Over de wielersport en zijn beoefenaars.

Tour 2009

Gebruikersavatar
andromeda
Forum-lid HC
Berichten: 4013
Lid geworden op: 08 sep 2005 01:53

Gebruikersavatar andromeda 26 jul 2009 02:31

Als Nibali niet bij die twee had gezeten waren ze er ook voor gegaan is mijn mening.
Maar als hij dan mee had gekund was zowel Armstrong's als Frank's plaats in gevaar, niet meer dan logisch dat ze BEIDE niet doorreden.

Maar als je zo'n hekel hebt aan Armstrong zie je het zoals je wilt zien.

Natuurlijk was het uitgangspunt dat Contador Armstrong zou helpen, dat had hij zelf ook al aangegeven en lijkt me niet meer dan logisch als een teammaat 3de staat (of dat nu Armstrong is of een ander)

Armstrong kon F. Schleck en Wiggins zelf trouwens prima volgen vandaag.
"Try not. Do or do not......there is no try"

zweef
Forum-lid
Berichten: 502
Lid geworden op: 05 jul 2009 14:05
Locatie: Swoll

zweef 26 jul 2009 03:38

andromeda schreef:Armstrong kon F. Schleck en Wiggins zelf trouwens prima volgen vandaag.


Moeten is ook wat...

D'oude vos was er duidelijk niet happy mee, dit is niet zijn spelletje. Vond dat (voor de zoveelste keer) de broederkes de smaakmakers waren van de dag, al schreven ze de finale niet op hun naam.

Al met al was het wel weer de moeite, met dank aan Ed en Willem ;)
You should see me go downhill...

Gebruikersavatar
andromeda
Forum-lid HC
Berichten: 4013
Lid geworden op: 08 sep 2005 01:53

Gebruikersavatar andromeda 26 jul 2009 18:17

Ik zit net naar Greg Lemond te kijken, wat gebruikt die vent dan tegenwoordig?

Staat een partij vage verhalen te vertellen en een beetje onsamenhangend te lullen niet te geloven, lachwekkend gewoon!
"Try not. Do or do not......there is no try"

biker-sander
Forum-lid
Berichten: 441
Lid geworden op: 11 feb 2008 16:53

biker-sander 26 jul 2009 20:06

Donders die Cavendish weer.

Wat kan die vent snel sprinten.

mark331m
Forum-lid
Berichten: 83
Lid geworden op: 15 jun 2009 11:55

mark331m 26 jul 2009 20:11

Armstrong had een beetje moeite met zijn derde plaats (of met Contador) leek het wel

joe1972
Forum-lid
Berichten: 135
Lid geworden op: 07 jul 2009 02:02

joe1972 26 jul 2009 21:03

Ik heb lang niet alles gezien, maar hebben LA en CA ook samen in beeld gefietst voor een mooie foto met de armen over elkaar oid? Zal wel niet.
a.k.a Joe

mark331m
Forum-lid
Berichten: 83
Lid geworden op: 15 jun 2009 11:55

mark331m 26 jul 2009 21:06

Ik heb wel gekeken, maar heb het niet gezien.
Joe1972 schreef:Ik heb lang niet alles gezien, maar hebben LA en CA ook samen in beeld gefietst voor een mooie foto met de armen over elkaar oid? Zal wel niet.

zweef
Forum-lid
Berichten: 502
Lid geworden op: 05 jul 2009 14:05
Locatie: Swoll

zweef 26 jul 2009 21:12

mark331m schreef:Armstrong had een beetje moeite met zijn derde plaats (of met Contador) leek het wel


Als dat zo is vind ik dat weinig professioneel. En ook bepaald niet sportief.
You should see me go downhill...

Gebruikersavatar
andromeda
Forum-lid HC
Berichten: 4013
Lid geworden op: 08 sep 2005 01:53

Gebruikersavatar andromeda 26 jul 2009 21:20

Biker-Sander schreef:Donders die Cavendish weer.

Wat kan die vent snel sprinten.


Was toch vooral te danken aan Renshaw deze keer, als die was doorgetrokken op aangeven van Cavendish had hij de etappe gewonnen. Schitterende actie in de laatste bocht waarmee hij alle "achtervolgers" direct op 10 meter zette.

De prestaties van Cavendish zijn overigens grandioos want het is echt super wat die heeft laten zien.
"Try not. Do or do not......there is no try"

Gebruikersavatar
rob74
Forum-lid HC
Berichten: 6082
Lid geworden op: 13 nov 2007 22:36
Locatie: Utrecht
Contact

Gebruikersavatar rob74 26 jul 2009 21:24

Biker-Sander schreef:Donders die Cavendish weer.

Wat kan die vent snel sprinten.

Laatste 5 km gingen in 4m 52s (dat is 61,4 kmh)
Laatste 2,5 km gingen in 2m 6s (dat is 71,4 kmh)

Of er is iets mis met mijn chrono
Of er werd gewoon schofterig hard gereden!
Live fast; die young. mijn blog

dario
Forum-lid
Berichten: 3864
Lid geworden op: 03 mei 2005 11:30

dario 26 jul 2009 21:50

Nespresso schreef:Nespresso Ristretto: Adrenalina Italiana


Juist ja. En Dokter Oetker maakt la vera pizza!!! :rolleye:
Een koersbroek aan de waslijn: voor de ene woordloze poëzie, voor de andere geen gezicht. (rv)

Gebruikersavatar
r.hilferink
Forum-lid
Berichten: 311
Lid geworden op: 13 apr 2004 14:54

Gebruikersavatar r.hilferink 26 jul 2009 21:51

andromeda schreef:Ik zit net naar Greg Lemond te kijken, wat gebruikt die vent dan tegenwoordig?

Staat een partij vage verhalen te vertellen en een beetje onsamenhangend te lullen niet te geloven, lachwekkend gewoon!


+1

Weer zo'n Amerikaan die alle aandacht naar zich toe wil trekken. Beetje verhalen vertellen zonder eerst zelf na te denken...... Hij moet als geen ander weten hoezeer je hiermee iemand kunt beschadigen. (Misschien was het wel in opdracht van LA, Oooooooh wat een slechte gedachte weer...)(kan het niet helpen)


Petje af voor Contador. Elke keer als ik 'm zag fietsen zag ik weinig tot geen knechten bij hem in de buurt terwijl The Boss het hele team op zijn hand heeft (hij natuurlijk ook wel wat banen aan te bieden volgend jaar en Contador niet...)

Je zou inderdaad verwachten dat er in ieder geval wat teamgenoten bij hem in de buurt fietsen als hij de finish in Parijs haalt. Zag na de finish 1 armpje (Astana shirtje) een "schouderklopje" geven. Ben trouwens wel benieuwd wie dat was, iemand een idee? Dat geeft m.i. wel aan hoezeer Contador op zich zelf was aangewezen.
Red Bull Pro SL 3000
Gazelle Cyclocross

Trainingsblog op http://www.bikeplanner.com" onclick="window.open(this.href);return false;

Plaats reactie