Over de wielersport en zijn beoefenaars.

Olympische spelen 2016

amclassic-fan
Forum-lid HC

Gebruikersavatar amclassic-fan 24 aug 2016 14:30

lb117 schreef: Helemaal mee eens!

Zelfs het mountainbiken was voor mij niet op nauwelijks de moeite waard.

Wel genoten van handbal dames en in mindere mate de volleybal dames, beachvolleybal heren en het commentaar van Prins mart bij het basketball kan ik ook goed verteren!
Een vereiste is dus dan een Nederlands team boven verwachting presteert?

Meeste basketbal vond ik niet om aan te zien, vaak ook zulke extreme uitslagen.
‘Whatever you do, those other fuckers are doing more.’
Afbeelding

kawouter
Forum-lid

kawouter 24 aug 2016 14:34

Met de finale als dieptepunt. Wat een slechte wedstrijd.

JM_H
Forum-lid

Gebruikersavatar JM_H 24 aug 2016 15:37

Haha, wat een geweldig figuur blijft Dumoulin.

Als je een medaille mag geven aan je overwinningen eerder dit jaar in de Tour en de Spelen. Hoe verdeel je die dan?

Tour goud en zilver, spelen brons. Waarom? Dit waren overwinningen, de spelen niet.

Vervolgens op de fiets naar de koning. Wie fiets je eruit? TD: iedereen!
Afbeelding

Theo V
Forum-lid HC

Gebruikersavatar Theo V 24 aug 2016 19:35

Ernie C. schreef:Bij het beachvolleybal ben ik afgehaakt toen ik dames met thermokleding onder hun ondergoed zag spelen. Het is al vreemd genoeg dat dames geacht worden die sport in hun ondergoed te beoefenen maar dat daar ook nog iets onder aan moet ipv eroverheen als het te koud is slaat echt nergens op.
Ik vind het zowiezo al belachelijk dat de dames verplicht zijn om in een strakke bikini te spelen omdat dat beter is voor de kijkcijfers e.d., maar de heren mogen gewoon in flodderige hempjes en broeken spelen.
Naar mijn mening moet je dan de heren ook verplichten om in een Speedo te spelen.

J.Edge87
Forum-lid

Gebruikersavatar J.Edge87 24 aug 2016 19:57

Theo V schreef:
Ernie C. schreef:Bij het beachvolleybal ben ik afgehaakt toen ik dames met thermokleding onder hun ondergoed zag spelen. Het is al vreemd genoeg dat dames geacht worden die sport in hun ondergoed te beoefenen maar dat daar ook nog iets onder aan moet ipv eroverheen als het te koud is slaat echt nergens op.
Ik vind het zowiezo al belachelijk dat de dames verplicht zijn om in een strakke bikini te spelen omdat dat beter is voor de kijkcijfers e.d., maar de heren mogen gewoon in flodderige hempjes en broeken spelen.
Naar mijn mening moet je dan de heren ook verplichten om in een Speedo te spelen.
of die meiden wat beter kleding aan te laten trekken. lijkt me beter dan die mannen in speedo te laten spelen... t gaat hier toch om sportwedstrijd niet om n modellen wedstrijd :?
is het fietsen aan het her-ontdekken

anderson99
Forum-lid

anderson99 25 aug 2016 13:25

Wel genoten van handbal dames en in mindere mate de volleybal dames, beachvolleybal heren en het commentaar van Prins mart bij het basketball kan ik ook goed verteren!
Ik vond het ook vermakelijk handbal zowel vrouwen als mannen lekker snel spelletje er zit bijna altijd wel actie in. Volleybal is voor mij te log spelletje. Het was ook de eerste keer dat ik moest lachen om de grapjes van Mart. Meestal heb ik een schurft hekel aan z'n commentaar dit keer was het wel vermakelijk.

kxlight
Forum-lid HC

kxlight 25 aug 2016 14:58

anderson99 schreef:
Het was ook de eerste keer dat ik moest lachen om de grapjes van Mart. Meestal heb ik een schurft hekel aan z'n commentaar dit keer was het wel vermakelijk.
jammer joh, net nu gaat hij (na 44 jaar) van de buis...

DeletedUser01
Forum-lid

DeletedUser01 28 aug 2016 10:37

Nog een mooie samenvatting gevonden van de race van Peter Sagan tijdens de Cross Country.

For as long as it lasted...

rhino7
Forum-lid

Gebruikersavatar rhino7 07 sep 2016 19:53

Voorbeschouwing Paralympics NOS

Mooi om te zien hoe deze sporters ook echt topsport bedrijven
Ook halverwege de berg kun je mooi uitzicht hebben

-Jorw-
Forum-lid

-Jorw- 07 sep 2016 20:13

Hopelijk zien we Marieke Vervoort nog eens volledig voor een medaille vechten, want zelf insinueerde ze na de Spelen nu toch euthanasie te plegen. Heel jammer voor zo'n goed presterende sportster, maar kan er ook wel inkomen als je elke nacht ligt te kermen van de pijn...

monsieurpinot
Forum-lid HC

Gebruikersavatar monsieurpinot 09 sep 2016 21:32

mooi dit, blind voetbal met een geluidje in de bal, nu live online bij de staatsomroep

loos
Forum-lid

Gebruikersavatar loos 09 sep 2016 21:59

monsieurpinot schreef:mooi dit, blind voetbal met een geluidje in de bal, nu live online bij de staatsomroep
Dank je, ik had dit nog nooit gezien. Prachtig!!

Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk
Afbeelding

Plaats reactie