Forumregels
Belangrijk: Lees voor je hier iets te koop aanbiedt dit topic: De regeltjes!
Belangrijk: Lees voor je hier iets te koop aanbiedt dit topic: De regeltjes!
Positieve en negatieve ervaringen met users van dit forum
@jwpcycle is geen verkeerde handelspartner. Maakt snel geld over. Communiceert fijn.
- Wiliertoerist
- Forum-lid
Goede ervaringen met jelmerjager en SupaX.
Vlotte communicatie en betaling, spulletjes inmiddels afgeleverd of onderweg.
Vlotte communicatie en betaling, spulletjes inmiddels afgeleverd of onderweg.
- jelmerjager
- Forum-lid
+1!SupaX schreef:Pakketje binnen van Wiliertoerist
Vlotte communicatie, na betalen kreeg ik de volgende dag gelijk al mijn track en trace in een PM. Top!
- Wiliertoerist
- Forum-lid
Bedankt mannen. Ik hoop dat jullie er lekker op zitten en anders zien we ze hier wel weer voorbij komen...
-
- Forum-lid
Uitstekende ervaring met Specializedriver, die in tegenstelling tot wat zijn nickname doet vermoeden, mijn old-skool Gazelle heeft overgenomen.
Naar aanleiding van mijn verkooptpoic meldde zich via Marktplaats ene Thomas uit Utrecht voor mijn tijdritstuur. En gaf aan via het forum te zijn gekomen (forumnaam niet bekend). Hij wilde m wel komen halen als het mooi weer was. Mij best, mijn geduld is gezien de eerdere ervaringen met medeforummers voor forumleden groter dan bij de gemiddelde marktplaats-koper. Maar het accepteren van zijn bod was op 28 april en daarna na 7 mei geen reactie meer gehad. Stuur staat weer in de verkoop. Maar conclusie: Thomas uit Urecht hangt ook hier op het forum rond en is qua afspraken dus een onbetrouwbaar sujet.
Time flies like an arrow; fruit flies like a banana.