Een speciaal forum over wielen, naven, banden en aanverwante artikelen.
-
iceman2
- Forum-lid
iceman2
03 mar 2017 18:40
mackersv2.0 schreef:Campa lagers hebben een kleinere OD, die passen gegarandeerd niet.
Pak er anders gewoon eens een schuifmaat bij en meet de doorsnede van de as en de hoogte van de body.
Standaard is 15mm en 51mm, maar b.v. de Powertap bodies zijn 53mm hoog.
Idd. diameter is verschillend, terechte opmerking, alvast bedankt voor het deskundig meedenken!
Ben zéér goed geholpen door Ring's in Goirle. (snel en niet duur in dit geval
)
Hebben body en naaf proper gemaakt en de lagers vv. voor 20 Eu.
(hadden een gigantisch scala aan body's en lagers voorradig
)
Laatst gewijzigd door
iceman2 op 06 mar 2017 17:29, 1 keer totaal gewijzigd.
Facta, non verba!
-
kuiper
- Forum-lid
-
Contact
kuiper
06 mar 2017 11:56
Het type body dat 'iceman2' heeft is geproduceerd tussen 2007 en 2014 (zie pagina 74).
Deze is geproduceerd door Novatec en een standaard body van hun gaat helaas niet werken.
Ik leg spare parts van oudere modellen nog steeds op voorraad.
Echter is naar de oude body niet veel vraag meer behalve deze periode.
Door een kleine 30 ben ik dit voor jaar dan ook helaas gauw heen.
(terwijl je ze van juli t/m december vrijwel niet verkoopt).
Ik verwacht van dit type de body's helaas pas begin April weer binnen (moet speciaal geproduceerd worden).
Indien je één nodig heb mail met je volledige adresgegevens + telefoonnummer dan reserveer ik één voor je bij binnenkomst. Indien de body van de buitenkant nog goed is, kan je ook de lagers vernieuwen.
De huidige generatie body (kleur: zwart) is hetzelfde als FFWD tussen 2011 en 2015 gebruikte.
Deze is via mij en reguliere kanalen makkelijker te verkrijgen.
-
Lcsmet
- Forum-lid HC
Lcsmet
06 mar 2017 15:23
@Kuiper, deze keer had je toch wel net iets sneller kunnen/mogen reageren he.
Iceman is al enige tijd geleden bij een collega van u geholpen.
I know myself like no one else
Nothing to defend
-
Gera
- Forum-lid
Gera
29 jun 2017 09:30
15e Juni remblokken besteld. 1 keer bij toeval aan de telefoon gehad dat ze in de week erop geleverd zouden worden maar nadien geen enkele reactie op telefoon(mailbox) en e-mail wat ik steeds terugkrijg. Mail is veranderd ben ik achter aar .com ipv .nl
Annuleren gevraagd van bestelling en terugbetaling maar er word niet meer gereageerd. Wat een enorm waardeloos bedrijf. NOOIT bestellen daar . Ik wacht nog even en dan ga ik aangifte doen als ze het betaalde bdrag niet terugstorten of alsnog de bestelde remblokken sturen
-
Jans
- Forum-lid HC
Jans
29 jun 2017 11:30
Maar dan moet je ook niet je webshop open houden en mensen nog wel geld laten overschrijven.
-
MarcFaFo
- Forum-lid
MarcFaFo
30 jun 2017 16:39
Jans schreef: ↑29 jun 2017 11:30
Maar dan moet je ook niet je webshop open houden en mensen nog wel geld laten overschrijven.
+1
Afzien is de kunst om je protesterende organen in slaap te wiegen... onamihs stal die van P.Winnen.
-
Gera
- Forum-lid
Gera
30 jun 2017 18:51
Ja, idd, het lijkt meer op de Firma List en Bedrog ondertussen.
Het mailadres in de rekening die per mail kwam na de bestelling werkt ook niet meer.
Het is notabene het zelfde mailadres vanwaar de bevestiging gestuurd is en nu ineens niet meer bereikbaar.
Lijkt heel erg op oplichterij dus.
Reageer dan op je voicemail en het andere adres dat ik heb gekregen na opmerking op de facebook pagina.
Ook daar heeft hij snel het eigen commentaar gewist maar ik heb er wel een foto van gemaakt wat hij heeft geschreven dus dat bewijs heb ik .
Neem je verantwoording en boek mijn overgemaakte geld terug. Ik heb je een mail gedaan op het wel werkende mail adres volgens jou om de bestelling te annuleren.
-
Einstein
- Forum-lid HC
Einstein
30 jun 2017 19:13
Gera schreef: ↑30 jun 2017 18:51
Ja, idd, het lijkt meer op de Firma List en Bedrog ondertussen.
Het mailadres in de rekening die per mail kwam na de bestelling werkt ook niet meer.
Het is notabene het zelfde mailadres vanwaar de bevestiging gestuurd is en nu ineens niet meer bereikbaar.
Lijkt heel erg op oplichterij dus.
Reageer dan op je voicemail en het andere adres dat ik heb gekregen na opmerking op de facebook pagina.
Ook daar heeft hij snel het eigen commentaar gewist maar ik heb er wel een foto van gemaakt wat hij heeft geschreven dus dat bewijs heb ik .
Neem je verantwoording en boek mijn overgemaakte geld terug. Ik heb je een mail gedaan op het wel werkende mail adres volgens jou om de bestelling te annuleren.
Ik zou een aangetekende brief schrijven of even langs gaan.
Life is like riding a bicycle. To keep your balance you must keep moving.
Albert Einstein
-
Jans
- Forum-lid HC
Jans
30 jun 2017 19:17
@Einstein En jij denkt als iemand de mails niet beantwoordt dat hij dan wel de deur open doet?
Ik heb geen idee om hoeveel geld het gaat, maar daar ga je geen reis voor maken. En met die wetenschap reageert hij waarschijnlijk niet.
-
Gera
- Forum-lid
Gera
30 jun 2017 21:12
Het bedrag is goed 25 euro maar het gaat om de praktijken die deze shop er op na houdt
En dat dit een waarschuwing ook is voor anderen die van plan zijn daar wat te gaan bestellen.
-
NicoNB
- Forum-lid
NicoNB
30 jun 2017 21:20
Als het echt zo'n puinhoop wordt kun je een abuse melding bij de hostingprovider doen.
Ze zullen niet meteen de site op zwart zetten maar goede kans dat zij dan contact opnemen met de eigenaar..
Misschien dat meneer Kuiper dan in gaat zien dat hij zo niet kan blijven doorgaan.
Zo te zien is zijn site gehost bij XS4all.