Over de wielersport en zijn beoefenaars.

spot de prof!!!!!!!!

pascal2323
Forum-lid
Berichten: 102
Lid geworden op: 21 okt 2009 16:11

pascal2323 21 apr 2012 21:13

Misschien een "local"die een team tenue heeft gekregen van VS voor bewezen diensten...
Lapierre Xelius 200
Sweat is weakness leaving my body!

neos
Forum-lid
Berichten: 1523
Lid geworden op: 18 apr 2005 22:41

neos 21 apr 2012 22:36

Ja ik heb hem ook boven op de Teide gespot hij had wat langere blonde haren en reed daadwerkelijk op een Bianchi.
Reed met een erg soepele trent dus ik denk dat het Gustav Erik Larsson is.
cornelli racing cycles Uden

Gebruikersavatar
daniel1975
Forum-lid HC
Berichten: 39522
Lid geworden op: 11 nov 2004 14:14

Gebruikersavatar daniel1975 22 apr 2012 09:41

pascal2323 schreef:Misschien een "local"die een team tenue heeft gekregen van VS voor bewezen diensten...
En op een teamfiets met FFWD wielen... ;-)
Less is bore

Gebruikersavatar
havana
Forum-lid HC
Berichten: 27866
Lid geworden op: 22 jun 2006 10:54

Gebruikersavatar havana 22 apr 2012 09:49

Dacht vorige week ook dat ik een prof tegen kwam, namelijk Garate van Rabobank. Ventje met precies dezelfde lengte, reed nota bene ook op de fiets van Garate (inclusief vlaggetje op de bovenhuis en wedstrijdnummer). Volledige Rabo-outfit, t/m overschoenen aan toe. Maar het bleek gewoon een toerist te zijn. :?

Gebruikersavatar
daniel1975
Forum-lid HC
Berichten: 39522
Lid geworden op: 11 nov 2004 14:14

Gebruikersavatar daniel1975 22 apr 2012 10:05

Lol!!
Less is bore

AndiKloden
Forum-lid
Berichten: 87
Lid geworden op: 11 apr 2012 20:16

AndiKloden 22 apr 2012 12:37

havana schreef:Dacht vorige week ook dat ik een prof tegen kwam, namelijk Garate van Rabobank. Ventje met precies dezelfde lengte, reed nota bene ook op de fiets van Garate (inclusief vlaggetje op de bovenhuis en wedstrijdnummer). Volledige Rabo-outfit, t/m overschoenen aan toe. Maar het bleek gewoon een toerist te zijn. :?
is dat die kerel die je ook wel eens in Groningen spotte??
ik schiet elke keer weer in de lach als ik die man zie

Gebruikersavatar
thestudent
Forum-lid HC
Berichten: 5511
Lid geworden op: 03 feb 2011 22:24
Locatie: Ergens tussen de veluwe en de rijn

Gebruikersavatar thestudent 22 apr 2012 12:57

Dacht vorige week ook dat ik een prof tegen kwam, namelijk Garate van Rabobank. Ventje met precies dezelfde lengte, reed nota bene ook op de fiets van Garate (inclusief vlaggetje op de bovenhuis en wedstrijdnummer). Volledige Rabo-outfit, t/m overschoenen aan toe. Maar het bleek gewoon een toerist te zijn.
Wat een grap inderdaad. Ik dacht vorig jaar op corsica ook een prof te spotten. Skill kleding klopte helemaal de koga klopte helemaal (di2 en wielen) en toen bleek het een gast van ruim 45 te zijn die ook nog eens een fransman was. Hij reed wel verdacht goed maar wat hij nu met de ploeg te maken had kon ik niet helemaal opmaken. Het kon ook wel een mecanicien/verzorger/trainer geweest zijn of iets dergelijks. Uiteindelijk resulteerde het tot een soort van wedstrijd waarbij de steeds harder de klim opreden en demarrages plaatsten etc. Het was leuk (goede kerel )en fietsen kon hij zeker, maar het leek me onwaarschijnlijk dat ik een prof bij zou kunnen houden dus prof zal hij niet geweest zijn.

Om on topic te blijven: vrijdag 20 april om 10:00 een prof gespot tussen op de koningsweg tussen papendal en de otteloseweg. Raborenner, redelijk lang, maar kon niet goed zien wie het was.
Whenever Bicycles are broken or Menaced by international communism; Bicycle Repair Man is Ready!

