schreef:Ik heb ook de hele winter door gereden, maar ik vond het vanmorgen nog steeds bijzonder koud Ik had exact dezelfde kleren aan die ik al vanaf nov/dec draag....Dus ook van mij mag het voorjaar nu iets meer doorpakken.
zelfs zo weinig zin om de kou in te gaan dat ik voor de verandering eens 2 rustdagen achter elkaar doe
Ben er echt klaar mee zeker na de plens buien van zondag en iedere ochtend die kou pfff wordt er langzaam moe van
Viner Settanta DA 9150 di2
Giant Ease e-bike
Giant Ease e-bike
Vanmorgen gevoerde handschoenen aan...pffff.
Ja heb ik geprobeerd. Is niet gelukt.opperhoofd schreef:Als in dit zo lees. Heb gewoon de hele winter doorgefietst, woonwerk. En nu is het heerlijk weer om te fietsen.
Veni. Vidi. Fietsie.
Hier ook de hele winter gefietst, maar ik snak naar warm en zon hoor. Gistermorgen zo stom geweest korte handschoentjes (of eigenlijk één handschoen, het andere pootje zit nog in het gips) aan te trekken, om vervolgens in een soort ijsregenbui terecht te komen. Helemaal verkleumd, het duurde 5 minuten voor ik het slot van mijn werkkamer open kreeg. Heel de ochtend in een jas achter de laptop gezeten om weer warm te worden!
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." T.Krabbé
baanfiets kopen?
baanfiets kopen?
- daniel1975
- Forum-lid HC
Tis heel simpel: als het nu november-maart zou zijn is dit heerlijk weer met super temperaturen. Voor eind april is het gewoon te koud. Iedereen die anders beweert roept maar wat.
Neemt niet weg dat je prima kunt fietsen als je ff de moeite neemt om je aan te passen. Maandag lekker 2,5 uur op de ATB gezeten. In bos met weinig wind was het heerlijk, zon heeft kracht genoeg.
Maar een mooi Hemelvaartsweekend maakt alles zo weer goed!
Neemt niet weg dat je prima kunt fietsen als je ff de moeite neemt om je aan te passen. Maandag lekker 2,5 uur op de ATB gezeten. In bos met weinig wind was het heerlijk, zon heeft kracht genoeg.
Maar een mooi Hemelvaartsweekend maakt alles zo weer goed!
Less is bore
Had ik gisteren ook. Kreeg een gigantische hagelbui over me heen. Had wel lange handschoenen aan maar die werden nat. Even langs de benzinepomp voor van die doorzichtige tankhandschoentjes; werkt perfect !53x11 schreef:Hier ook de hele winter gefietst, maar ik snak naar warm en zon hoor. Gistermorgen zo stom geweest korte handschoentjes (of eigenlijk één handschoen, het andere pootje zit nog in het gips) aan te trekken, om vervolgens in een soort ijsregenbui terecht te komen. Helemaal verkleumd, het duurde 5 minuten voor ik het slot van mijn werkkamer open kreeg. Heel de ochtend in een jas achter de laptop gezeten om weer warm te worden!
De benzinepomp zie ik toch wel als een soort life saver voor wielrenners:
-Bijna altijd open;
-Altijd beschikking over eten en drinken;
-Warm en droog binnen;
-Als het koud is kun je er een ouwe krant krijgen voor onder je tricot
-Plastic wegwerphandschoentjes als je kouwe klauwen hebt.
-Bijna altijd open;
-Altijd beschikking over eten en drinken;
-Warm en droog binnen;
-Als het koud is kun je er een ouwe krant krijgen voor onder je tricot
-Plastic wegwerphandschoentjes als je kouwe klauwen hebt.
Ik kom er eigenlijk zo goed als nooit 1 tegen onderweg.
Op zich is het nog wel te doen in de kou, zo lang er maar geen neerslag is. Alleen van die wind word ik af en toe wel gek, ik kan eigenlijk maar 1 kant op fietsen en dan is het in 9 van de 10 gevallen heen wind mee en terug tegen of vice versa. En als je hem dan terug tegen hebt en je bent 2.5 uur tegen de wind aan het in beuken ben je er soms wel eens een beetje klaar mee. Misschien toch maar eens een groepje opzoeken.
Op zich is het nog wel te doen in de kou, zo lang er maar geen neerslag is. Alleen van die wind word ik af en toe wel gek, ik kan eigenlijk maar 1 kant op fietsen en dan is het in 9 van de 10 gevallen heen wind mee en terug tegen of vice versa. En als je hem dan terug tegen hebt en je bent 2.5 uur tegen de wind aan het in beuken ben je er soms wel eens een beetje klaar mee. Misschien toch maar eens een groepje opzoeken.
@geertjeb
Vergeet de hogedrukspuit voor je winterfiets niet! En een kraantje hebben ze eigenlijk ook altijd wel.
Vergeet de hogedrukspuit voor je winterfiets niet! En een kraantje hebben ze eigenlijk ook altijd wel.