Pinarello
Daniel na de Canyon naar een zwarte fiets met 105..#hellendvlak.
Maar voor een zwarte fiets is hij inderdaad niet slecht en de combinatie frame en groep is zo vreemd genoeg beter in balans dan een F5 met Ultegra.
En wie weet komt die DA groep toch nog ooit...
Maar voor een zwarte fiets is hij inderdaad niet slecht en de combinatie frame en groep is zo vreemd genoeg beter in balans dan een F5 met Ultegra.
En wie weet komt die DA groep toch nog ooit...
Campagnolo Ultra Dork
Die doppen lekken bij mij heel erg. Heb van rysel bidons gekochtLcsmet schreef: ↑25 sep 2023 13:31 Mooie fiets met een mooie afmontage maar ik rij nooit met zo'n grote bidons want dat vind ik dan weer aartslelijk.
Maar banden in een andere kleur dan zwart vind ik nog lelijker.
Niet dat jij je daar ook maar iets van moet aantrekken he, het is tenslotte jouw fiets.
Ik gebruik de Elite Fly bidons.
Grappig! Ik ben overgestapt van Van Rysel naar Elite Fly vanwege lekkende bidons.Woutoro32 schreef: ↑25 sep 2023 14:24Die doppen lekken bij mij heel erg. Heb van rysel bidons gekochtLcsmet schreef: ↑25 sep 2023 13:31 Mooie fiets met een mooie afmontage maar ik rij nooit met zo'n grote bidons want dat vind ik dan weer aartslelijk.
Maar banden in een andere kleur dan zwart vind ik nog lelijker.
Niet dat jij je daar ook maar iets van moet aantrekken he, het is tenslotte jouw fiets.
Ik gebruik de Elite Fly bidons.
Prachtige fiets Daniel!
- daniel1975
- Forum-lid HC
Ik gebruik ook die Elite's altijd. Alleen deze zaten bij de fiets en had ff geen andere bij de hand.
Die Elite's bevallen mij erg goed.
Die Elite's bevallen mij erg goed.
Less is bore
Dit is idd fraai, vooral de chrome accenten van de SRAM groep en de Zipp's zijn hier glanzend.
YFood !!!
- daniel1975
- Forum-lid HC
Dat chrome hoef ik niet, glanzende Zipps had ik ook wel gaaf gevonden.
Less is bore
- daniel1975
- Forum-lid HC
8,04 nu met de Recon cassette.daniel1975 schreef: ↑24 sep 2023 17:01
Nu incl Hidemybell, 2 bidonhouders en pedalen 8.22kg. Je krijgt wel grammen voor je geld
Op de korte termijn nog ander lichter zadel en ander stuur, kom ik op 7.75 oid.
Dan is ie nauwelijks zwaarder dan de Canyon Ultimate.
Edit: onderstaande schreef ik 13 maanden geleden in Canyon topic. Nu wel meer geld kwijt om aan zelfde gewicht te komen.
Less is bore
Ik heb het vast gemist maar waarom geen Canyon ipv deze hele mooie Pina? Of vanwaar de vergelijk?daniel1975 schreef: ↑27 sep 2023 20:088,04 nu met de Recon cassette.daniel1975 schreef: ↑24 sep 2023 17:01
Nu incl Hidemybell, 2 bidonhouders en pedalen 8.22kg. Je krijgt wel grammen voor je geld
Op de korte termijn nog ander lichter zadel en ander stuur, kom ik op 7.75 oid.
Dan is ie nauwelijks zwaarder dan de Canyon Ultimate.
Edit: onderstaande schreef ik 13 maanden geleden in Canyon topic. Nu wel meer geld kwijt om aan zelfde gewicht te komen.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Ik vond de Canyon te nerveus. Topfiets als je hem met vol geconcentreerd hard reed, maar voor MIJ te nerveus om relaxed te fietsen.
Achteraf bekeken met de zit die ik nu op de Pina heb zat ik ook ietsje te gestrekt.
Vergelijking was vooral voor mijzelf omdat ik er vanuit ging dat de Dogma wel zwaarder zou zijn dan de Canyon, maar dat valt in praktijk mee.
Achteraf bekeken met de zit die ik nu op de Pina heb zat ik ook ietsje te gestrekt.
Vergelijking was vooral voor mijzelf omdat ik er vanuit ging dat de Dogma wel zwaarder zou zijn dan de Canyon, maar dat valt in praktijk mee.
Less is bore
Helder, thanks. Ik ga volgend seizoen het traject in en heb de ultimate ook op mijn netvlies staan, vandaar!daniel1975 schreef: ↑27 sep 2023 21:17 Ik vond de Canyon te nerveus. Topfiets als je hem met vol geconcentreerd hard reed, maar voor MIJ te nerveus om relaxed te fietsen.
- boswielrenner
- Forum-lid
Blijft mooi zo'n Dogma. Congrats D.
Tarmac SL7 S-works Disc
Tarmac SL6 Pro Disc
Tarmac SL6 S-works
Specialized Epic 29
Tarmac SL6 Pro Disc
Tarmac SL6 S-works
Specialized Epic 29