Schone dames!
Hm... Ik ben nu wel een fan van tattoos, ik heb er zelf best wel wat staan, maar deze vind ik minder geslaagd.
Er zijn er die nog veel verder gaan met die blackout tattoos.
Ah ja, "les goûts et les couleurs'
Er zijn er die nog veel verder gaan met die blackout tattoos.
Ah ja, "les goûts et les couleurs'
-
- Forum-lid
Gaan we echt bij elke foto met tatoeages dezelfde discussie voeren...?
-
- Forum-lid
Ik twist niet over iemands smaak. Ik 'verbaas' me erover, dat deze zelfde smaak steeds opnieuw verkondigd moet worden....
Net als de discussie over schijf- dan wel velgremmen.
Overigens meen ik de opmerking, en dat heeft niets met smaak te maken, dat het ongezond kan zijn zo veel pigmenten van vaak onbekende afkomst in je lichaam te laten spuiten.
Overigens meen ik de opmerking, en dat heeft niets met smaak te maken, dat het ongezond kan zijn zo veel pigmenten van vaak onbekende afkomst in je lichaam te laten spuiten.
-
- Forum-lid HC
Mogelijk kunnen we dit topic ook splitsen in 'Schone dames!' en 'Commentaar op Schone dames!'.
Aldus deze schone dame die graag ook het schone dames schoon zou willen poetsen!
Aldus deze schone dame die graag ook het schone dames schoon zou willen poetsen!
Dat komt door de weerstand die het oproept. Weest eerlijk een volledig zwart gemaakt been of arm is nogal extreem. Dan krijg je ook extreme reacties.
Vrouwen met een borsten van de maat watermeloen krijgen ook elke keer de zelfde reacties als ze hier op een fiets getoond worden.
Dus ja, er zit een redelijke herhaling in de aard van de reacties op nieuwe bijdragen in dit topic.