Naast de fiets is ook de berijder en wat die aan het lijf heeft een discussie waard.

verdient dit forum geen eigen kleding

cas_
Forum-lid

cas_ 07 nov 2005 19:15

@Eric etc....
Is misschien wel een goed idee om daar even langs te gaan als zeker is dat ze het hebben hangen.Ik heb net de enige winkel in Amsterdam die Bioracer verkoopt gemaild en kreeg dit terug:
"Hallo Casper,

Wij verkopen de teamkleding van bioracer en onze eigen merk kleding, maar geen bioracer collectie

groeten

webmaster"Zou de teamkleding ook goed zijn om te passen?!? Zijn dat dezelfde broek en shirt al s het forumshirt?Ik vind het ook een beetje link om zo'n uniek setje op de gok te kopen....elk merk is toch weer erg verschillend in maatvoering is mijn ervaring. Moeten we een keer afspreken.....heb nu ook al zo veel over die winkel ggehoord, wil d'r ook sowieso wel een keer heen.Ik ga sowieso ook nog wel even bij die winkel kijken maar als het daar niks is lijkt me een ritje naar Boz wel handig.
Belangrijk is inderdaad wel wanneer de maten uiterlijk bekend moeten zijn!

"hooghartig als van adel, deint de perzik boven het zadel" G. Cox

trudie
Forum-lid

trudie 07 nov 2005 19:20

Quoten: Origineel geplaatst door Cas* op 07 November 2005

@Eric etc....
Is misschien wel een goed idee om daar even langs te gaan als zeker is dat ze het hebben hangen.Ik heb net de enige winkel in Amsterdam die Bioracer verkoopt gemaild en kreeg dit terug:
"Hallo Casper,

Wij verkopen de teamkleding van bioracer en onze eigen merk kleding, maar geen bioracer collectie

groeten

webmaster"Zou de teamkleding ook goed zijn om te passen?!? Zijn dat dezelfde broek en shirt al s het forumshirt?Ik vind het ook een beetje link om zo'n uniek setje op de gok te kopen....elk merk is toch weer erg verschillend in maatvoering is mijn ervaring. Moeten we een keer afspreken.....heb nu ook al zo veel over die winkel ggehoord, wil d'r ook sowieso wel een keer heen.Ik ga sowieso ook nog wel even bij die winkel kijken maar als het daar niks is lijkt me een ritje naar Boz wel handig.

Je had ook moeten zeggen dat je alleen maar wilt passenHet maakt dan niet uit wat ie heeft van Bioracer.

chub
Forum-lid

chub 07 nov 2005 21:41

Quoten: Origineel geplaatst door Trudie op 07 November 2005

@Eric etc....
"Hallo Casper,

groeten

Je had ook moeten zeggen dat je alleen maar wilt passenHet maakt dan niet uit wat ie heeft van Bioracer.

Welke winkel was dat in Amsterdam? Ik hoef geen hele collectie zoals ze aangeven. Bioracer = bioracer, teamkleding of niet, loont de moeite hierheen te gaan. BoZ is wel ver weg, ik kom ook uit Amsterdam. Hoewel het me wel geinig lijkt om een middagje te shoppen in BoZ. Misschien als het uitverkoop is iets afspreken?
Kan je aangeven welke winkel het betreft? Ik zou niet weten hoe je hier achter bent gekomen.

amclassic-fan
Forum-lid HC

Gebruikersavatar amclassic-fan 07 nov 2005 22:34

nze Bioracer is niet hetzelfde als die namaak prof shirtjes. Maar de maatvoering is wel hetzelfde. Dus kan je gewoon lekker passen en alvast bedenken dat je veel mooier spul krijgt dan daar hangt.
‘Whatever you do, those other fuckers are doing more.’
Afbeelding

chub
Forum-lid

chub 07 nov 2005 22:53

Quoten: Origineel geplaatst door Chub op 07 November 2005

Quoten: Origineel geplaatst door Trudie op 07 November 2005

@Eric etc....
"Hallo Casper,

groeten

Welke winkel was dat in Amsterdam? Ik hoef geen hele collectie zoals ze aangeven. Bioracer = bioracer, teamkleding of niet, loont de moeite hierheen te gaan. BoZ is wel ver weg, ik kom ook uit Amsterdam. Hoewel het me wel geinig lijkt om een middagje te shoppen in BoZ. Misschien als het uitverkoop is iets afspreken?
Kan je aangeven welke winkel het betreft? Ik zou niet weten hoe je hier achter bent gekomen.

@ Cas*
Je bedoelt waarschijnlijk die op de Brink in Betondorp...... in Oost????

cas_
Forum-lid

cas_ 08 nov 2005 14:29

@ Cas*

Ja, Chub, dat is hem. Als je op de bioracer site naar dealers kijkt staat er iets van Speicher sport, mij viel alleen wel meteen op dat het hetzelfde adres is als van Ger Hermans. Als wielrenner woonachtig in Amsterdam ken je Ger (Hermans) Bikes toch wel!!Mooi zaakje, aardige man, goede service (lekker bakkie koffie d'r bij).Ik ga er denk ik woensdag eind v/d middag even langs als ik tijd heb.
Waar ergens in Amsterdam woon jij dan? Ben je lid van een wielervereniging in Amsterdam?

chub
Forum-lid

chub 08 nov 2005 15:50

Quoten: Origineel geplaatst door Cas* op 08 November 2005

@ Cas*

Ja, Chub, dat is hem. Als je op de bioracer site naar dealers kijkt staat er iets van Speicher sport, mij viel alleen wel meteen op dat het hetzelfde adres is als van Ger Hermans. Als wielrenner woonachtig in Amsterdam ken je Ger (Hermans) Bikes toch wel!!Mooi zaakje, aardige man, goede service (lekker bakkie koffie d'r bij).Ik ga er denk ik woensdag eind v/d middag even langs als ik tijd heb.
Waar ergens in Amsterdam woon jij dan? Ben je lid van een wielervereniging in Amsterdam?

