Wat heb jij voor het laatst gekocht?
Selle Italia Superflow zadel. Heb er al zo een op mijn zomerfiets, maar nu heb ik er nog een exemplaar gekocht voor mijn winterfiets.
Heb ook andere doppen gekocht voor mijn Camelbak bidons. Ik kon natuurlijk ook gewoon een nieuwe bidon kopen, maar eigenlijk zijn die nog steeds in orde. En het scheelt ook een stuk in prijs ...
Heb ook andere doppen gekocht voor mijn Camelbak bidons. Ik kon natuurlijk ook gewoon een nieuwe bidon kopen, maar eigenlijk zijn die nog steeds in orde. En het scheelt ook een stuk in prijs ...
-
- Forum-lid
Een Sigma Rox 10 GPS set, dus incl hartslagband en sensoren.
Als het goed gaat wordt het ding morgen afgeleverd.
Doe alles wat je doet met hart en ziel.
- Sweety2008
- Forum-lid
Super, laat maar horen hoe hij bevalt. Ik twijvel nog tussen een Polar of Sigma Rox.uninvitedguest schreef:Een Sigma Rox 10 GPS set, dus incl hartslagband en sensoren.
Ghost Nivolet 6LC
- monsieurpinot
- Forum-lid HC
goed idee, wist niet dat je die los kon kopen.i-mac schreef: Heb ook andere doppen gekocht voor mijn Camelbak bidons. Ik kon natuurlijk ook gewoon een nieuwe bidon kopen, maar eigenlijk zijn die nog steeds in orde. En het scheelt ook een stuk in prijs ...
Dat is nog niet zo lang.monsieurpinot schreef:goed idee, wist niet dat je die los kon kopen.i-mac schreef: Heb ook andere doppen gekocht voor mijn Camelbak bidons. Ik kon natuurlijk ook gewoon een nieuwe bidon kopen, maar eigenlijk zijn die nog steeds in orde. En het scheelt ook een stuk in prijs ...
http://www.wiggle.nl/camelbak-podium-dop/
-
- Forum-lid
Heb ook lang getwijfeld. Zocht iets met iig cadans en hr en liefst met navigatiemogelijkheid maar wil niet de hoofdprijs betalen. Vond een Polar V650 ook wel mooi. Nadeel van Polar blijf ik vinden dat je geen batterijen kan verwisselen van de sensoren en dus nieuwe moet kopen van ronde € 40,- als deze leeg zijn. Garmin Edge vond ik te duur.Sweety2008 schreef:Super, laat maar horen hoe hij bevalt. Ik twijvel nog tussen een Polar of Sigma Rox.uninvitedguest schreef:Een Sigma Rox 10 GPS set, dus incl hartslagband en sensoren.
Rox 10 heeft zich goed bewezen, zie ook elders op het forum. Fiets nu zonder navigatie, fietsmaat met, maar geeft aan dat hij deze optie weinig gebruikt. Kan nu (straks dus) routes maken laden en volgen via zgn kruimelspoor, ben benieuwd hoe dit gaat bevallen.
De Rox vond ik dan ook de meest gunstige prijs/kwaliteitverhouding hebben. Heb deze nu via internet voor €199, incl. Ant+ snelheid- en cadanssensoren en borstband.
Ik hou je op de hoogte.
Doe alles wat je doet met hart en ziel.
- Sweety2008
- Forum-lid
Bedankt. Vanaf maart ga ik weer buiten fietsen (is me nu nog te koud) en dan hak ik de knoop door.
Ik heb op dit moment de Sigma BC 5.12 is een heel eenvoudige maar doet het goed.
Ik heb op dit moment de Sigma BC 5.12 is een heel eenvoudige maar doet het goed.
Ghost Nivolet 6LC
-
- Forum-lid
Een trivio starter onderhoudskoffer en een trivio expert fietsmontagestandaard. Mochten mijn linkerhanden gaan wapperen dan ben ik in ieder geval voorbereid!
-
- Forum-lid
Vandaag binnen, een Edge 810 voor de buitenland ritjes.
Ik kon het toch niet laten Eerder deze week zag ik een interessante clearance deal van Superstarcomponents: 99 pound voor een pave 28 wielset (23mm breed, 11 speed, 1550 gram, goudkleurige velg). Ik heb serieus weinig/geen reden voor een extra wielset, maar via een rare kronkel toch besloten de set te kopen. Maar ik was te laat: geen versie met campa body meer. En helaas bedacht ik mij dat 11 speed cassette van shimano of sram ook zal werken. En die zijn weer een flink stuk goedkoper.
insta #gravelgremmen
Chesini ‘Peacock’ - Rodeo Labs Flaanimal 5.0
Chesini ‘Peacock’ - Rodeo Labs Flaanimal 5.0