Garmin Edge 1000
Dat klopt,morgen maar even doen.monsieurpinot schreef:ik neem aan dat je de nieuwe garmin sensor ook wel op je vooras kunt monteren?
Had er nooit aan gedacht om de sensor op de vooras te monteren.
Sensa GF White edition.
Canyon cf sl8.
Canyon cf sl8.
- monsieurpinot
- Forum-lid HC
weer een probleem de wereld uitnijkie schreef:Dat klopt,morgen maar even doen.monsieurpinot schreef:ik neem aan dat je de nieuwe garmin sensor ook wel op je vooras kunt monteren?
En welk nut heeft dat, een snelheidssensor tijdens het Tacxen...?synapse schreef:Ja, dat kan prima.
Ik heb hem op de achteras ivm tacxen.
idd,Ik heb een tik dat alles netjes en aansluitend moet zitten en niet schots en scheef.monsieurpinot schreef:weer een probleem de wereld uitnijkie schreef:Dat klopt,morgen maar even doen.monsieurpinot schreef:ik neem aan dat je de nieuwe garmin sensor ook wel op je vooras kunt monteren?
Sensa GF White edition.
Canyon cf sl8.
Canyon cf sl8.
Ik heb al meermaals de hoogte handmatig ingesteld in mijn Garmin Edge 1000, omdat hij telkens een negatieve hoogte toont via GPS+GLONASS (op een effectieve hoogte van 19 m, afgelezen op topografische kaart). De waardes op mijn Garmin gaan soms tot - 135 meter op deze positie... Nog iemand die dit fenomeen ondervindt of doe ik hier iets verkeerd?
Het registreren van de snelheid en afgelegde afstand.havana schreef:En welk nut heeft dat, een snelheidssensor tijdens het Tacxen...?synapse schreef:Ja, dat kan prima.
Ik heb hem op de achteras ivm tacxen.
Courir c'est mourir un peu
- oldandslow
- Forum-lid
Die zijn beiden nul, toch?
@Ronmat; bij mij speelt ook zoiets, ik begin en eindig regelmatig onder de zeespiegel terwijl ik toch echt volgens het kdaster op +5m woon. En dan geeft de Garmin bij opstarten nog aan; hoogte gekalibreerd...
@Ronmat; bij mij speelt ook zoiets, ik begin en eindig regelmatig onder de zeespiegel terwijl ik toch echt volgens het kdaster op +5m woon. En dan geeft de Garmin bij opstarten nog aan; hoogte gekalibreerd...
Benotto>Alan>vanTuyl780>Bianchi SL3> Cube Litening>Cube Agree GTC>FM028>C-Works
- daniel1975
- Forum-lid HC
En compleet nutteloos: weerstand laag geeft hoge snelheid en flinke afstand. Zal dan stevig tegenvallen als je een Hollands windje tegen hebt buiten....synapse schreef:Ja, erg frustrerendoldandslow schreef:Die zijn beiden nul, toch?
Tijd&hartslag zijn de enige nuttige, eventueel trapfreq.
Less is bore
- monsieurpinot
- Forum-lid HC
en duur van je training natuurlijk (het maakt wel uit of je 1 uur of 6 uur op je tacx met hartslag 180 zit )daniel1975 schreef:En compleet nutteloos: weerstand laag geeft hoge snelheid en flinke afstand. Zal dan stevig tegenvallen als je een Hollands windje tegen hebt buiten....synapse schreef:Ja, erg frustrerendoldandslow schreef:Die zijn beiden nul, toch?
Tijd&hartslag zijn de enige nuttige, eventueel trapfreq.