Zelfs het mountainbiken was voor mij niet op nauwelijks de moeite waard.
Wel genoten van handbal dames en in mindere mate de volleybal dames, beachvolleybal heren en het commentaar van Prins mart bij het basketball kan ik ook goed verteren!
Een vereiste is dus dan een Nederlands team boven verwachting presteert?
Meeste basketbal vond ik niet om aan te zien, vaak ook zulke extreme uitslagen.
‘Whatever you do, those other fuckers are doing more.’
Ernie C. schreef:Bij het beachvolleybal ben ik afgehaakt toen ik dames met thermokleding onder hun ondergoed zag spelen. Het is al vreemd genoeg dat dames geacht worden die sport in hun ondergoed te beoefenen maar dat daar ook nog iets onder aan moet ipv eroverheen als het te koud is slaat echt nergens op.
Ik vind het zowiezo al belachelijk dat de dames verplicht zijn om in een strakke bikini te spelen omdat dat beter is voor de kijkcijfers e.d., maar de heren mogen gewoon in flodderige hempjes en broeken spelen.
Naar mijn mening moet je dan de heren ook verplichten om in een Speedo te spelen.
Ernie C. schreef:Bij het beachvolleybal ben ik afgehaakt toen ik dames met thermokleding onder hun ondergoed zag spelen. Het is al vreemd genoeg dat dames geacht worden die sport in hun ondergoed te beoefenen maar dat daar ook nog iets onder aan moet ipv eroverheen als het te koud is slaat echt nergens op.
Ik vind het zowiezo al belachelijk dat de dames verplicht zijn om in een strakke bikini te spelen omdat dat beter is voor de kijkcijfers e.d., maar de heren mogen gewoon in flodderige hempjes en broeken spelen.
Naar mijn mening moet je dan de heren ook verplichten om in een Speedo te spelen.
of die meiden wat beter kleding aan te laten trekken. lijkt me beter dan die mannen in speedo te laten spelen... t gaat hier toch om sportwedstrijd niet om n modellen wedstrijd
Wel genoten van handbal dames en in mindere mate de volleybal dames, beachvolleybal heren en het commentaar van Prins mart bij het basketball kan ik ook goed verteren!
Ik vond het ook vermakelijk handbal zowel vrouwen als mannen lekker snel spelletje er zit bijna altijd wel actie in. Volleybal is voor mij te log spelletje. Het was ook de eerste keer dat ik moest lachen om de grapjes van Mart. Meestal heb ik een schurft hekel aan z'n commentaar dit keer was het wel vermakelijk.
Het was ook de eerste keer dat ik moest lachen om de grapjes van Mart. Meestal heb ik een schurft hekel aan z'n commentaar dit keer was het wel vermakelijk.
jammer joh, net nu gaat hij (na 44 jaar) van de buis...
Hopelijk zien we Marieke Vervoort nog eens volledig voor een medaille vechten, want zelf insinueerde ze na de Spelen nu toch euthanasie te plegen. Heel jammer voor zo'n goed presterende sportster, maar kan er ook wel inkomen als je elke nacht ligt te kermen van de pijn...