Merckx
- thestudent
- Forum-lid HC
Zo nu staan ze er echt in. Altublieft.
Whenever Bicycles are broken or Menaced by international communism; Bicycle Repair Man is Ready!
- thestudent
- Forum-lid HC
Voor de volgende keer. Plaats de link tussen [img]---[/img]. Het is trouwens een mooi fietsje.
Whenever Bicycles are broken or Menaced by international communism; Bicycle Repair Man is Ready!
-
- Forum-lid
Hallo allemaal,
Na een goede fietsmeting bleek dat mijn vorige fiets te klein was. Echter kon ik deze fiets nog goed verkopen en vervolgens ben ik op het goede moment bij Plieger in Meerkerk naar binnen gelopen. Namelijk, ze hadden net een EMX-1 van een jaar oud ingeruild in mijn maat.
Net als mijn vorige fiets met Ultegra 6700 en fulcrum wielen, wat mij betreft prima en betrouwbaar materiaal.
Pedalen, bidonhouders, zadeltasje kreeg ik allemaal bij de prijs inbegrepen. Erg blij met de goede hulp, wat mij betreft een prima zaak bij Plieger.
Hierbij:
Morgen maar eens proberen, lekker weer dit weekend!
Na een goede fietsmeting bleek dat mijn vorige fiets te klein was. Echter kon ik deze fiets nog goed verkopen en vervolgens ben ik op het goede moment bij Plieger in Meerkerk naar binnen gelopen. Namelijk, ze hadden net een EMX-1 van een jaar oud ingeruild in mijn maat.
Net als mijn vorige fiets met Ultegra 6700 en fulcrum wielen, wat mij betreft prima en betrouwbaar materiaal.
Pedalen, bidonhouders, zadeltasje kreeg ik allemaal bij de prijs inbegrepen. Erg blij met de goede hulp, wat mij betreft een prima zaak bij Plieger.
Hierbij:
Morgen maar eens proberen, lekker weer dit weekend!
-
- Forum-lid
Sinds vorig jaar ook trotse eigenaar van een EMX-1. Ik was een van de gelukkigen die deze fiets bij de Lexus kreeg. Dat kwam ook goed uit, want de Trek die ik had, was toch net een maatje te groot. Bij Plieger netjes opgemeten en de fiets tiptop afgesteld.
-
- Forum-lid
Mooi fietsie hoor! Ik zou dit nieuwe frame ook wel willen, echter krijg ik 'm als student niet gratis, laat staan een Lexus!
Dit is de 51cm Merckx maat zeker?
Dit is de 51cm Merckx maat zeker?
-
- Forum-lid
Het is de 48. Dat komt ongeveer overeen met een 56. Ik had hiervoor een 58cm Trek, waarvan het zadel op gelijke hoogte met het stuur stondBottecchiaHV schreef:Dit is de 51cm Merckx maat zeker?