Over de wielersport en zijn beoefenaars.

Actiefoto's

casran
Forum-lid HC

casran 17 mar 2009 15:30

menno schreef:hebben jullie aandelen bij Cervelo ofzo?:p:D

Ons team is gesponsord door Cervélo (had je mooi kunnen aflezen bij "teamsponsors") ;) ... wat kan je je meer wensen als tri-team. :)
www.pieterdeneve.com | Facebook: www.facebook.com/pieterdeneve
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -

dario
Forum-lid

dario 17 mar 2009 16:55

'ons' team? die 'teammaat' Rutger Beke rijdt anders toch op een Ridley, of zie ik dat verkeerd?
Een koersbroek aan de waslijn: voor de ene woordloze poëzie, voor de andere geen gezicht. (rv)

casran
Forum-lid HC

casran 17 mar 2009 17:20

Dario schreef:'ons' team? die 'teammaat' Rutger Beke rijdt anders toch op een Ridley, of zie ik dat verkeerd?

Rutger heeft als enige atleet in het team altijd een kleine uitzonderingsstatus gehad, waardoor hij naast hoofdsponsor Oil Service nog een eigen grote privé-sponsor Northgate-Arinso heeft (bijgevolg iets andere layout van tenue). Rutger is altijd Cervélo-gesponsord geweest, zelfs toen het team nog de Kuota ondersteund werd. Sinds januari '09 heeft Rutger een persoonlijke verbintenis met Ridley (werd al vermeld in het Tijdritfietsen topic); hij is voorts gewoon verder lid via ons team en heeft zijn licentie en ondersteuning bij ons: http://www.lttl.be
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -

perik
Forum-lid

perik 17 mar 2009 17:49

Volgens mij is dit een nieuw wereldrecord "hoeveel sponsornamen kun je pluggen in twee zinnen".

andromeda
Forum-lid HC

Gebruikersavatar andromeda 17 mar 2009 17:56

:-))

En dan mag je als winkel niet spammen......
"Try not. Do or do not......there is no try"

casran
Forum-lid HC

casran 17 mar 2009 19:39

perik schreef:Volgens mij is dit een nieuw wereldrecord "hoeveel sponsornamen kun je pluggen in twee zinnen".

En zo is er altijd iets om over te zagen, hé? Probeer jij maar eens een sponsorkwestie uit te leggen zonder de namen te vernoemen. Er waren overigens 3 zinnen, ik heb oud-sponsors vernoemt en het viel echt heus mee, als je dan toch wil muggeziften.

53x11
Forum-lid HC

Gebruikersavatar 53x11 17 mar 2009 19:47

Niet zo miepen casran! Is toch mooi dat je nu naast het wereldrecord Name-Dropping (daarin ben je al lange tijd ongeslagen) nu ook het wereldrecord sponsornamen pluggen (in 2 zinnen) op je naam hebt staan!
:-)
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." T.Krabbé
baanfiets kopen?

casran
Forum-lid HC

casran 17 mar 2009 19:56

53x11 schreef:Niet zo miepen casran! Is toch mooi dat je nu naast het wereldrecord Name-Dropping (daarin ben je al lange tijd ongeslagen) nu ook het wereldrecord sponsornamen pluggen (in 2 zinnen) op je naam hebt staan!
:-)

Ik denk niet dat het het IK was die aan 't mekkeren was: het komt gewoon nogal pedant over. Helemaal niet mijn bedoeling. Misschien beter dat ik niet op vragen antwoord en al zeker niet zo omstandig als ik pleeg te doen... Excuus trouwens dat een fietsmerk leesbaar is op mijn frame en op mijn trui een sponsor staat waarbij jullie -behoudens je garagist zou zijn- niet eens kunnen bestellen. Héhé, hoe kleingeestig :D

perik
Forum-lid

perik 17 mar 2009 20:09

Casran, niet altijd alles gelijk zo hoog opnemen; het is maar een geintje zeg. Pedant en kleingeestig; misschien kun je dit soort qualificaties ook eens een keer achterwege laten.

casran
Forum-lid HC

casran 17 mar 2009 20:13

perik schreef:Casran, niet altijd alles gelijk zo hoog opnemen; het is maar een geintje zeg. Pedant en kleingeestig; misschien kun je dit soort qualificaties ook eens een keer achterwege laten.

Ik hoef helemaal niet achterwege te laten wat ik ervan denk. Ik kom op dit forum omdat ik het fun vind, zonder enige andere bedoeling die jij er ook mag in zoeken, en dat soort opmerkingen als die van jou maken het er niet plezieriger op... of dacht je van wel?

neos
Forum-lid

neos 17 mar 2009 21:28

sjuust
cornelli racing cycles Uden

tiest
Forum-lid HC

tiest 18 mar 2009 09:47

Foto's kinderen. Ruzie maken de je maar in de ballenbak. En of dat dan met of zonder Cervelo is moet je zelf weten.

Plaats reactie