Wat is fout, wat kan echt niet?
Hier heb je in iedergeval al een foto van het type fiets:TumTumTum schreef:Goed man, had een foto gemaakt.jwkeij schreef:Gisteren gespot; een groep van 20 senioren op de e-bike, mét compleet race tenue, helm en sportbril
Die had zo gemoeten in dit topic.
Er komt een moment dat je wind mee hebt. Pinarello F10 - Ultegra 8050 Di2 - Carbonspeed C50 Tubeless
Fout natuurlijk!knutmo schreef:Wat vinden jullie van het doen van andere sporten in wielerkleding, bv skeeleren?
(Toegegeven, 15 jaar geleden deed ik alle sporten in roeikleding: Fietsen, Rennen, Langlaufen)
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." T.Krabbé
baanfiets kopen?
baanfiets kopen?
Ligt er aan, hardlopen doe ik wel eens in een fietsshirtje. In een hardloopbroek zitten geen zakken en ik moet toch ergens mijn huissleutel laten. Andere sporten doen in een fietsbroek met zeem vind ik...raar. Of je moet een zeem-fetish hebben...maar dat is raar.knutmo schreef:Wat vinden jullie van het doen van andere sporten in wielerkleding, bv skeeleren?
Veni. Vidi. Fietsie.
Ik zal het antwoord dan maar geven: het is natuurlijk volkomen fout! Net zoals je niet gaat fietsen in een hardloopshirt, ga je niet hardlopen in een koerstrui.knutmo schreef:Wat vinden jullie van het doen van andere sporten in wielerkleding, bv skeeleren?
Mijn vrouw loopt heel regelmatig in mijn überfoute Castelli mouwloze shirtje. Waarom? Juist vanwege de zakjes. Ze loopt 2x pw van het werk naar huis en moet dan zaken als sleutels en pasjes meesjouwen.
Helemaal waar natuurlijk, maar je zou zolangzomerhand toch moeten snappen dat het feit of iets praktisch is of niet nauwelijks relevant is voor de fietsmores!havana schreef:Mijn vrouw loopt heel regelmatig in mijn überfoute Castelli mouwloze shirtje. Waarom? Juist vanwege de zakjes. Ze loopt 2x pw van het werk naar huis en moet dan zaken als sleutels en pasjes meesjouwen.
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." T.Krabbé
baanfiets kopen?
baanfiets kopen?
- Martin Swinkels
- Forum-lid
- Contact
met je wielershirt op de e-bike
-
- Forum-lid
Maar valt hardlopen in een fietsshirt onder de fietsmores of onder de hardloopmores?53x11 schreef:Helemaal waar natuurlijk, maar je zou zolangzomerhand toch moeten snappen dat het feit of iets praktisch is of niet nauwelijks relevant is voor de fietsmores!havana schreef:Mijn vrouw loopt heel regelmatig in mijn überfoute Castelli mouwloze shirtje. Waarom? Juist vanwege de zakjes. Ze loopt 2x pw van het werk naar huis en moet dan zaken als sleutels en pasjes meesjouwen.