Helemaal waar
Welke niet-fietsgerelateerde aankoop deed jij recent?
Pepperspray nemen we wel mee op wandelingen.Ernie C. schreef: ↑15 dec 2020 22:59 Pepperspray en een mes meenemen
Een hond schop je toch gewoon onder zijn kloten? Een vriend van mij werd ooit aangevallen door een grote hond en verkocht hem een uppercut. Dat beest lag ook gewoon gestrekt.
Tenzij je echt met een grote vechthond van doen hebt is het allemaal niet zo spannend.
Angst voor een hond kan ik prima in komen maar om jezelf nu tot de tanden te bewapenen gaat me wat ver.
Hoe denk jij een hond "onder zijn kloten" te trappen als die hond niet klein is en jij wel? Trouwens zelfs een keffer die aan je been hangt trap je er nog niet zomaar vanaf.
- Enzzo
- Forum-lid HC
“ Welke niet-fietsgerelateerde aankoop deed jij recent?”
Een mooie lichtgevende halsband voor onze Airedale terriër. Handig voor de avondwandeling in het donker! (Kan ik zien waar die losloopt )
Nijdig over 't stuur Van uwen driewieler gebogen Ge waart nog kind
Ge ving nog nie veel wind
Ge ving nog nie veel wind
- MarkVeenstra
- Forum-lid HC
Het is natuurlijk maar net hoe je een hond ziet of ervaart..,
Waar een random hond X, door de ene persoon zo gezien wordt:
zal de ander er dit in zien:
Waar een random hond X, door de ene persoon zo gezien wordt:
zal de ander er dit in zien:
WIND allrounder custom build 2015
Canyon Ultimate AL 2013
Canyon Ultimate AL 2013
Even terugkomen op loslopende honden. Zojuist gelezen in "Wageningenworld" (uitgave van Wageningen Universiteit). In Nederland worden per jaar ongeveer 5000 schapen doodgebeten. Dan denk je aan wolven, maar meer dan 95% wordt door honden doodgebeten.
-
- Forum-lid
Heb je "Wagingenworld" gekocht? Want anders blijft die hele hondendiscussie wel off-topic....