Gebruikersavatar
havana
Forum-lid HC
Berichten: 27866
Lid geworden op: 22 jun 2006 10:54

Gebruikersavatar havana 22 apr 2012 12:59

AndiKloden schreef:
havana schreef:Dacht vorige week ook dat ik een prof tegen kwam, namelijk Garate van Rabobank. Ventje met precies dezelfde lengte, reed nota bene ook op de fiets van Garate (inclusief vlaggetje op de bovenhuis en wedstrijdnummer). Volledige Rabo-outfit, t/m overschoenen aan toe. Maar het bleek gewoon een toerist te zijn. :?
is dat die kerel die je ook wel eens in Groningen spotte??
ik schiet elke keer weer in de lach als ik die man zie
Je bedoelt die kerel met die snor, klapkuiten en die bandana die altijd op z'n tijdritfiets en complete Rabo-outfit rondjes door de stad rijdt? Die zie ik wel vaak, maar is een andere dan deze kerel.

DeletedUser01
Forum-lid
Berichten: 3500
Lid geworden op: 30 nov 2008 14:11

DeletedUser01 22 apr 2012 13:24

On topic: gisteren Sebastian Langeveld gespot in de buurt van Lisse. Hij is dus weer op de fiets!

tommeke15
Forum-lid
Berichten: 156
Lid geworden op: 15 aug 2011 23:03

tommeke15 23 apr 2012 12:15

havana schreef:
AndiKloden schreef:
havana schreef:Dacht vorige week ook dat ik een prof tegen kwam, namelijk Garate van Rabobank. Ventje met precies dezelfde lengte, reed nota bene ook op de fiets van Garate (inclusief vlaggetje op de bovenhuis en wedstrijdnummer). Volledige Rabo-outfit, t/m overschoenen aan toe. Maar het bleek gewoon een toerist te zijn. :?
is dat die kerel die je ook wel eens in Groningen spotte??
ik schiet elke keer weer in de lach als ik die man zie
Je bedoelt die kerel met die snor, klapkuiten en die bandana die altijd op z'n tijdritfiets en complete Rabo-outfit rondjes door de stad rijdt? Die zie ik wel vaak, maar is een andere dan deze kerel.
Dat is zo'n beunhaas he! Schitterend! Heb 'm ook wel eens bij Belga in de zaak getroffen. Rabopetje op, daarboven op een Jawbone, Rabo-Craftjasje aan, schitterend.
Hij toert nu wel in z'n vrijetijdskleding door de stad heen. Op z'n tijdritfiets :D
Hij komt ook niet buiten de stad. Een tijdje geleden stond ik met wat trainingsmaten te wachten bij de Martinitoren, hangsnor reed voorbij en een maat van me merkte op dat we hem met een kwartier weer zouden zien. En ja hoor; Toen wij de stad uitfietsten fietste hij de stad weer in.

Hij heeft tijdens een training ook wel eens een tijdje in m'n wiel gezeten, om dan vervolgens te demarreren. Ik versnelde ook, en bij de eerste de beste afslag sloeg hij meteen linksaf.

Maar om even ontopic te blijven: Woensdag nog een kort praatje gemaakt met Lieuwe Westra, die schandalig hard reed in de tijdrit in Luinjeberd. Erg sympathieke vent.
Voorheen Tommeke14

AndiKloden
Forum-lid
Berichten: 87
Lid geworden op: 11 apr 2012 20:16

AndiKloden 23 apr 2012 21:05

tommeke15 schreef: Maar om even ontopic te blijven: Woensdag nog een kort praatje gemaakt met Lieuwe Westra, die schandalig hard reed in de tijdrit in Luinjeberd. Erg sympathieke vent.
hij was 21 seconden per km sneller toch? :D

tommeke15
Forum-lid
Berichten: 156
Lid geworden op: 15 aug 2011 23:03

tommeke15 23 apr 2012 21:52

AndiKloden schreef:
tommeke15 schreef: Maar om even ontopic te blijven: Woensdag nog een kort praatje gemaakt met Lieuwe Westra, die schandalig hard reed in de tijdrit in Luinjeberd. Erg sympathieke vent.
hij was 21 seconden per km sneller toch? :D
Bij benadering ;)
Als je dan doorrekent zou dat een halve minuut per km op jou zijn ;)
Voorheen Tommeke14

Plaats reactie