Ik ben een ''late beginner''. Fiets dit jaar voor het eerst en ben nog steeds verknocht. Ben wel lid van een fitness centrum waar je na een uur trappen nog steeds op dezelfde plaats staat met hetzelfde uitzicht. Dat schiet letterlijk niet op. Woon in de buurt van Velodrome en dat biedt ook mogelijkheden. Lid van een wielervereniging ben in (nog) niet. Wil eerst op niveau komen en wat duurvermogen opbouwen. De wielerclub uit Driebergen (daar werk ik ook) organiseert mooie tochten en daar ga ik flink gebruik van maken.  Hermans Bikes, wie kent hem niet (ik in ieder geval niet). Ik weet alleen dat Johan Cruijff uit Betondorp komt. Ik kom zelf ook uit die buurt. Waarschijnlijk ben ik er ook op de woensdagmiddag maar ben er niet zeker van.
Bedankt voor je info..

bigm
Forum-lid

bigm 08 nov 2005 16:55

Quoten: Origineel geplaatst door BigM op 07 November 2005

Kleding bestellen zonder de juiste maat te weten is me te link. Stel je voor dat zo'n uniek setje niet goed zit. Daarom alle goede adviezen ten baat moet ik maar even (hoewel even) vanuit Utrecht naar Hopmans in BoZ.
Feit is wel dat ze daar alles hebben en op je gemak even alles kunt passen zonder dat je op je vingers gekeken wordt en je schaamt dat je achteraf de goed passende kleding niet koopt.
Mag ik aannemen dat Hopmans alle maten van Bio-racer heeft???
------------------------ ????????????? ------------------------

ik ben vorige week donderdag geweest ze hadden niet veel bioracer hangen, had meer verwacht maar er hing wel genoeg om maten te passen  kleding hing op het achterste rek ,scheelt je weer zoeken kleding was wit zwart

Bedankt voor de tip. Bedoel je het achterste rek in de eerste grote ruimte waar je binnen komt,  nog aan de straat kant? Of in de lange gang die naar een werkplaats en de aanbiedingen loopt? 
En een beetje Assos kwijlen, daar is heul veul van....

achterste rek eerste grote ruimte dus waar de entree zit

chub
Forum-lid

chub 08 nov 2005 17:41

Quoten: Origineel geplaatst door Chub op 08 November 2005

@ Cas*

Ik ben een ''late beginner''. Fiets dit jaar voor het eerst en ben nog steeds verknocht. Ben wel lid van een fitness centrum waar je na een uur trappen nog steeds op dezelfde plaats staat met hetzelfde uitzicht. Dat schiet letterlijk niet op. Woon in de buurt van Velodrome en dat biedt ook mogelijkheden. Lid van een wielervereniging ben in (nog) niet. Wil eerst op niveau komen en wat duurvermogen opbouwen. De wielerclub uit Driebergen (daar werk ik ook) organiseert mooie tochten en daar ga ik flink gebruik van maken.  Hermans Bikes, wie kent hem niet (ik in ieder geval niet). Ik weet alleen dat Johan Cruijff uit Betondorp komt. Ik kom zelf ook uit die buurt. Waarschijnlijk ben ik er ook op de woensdagmiddag maar ben er niet zeker van.
Bedankt voor je info..

Ben vanmiddag even geweest. De shirts met de lange ritsen zijn niet verkeerd, als datgene is wat ons geleverd wordt zit dat wel goed. Shirts hadden ze t/m maat 8, broek t/m maat 4 dus ik had er niets aan. Maar je had gelijk, wel een gemoedelijke sfeer, beetje dorps, wel leuk.
Dus dat wordt BoZ deze week....

wesley
Forum-lid

Gebruikersavatar wesley 08 nov 2005 20:50

Zo nog maar 5 betalingen en we kunnen bestellen!!

cas_
Forum-lid

cas_ 08 nov 2005 20:55

@Chub: jij bent dus al bij Hermans geweest? Jammer dat ze de broeken niet in grote maten hebben, ik hbe ook wel een grote maat nodig.Misschien krijgen ze wel weer binnen maar daar is waarschijnlijk geen tijd om op te wachten.
ook @Eric: binnenkort dan toch maar effe naar Hopmans?

chub
Forum-lid

chub 08 nov 2005 20:59

@Chub: jij bent dus al bij Hermans geweest? Jammer dat ze de broeken niet in grote maten hebben, ik hbe ook wel een grote maat nodig.Misschien krijgen ze wel weer binnen maar daar is waarschijnlijk geen tijd om op te wachten.
ook @Eric: binnenkort dan toch maar effe naar Hopmans?

nou ja effe??

Plaats reactie