Canyon
- Stuntman Mike
- Forum-lid
Ik heb éindelijk een klein nadeel kunnen vinden van de nieuwe Aeroad... Zie hier:
Welke medemuggenzifter is het met mij eens?
Welke medemuggenzifter is het met mij eens?
-
- Forum-lid
We zijn niet mee denk ik stuntman? Wat dan ?
-
- Forum-lid
Jah, dat is muggenziften dus... Prima frame maar iets te spacy qua geometrie vind ik. Hou nogal vn classic geometry. Rijdt dit even goed als een ultimate btw?
- Stuntman Mike
- Forum-lid
Het laatste is logisch maar het eerste vind ik vreemd, jammer en storend. Gelukkig zou ik een klein maatje nodig hebben. Het is wat muggenziften maar als ik op de Bikemotion rondloop vind ik juist die aansluiting wel een van de usp's van deze fiets. Bij een Cervelo vind ik dit ook altijd prachtig gedaan. Bij mijn Venge ziet het er ook goed, maar niet geweldig uit zoals bij Cervelo en Canyon nu.JasperGR schreef:In de grotere maat volgt het frame het achterwiel niet meer en is het balhoofd best wel huge?
-
- Forum-lid
Good eye, welke maten heb je hier met elkaar vergeleken?
-
- Forum-lid
Prachtig toch die zelfrijdende canyons? Joris?
- Stuntman Mike
- Forum-lid
Zal wel een M vs een XXL zijn denk ik. Hoe bevalt je fiets/groep?Der Schlucht schreef:Good eye, welke maten heb je hier met elkaar vergeleken?
-
- Forum-lid
Nog niet met de CF SLX met Di2 gereden, maar al wel een beetje met de afstelling lopen spelen, ben er nog niet helemaal over uit wat nu de beste instelling is en voorlopig ga ik het eerst maar eens in een soort 'Campa'* stand proberen. Tot dusver al wel erg tevreden over de vele opties en mogelijkheden tot aanpassen, eerst ga ik maar eens wat kilometers maken en daarna kijk ik wel wat de beste instelling is en of ik voor verdere uitbreiding met bv de e-tube en extra sprintshifters/klimschakelaar opties gaStuntman Mike schreef:Zal wel een M vs een XXL zijn denk ik. Hoe bevalt je fiets/groep?Der Schlucht schreef:Good eye, welke maten heb je hier met elkaar vergeleken?
* -linkershifter: voorste knop: buitenblad -> binnenblad, hendel: binnenblad ->buitenblad en sprintshifter links: cassette lichter.
- rechtershifter: voorste knop: cassette zwaarder, hendel: cassette lichter, sprintshifter rechts cassette zwaarder.