Droomfiets
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
Ik ben het helemaal met Wesley eens, die fiets is ver over de top. Ik vind de fiets veel en veels te druk. Mijn droomfiets is een mooie combinatie van blauw met wit en gewone zwarte wielen (geen lelijke witte DT velgen oid). Maar ongeverfd titanium zou een andere optie zijn, zo heerlijk tijdloos.
Die Cinelli XLR8R is echt een gruwelijk beest! heerlijk gewoon.
De kleine subtiele kleurdetails, de rode patten bijvoorbeeld! Schitterend!
En ik ga mee met vrouwke, de Eastons passen er precies bij, beter dan de Bora's!
En ik ga mee met vrouwke, de Eastons passen er precies bij, beter dan de Bora's!
You can never be too Specialized
-
- Forum-lid
Mooi ding hoor Wesley... maar met alle respect, je fiets is hier toch meer op zijn plaats denk ik.
/edit: ik heb hem zelf ff verwijderd wesley
/edit: ik heb hem zelf ff verwijderd wesley
Prachtige fiets!!
Look 595, Campagnolo Record, M5 remhoeven, Lightweight Ventoux, Veloflex Servico Corse tubes
www.pieterdeneve.com | Facebook: www.facebook.com/pieterdeneve
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -
Zeer mooi,
Alleen de lange slag derailleur kan mij niet bekoren.....liever een kort model.Fietsje zal niet veel meer wegen dan een kilo of 5,8 denk ik.
Affin zeer mooi, maar ja welke fiets ziet er niet goed uit met deze wielen, net als Campagnolo Bora....heeft gewoon een kwijlfactor 10.
Greetz Rene
Alleen de lange slag derailleur kan mij niet bekoren.....liever een kort model.Fietsje zal niet veel meer wegen dan een kilo of 5,8 denk ik.
Affin zeer mooi, maar ja welke fiets ziet er niet goed uit met deze wielen, net als Campagnolo Bora....heeft gewoon een kwijlfactor 10.
Greetz Rene
Life is too short for not riding tubulars..euhhh tubeless ![Mr. Green :mrgreen:](./images/smilies/icon_mrgreen.gif)
![Mr. Green :mrgreen:](./images/smilies/icon_mrgreen.gif)
Quoten: Origineel geplaatst door Eric E op 20 December 2006
en wat te denken van Ksyrium ES
en wat te denken van Ksyrium ES