Deelnemers stellen zich voor en een uitgebreid scala aan andere onderwerpen.

Vandaag gefietst in 2011

farelli
Forum-lid

farelli 16 mar 2011 20:44

Na het werk nog een uurtje op de fiets. Flink killer vergeleken met gisteren. Ook een fors windje. Langs het kanaal tussen Griendtsveen en America was ik niet vooruit te branden. Er vloog me daar ook nog een oranje Quest voorbij (met korte broek, hij wel..) :/
Kom, we gaan de fietsjes voeren
http://fabiofarelli.blogspot.com

cornelli
Forum-lid

cornelli 16 mar 2011 20:50

Vanmiddag eens gekeken hoe het met de bouw van Herera staat.
Maar nog geen koffie...........
Afbeelding

Uploaded with ImageShack.us
NEOS

stephan68
Forum-lid

Gebruikersavatar stephan68 16 mar 2011 21:19

Vanmiddag ook wat eerder naar huis gegaan om op de racer te stappen. Voor de komende dagen wordt er minder weer voorspeld en van het weekend komt er denk ik weinig van fietsen.

Eerste stuk vanmiddag ging tegen de straffe (windkracht 5 of zo) frisse wind in. Na Zoetermeer teruggedraaid richting Nootdorp/Delft. Wind in de rug, dat fietste beter! Nog een klein omweggetje er aan vastgeplakt. Thuisgekomen toch weer 52 kilometer op de teller erbij!

erwinb
Forum-lid

erwinb 16 mar 2011 22:16

Aan het eind van de dag ook nog even de fiets gepakt, Zutphen, Brummen, Laag Soeren, Ellecom, Dieren, Brummen, Zutphen, iets meer dan 40 km.

Ik dacht dat het aangenaam zou zijn buiten, maar ik vond het nog behoorlijk koud en de straffe oostenwind maakt het er ook niet leuker op. Natuurlijk is dit allemaal maar relatief, maar na een dag als gisteren valt het het weer al snel tegen :)

geertjan5
Forum-lid

Gebruikersavatar geertjan5 16 mar 2011 22:52

Na gisterenavond een intervaltraining van blokken van een paar minuten te hebben gedaan op de wielerbaan, stond er vandaag weer een training op het programma. Dit waren veel langere blokken hartslag gemiddeld 170, 42.5km en 78minuten verder was de training weer klaar. Toen nog even een stukje uitgefietst.
Het was een rondje om het snekermeer met erg veel wind. Maar het was in iedergeval een lekkere training voor de tijdritjes die er weer aankomen.:)
Wie vecht kan verliezen, wie niet vecht heeft al verloren.

dapoker
Forum-lid

Gebruikersavatar dapoker 17 mar 2011 16:28

Gister in de avond nog even een rondje van 35 kilometer over het vlakke.
Maastricht> Meersen> Bunde> Itteren> Borgharen> Ryckholt> Maastricht.
Lekkere interval training met na elke bocht vol in de sprint! Helemaal stuk gegaan. Mmmm... lekker.
In 'n uurtje uit en thuis. Het waaide wel behoorlijk trouwens.
Voor de mooiste fiets-blog:
http://www.pokergraphics.com/koersvandedag/" onclick="window.open(this.href);return false;

steven250
Forum-lid

Gebruikersavatar steven250 17 mar 2011 22:51

Ik heb vanavond nog weer een schemer/nachtritje gemaakt. Rond kwart voor 6 vertrokken en kwart voor 8 weer binnen. Een mooi rondje van 55km via de Holterberg. Het komt volgens mij nooit voor dat ik daar geen andere fietsers zie, maar nu wel, kennelijk toch niet zo populair in de schemer ;)

Ik moest wel weer wat van de winterkleding uit de kast trekken. Ik had deze juist begin deze week opgeruimd, maar het was nu toch wel prettig om een helm mutsje, kraagje en lange handschoenen te dragen.
Afbeelding
Volg mij via mijn Bike planner blog of via Strava

havana
Forum-lid HC

Gebruikersavatar havana 18 mar 2011 18:15

Op mijn vrije middag er op uitgetrokken. Naar 't Wad via Oostum, Feerwerd, Saaksum, Wehe den Hoorn, Kloosterburen. Bij Noordpolderzijl teruggefietst via Uithuizen, Zandeburen, Kantens, Middelstum en Bedum. Paar nieuwe weggetjes uitgeprobeerd. Goed voor 94 km.

remcobr
Forum-lid

remcobr 18 mar 2011 18:25

Laatste vrije dag morgen weer vroege dienst. Omdat het nog niet regende in het oosten nog maar een rondje gemaakt. Eerbeek, Dieren, de Steeg, Posbank, Rheden, Zijpenberg, Emmapyramide, Rosendaal(de bedriegertjes), Velp, Westervoort, Doesburg, Dieren, Eerbeek, Loenen en dan toch maar weer naar eerbeek Begon te druppen.
Toch 73Km.

Lekker ritje maar mag nog wel een beetje warmer worden.

steven250
Forum-lid

Gebruikersavatar steven250 19 mar 2011 18:39

Vandaag lekker een intervaltraining afgewerkt. Het zonnetje is wel lekker warm als je ergens stil staat, maar de temperatuur was nog te laag voor de eerste korte broeken rit mij inziens, ik had zelfs een extra kraagje om mn nek tegen de koude wind. Uiteindelijk weer 64km gemaakt voor MSR, morgen een duurtraining.
Afbeelding
Volg mij via mijn Bike planner blog of via Strava

galileo
Forum-lid

galileo 19 mar 2011 18:57

Helaas, niet gefietst.
Gisteren van de dokter bevel gekregen om voorlopig niet te fietsen, wegens hartproblemen.

Hopelijk is het maar voorlopig.

zorba
Forum-lid

zorba 19 mar 2011 19:04

Vanmorgen 0900 uur vertrokken thuis, en toch weer verrast dat het zo koud was (4 graden)...handschoentjes waren geen overbodige luxe geweest. Kleine 80 km gemaakt, rond een uur of 11 deed het zonnetje prima z'n best ;-)
Do not CROSS the road!

Plaats reactie