Vandaag gefietst in 2011
Na het werk nog een uurtje op de fiets. Flink killer vergeleken met gisteren. Ook een fors windje. Langs het kanaal tussen Griendtsveen en America was ik niet vooruit te branden. Er vloog me daar ook nog een oranje Quest voorbij (met korte broek, hij wel..) :/
Vanmiddag eens gekeken hoe het met de bouw van Herera staat.
Maar nog geen koffie...........
Uploaded with ImageShack.us
Maar nog geen koffie...........
Uploaded with ImageShack.us
NEOS
Vanmiddag ook wat eerder naar huis gegaan om op de racer te stappen. Voor de komende dagen wordt er minder weer voorspeld en van het weekend komt er denk ik weinig van fietsen.
Eerste stuk vanmiddag ging tegen de straffe (windkracht 5 of zo) frisse wind in. Na Zoetermeer teruggedraaid richting Nootdorp/Delft. Wind in de rug, dat fietste beter! Nog een klein omweggetje er aan vastgeplakt. Thuisgekomen toch weer 52 kilometer op de teller erbij!
Eerste stuk vanmiddag ging tegen de straffe (windkracht 5 of zo) frisse wind in. Na Zoetermeer teruggedraaid richting Nootdorp/Delft. Wind in de rug, dat fietste beter! Nog een klein omweggetje er aan vastgeplakt. Thuisgekomen toch weer 52 kilometer op de teller erbij!
Aan het eind van de dag ook nog even de fiets gepakt, Zutphen, Brummen, Laag Soeren, Ellecom, Dieren, Brummen, Zutphen, iets meer dan 40 km.
Ik dacht dat het aangenaam zou zijn buiten, maar ik vond het nog behoorlijk koud en de straffe oostenwind maakt het er ook niet leuker op. Natuurlijk is dit allemaal maar relatief, maar na een dag als gisteren valt het het weer al snel tegen
Ik dacht dat het aangenaam zou zijn buiten, maar ik vond het nog behoorlijk koud en de straffe oostenwind maakt het er ook niet leuker op. Natuurlijk is dit allemaal maar relatief, maar na een dag als gisteren valt het het weer al snel tegen
- geertjan5
- Forum-lid
Na gisterenavond een intervaltraining van blokken van een paar minuten te hebben gedaan op de wielerbaan, stond er vandaag weer een training op het programma. Dit waren veel langere blokken hartslag gemiddeld 170, 42.5km en 78minuten verder was de training weer klaar. Toen nog even een stukje uitgefietst.
Het was een rondje om het snekermeer met erg veel wind. Maar het was in iedergeval een lekkere training voor de tijdritjes die er weer aankomen.
Het was een rondje om het snekermeer met erg veel wind. Maar het was in iedergeval een lekkere training voor de tijdritjes die er weer aankomen.
Wie vecht kan verliezen, wie niet vecht heeft al verloren.
Gister in de avond nog even een rondje van 35 kilometer over het vlakke.
Maastricht> Meersen> Bunde> Itteren> Borgharen> Ryckholt> Maastricht.
Lekkere interval training met na elke bocht vol in de sprint! Helemaal stuk gegaan. Mmmm... lekker.
In 'n uurtje uit en thuis. Het waaide wel behoorlijk trouwens.
Maastricht> Meersen> Bunde> Itteren> Borgharen> Ryckholt> Maastricht.
Lekkere interval training met na elke bocht vol in de sprint! Helemaal stuk gegaan. Mmmm... lekker.
In 'n uurtje uit en thuis. Het waaide wel behoorlijk trouwens.
Voor de mooiste fiets-blog:
http://www.pokergraphics.com/koersvandedag/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.pokergraphics.com/koersvandedag/" onclick="window.open(this.href);return false;
Ik heb vanavond nog weer een schemer/nachtritje gemaakt. Rond kwart voor 6 vertrokken en kwart voor 8 weer binnen. Een mooi rondje van 55km via de Holterberg. Het komt volgens mij nooit voor dat ik daar geen andere fietsers zie, maar nu wel, kennelijk toch niet zo populair in de schemer
Ik moest wel weer wat van de winterkleding uit de kast trekken. Ik had deze juist begin deze week opgeruimd, maar het was nu toch wel prettig om een helm mutsje, kraagje en lange handschoenen te dragen.
Ik moest wel weer wat van de winterkleding uit de kast trekken. Ik had deze juist begin deze week opgeruimd, maar het was nu toch wel prettig om een helm mutsje, kraagje en lange handschoenen te dragen.
Op mijn vrije middag er op uitgetrokken. Naar 't Wad via Oostum, Feerwerd, Saaksum, Wehe den Hoorn, Kloosterburen. Bij Noordpolderzijl teruggefietst via Uithuizen, Zandeburen, Kantens, Middelstum en Bedum. Paar nieuwe weggetjes uitgeprobeerd. Goed voor 94 km.
Laatste vrije dag morgen weer vroege dienst. Omdat het nog niet regende in het oosten nog maar een rondje gemaakt. Eerbeek, Dieren, de Steeg, Posbank, Rheden, Zijpenberg, Emmapyramide, Rosendaal(de bedriegertjes), Velp, Westervoort, Doesburg, Dieren, Eerbeek, Loenen en dan toch maar weer naar eerbeek Begon te druppen.
Toch 73Km.
Lekker ritje maar mag nog wel een beetje warmer worden.
Toch 73Km.
Lekker ritje maar mag nog wel een beetje warmer worden.
Vandaag lekker een intervaltraining afgewerkt. Het zonnetje is wel lekker warm als je ergens stil staat, maar de temperatuur was nog te laag voor de eerste korte broeken rit mij inziens, ik had zelfs een extra kraagje om mn nek tegen de koude wind. Uiteindelijk weer 64km gemaakt voor MSR, morgen een duurtraining.
Vanmorgen 0900 uur vertrokken thuis, en toch weer verrast dat het zo koud was (4 graden)...handschoentjes waren geen overbodige luxe geweest. Kleine 80 km gemaakt, rond een uur of 11 deed het zonnetje prima z'n best
Do not CROSS the road!