Deelnemers stellen zich voor en een uitgebreid scala aan andere onderwerpen.

Vandaag gefietst in 2010?

litespeed
Forum-lid

Gebruikersavatar litespeed 05 mei 2010 20:06

Wat een heerlijk weer vandaag. Prachtig! Echt genieten geblazen.

raassie
Forum-lid

raassie 05 mei 2010 20:19

Vandaag een 75 km rondgereden in de omgeving Nijmegen-Wijchen-Grave met wat tempowerk tegen de wind in. Ik probeer de komende 4 wkn in vorm te komen voor 170 km tijdens de omloop Flevoland. Dat wordt voornamelijk overleven aangezien de trainingstijd beperkt is. Dat wordt veel sparen in het wiel;-)
Pijn is fijn, toch?
Mijn Strava: https://www.strava.com/athletes/10778731

stoempert
Forum-lid

stoempert 05 mei 2010 21:22

Lekker zonnetje maar toch wel fris, mede door de straffe wind.
Rondje Lauwersmeer vanuit Burgum-> Twijzel, Buitenpost, Burum, Zoutkamp, Lauwersoog, Anjum, Ee, Oudwoude, Veenklooster en weer Burgum. Rondje van 80 km, na afloop de jaarteller op 475 (vanaf begin april). Er is nog wat in te halen!

stephan68
Forum-lid

Gebruikersavatar stephan68 05 mei 2010 21:31

Vind het altijd leuk om met een doel te fietsen. Dus vandaag in Rijswijk op de fiets gestapt met als doel Schiphol.
Tegen half elf weggereden en langs De Vliet naar Leiden/Leiderdorp, vanaf daar evenwijdig aan de A4 richting Roelofarendsveen.
Vanaf daar via Burgenveen langs de Westeinderplassen naar Schiphol gereden. Wat foto's met de mobiel gemaakt aan het begin
van de landingsbaan van landende vliegtuigen.

Terugweg via Aalsmeer, Leimuiden, Woubrugge, Zoeterwoude, Vlietlanden, Leidschendam en Voorburg. Eerste 100+ solorit dit jaar.
Wel al meerdere 100 en 100+ ritten gedaan maar dat was met een groep en dat fiets toch anders.

Al met al een lekkere rit en moe maar voldaan met 115 km op de teller (gem. net geen 28 km p/u) tegen drie uur thuisgekomen.

EDIT: twee foto'tjes genomen vanaf mijn mobiel toegevoegd.

Afbeelding

Afbeelding

daniel1975
Forum-lid HC

Gebruikersavatar daniel1975 05 mei 2010 21:37

Ik kon er mijn draai niet mee vinden vandaag. Had mijn verwachtingen wellicht een beetje te hoog gesteld o.b.v. de voorspellers. Wind, bewolkt en niet warm viel beetje tegen.
Van mij mag het wel een beetje richting het langjarig gemiddelde gaan, maar ja daar doe je niks aan :(
55km vond ik wel genoeg.
Less is bore

girlinred
Forum-lid

Gebruikersavatar girlinred 05 mei 2010 21:57

[quote="litespeed"]Wat een heerlijk weer vandaag. Prachtig! Echt genieten geblazen.[/quote]

Jupz, 189km lang ('even' bij mijn ouders op de koffie in Soest) :D. Zelfs jouw standplaats nog even aangetikt, wat overigens niet echt de bedoeling was ;).

Vanmorgen vertrokken met een zacht windje, zon, maar wel fris. Onderweg begon de lucht fors te dreigen en zagen we de bui al hangen, maar vanmiddag klaarde het aardig op, heerlijk in de zon getoerd, wel pittig windje vanaf een uur of 1.

Aanrader deze route: Ridderkerk-Alblasserwaard-Meerkerk-Lexmond-Vianen-Nieuwegein-Bunnik-De Bilt- Soest- Bilthoven-Groenekan-Breukelen-Harmelen-Woerden-Montfoort-Oudewater-Gouda- Krimpen ad Ijssel- Brienenoordbrug(wordt zowaar zwaar na 180km:D)-Home SWEET Home!
~live fast, die young ~

superrose
Forum-lid
Contact

Gebruikersavatar superrose 05 mei 2010 22:16

ben een beetje jaloers, zit ziek op mijn bank grrr hopelijk morgen een stukke rijden
Een paar uur op de fiets, het maakt alles zo simpel.

website: http://stoerevrouwensporten.nl/
twitter: @wijsporten

Erik
Forum-lid

Erik 05 mei 2010 22:19

Lekker rondje van een kleine 80 km gereden door de veenkoloniën, maar wat minder wind en beschaafdere temperaturen zou wel fijn zijn...

@Rose: Beterschap!
When I see a person on a bicycle I have hope for the future of the human race.
- H.G. Wells

ponsteen
Forum-lid

Gebruikersavatar ponsteen 05 mei 2010 22:37

Ik heb tussen Utrecht en de Defensieweg een mooie ronde gereden. Grappig dat ik een paar mensen twee keer ben tegengekomen.. Blijkbaar rijden veel mensen op dezelfde plekken. Nou ja, Amerongseberg is zo gek nog niet om iemand nog een keer tegengekomen. Nog naar een mooie stoet oude legervoertuigen zitten kijken bij Amerongen. Enige puntje van verbetering: ik moet meer vreten meenemen. De 4 stukken koek waren net niet voldoende voor 4 uurtjes doorrijden. En ik ga echt niet meer van de bank af komen vandaag. Tja...

marcelb
Forum-lid

marcelb 05 mei 2010 22:38

Vandaag een relaxed trainingsritje van 106 km gedaan in D0: Deurne, Liessel, Meijel, Heibloem, Roggel, Heythuysen, Horn, Roermond, Paarlo, Vlodrop, Herkenbosch, Asenray, Boukoul, Swalmen, Reuver, veerpont, Kessel, Helden, Panningen, Beringe, Meijel, Liessel, Deurne. Het was aan de frisse kant en er stond een behoorlijk windje. Toch lekker gefietst.
Real men wear blûk!!! Marcel

rogkat
Forum-lid

rogkat 05 mei 2010 22:39

Zie net het weerbericht, en het blijft nog een hele tijd kouder dan gewoonlijk. Jammer ook dat het Vrijdag en met name Zaterdag echt kl..teweer wordt..
my third love

Erik
Forum-lid

Erik 05 mei 2010 22:40

Zaterdag ook? Bugger... Was van plan naar de start van de Giro te gaan...
When I see a person on a bicycle I have hope for the future of the human race.
- H.G. Wells

Plaats reactie